en daarvan zijn 99% hetero.quote:Op zondag 28 april 2013 20:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
10% is oerlelijk
30% is te doen
40% is knap
20% is ASDFGHJKL
dit vraagt om picsquote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
daarnaast ben ik ook nog eens erg aantrekkelijk
al zal je in de oosterpoort meer de tunnelstattoosgeverfdhaar types tegenkomenquote:
Van mijn kant gezien is 99% out of my leaguequote:
ik voel je probleemquote:
waarom doe jij zo negatief over je zelf? nergens voor nodig kerelquote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van mijn kant gezien is 99% out of my league![]()
Ik heb daar best een zwak voor maar ik zie ze behoorlijk weinigquote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
al zal je in de oosterpoort meer de tunnelstattoosgeverfdhaar types tegenkomen
waar niks mis mee isalleen je krijgt geen overall beeld
Van mij mag je alle chicks van Grunn hebben, lief he?quote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Van mijn kant gezien is 99% out of my league![]()
in sub vindt je dit alleen maarquote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb daar best een zwak voor maar ik zie ze behoorlijk weinig
Ik woon ook in Grunn, geef mij ook een paar.quote:Op zondag 28 april 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij mag je alle chicks van Grunn hebben, lief he?
awwww.quote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik voel je probleem
van de week op school kwam een lesbische chick erachter dat ik bi was ( ik loop er niet mee te koop )
dus zij zo 'had dat eerder gezegd'
omg
hihahovergewichtquote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
waarom doe jij zo negatief over je zelf? nergens voor nodig kerel
(of ik vat je verkeerd op)
klein is cutequote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
awwww.
op mn opleiding lopen ook 2 homo's en 1 bi, 1 homo is wel knap maar zie ik haast nooit.
andere homo is kaal en probeerde laatst met me te flirten, ik heb hem afgewezen en ben toen hard weggerend
die bi is oke, maar is klein
Je bent een schatquote:Op zondag 28 april 2013 20:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij mag je alle chicks van Grunn hebben, lief he?
Ik ben de laatste vier jaar niet buiten geweest.quote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
suddenly things got interesting
Iedereen is mooi zoals hij/zij is, dus kom op jongen, komt goed met jou.quote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hihahovergewichtEn tevens schijn ik te lief te zijn wat toch wel heel veel meisjes buiten mijn bereik zet
Wat over blijft is daarentegen heel vaak soft, dus dat is dan weer niks voor mij
Zolang je nog lekker ruiktquote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben de laatste vier jaar niet buiten geweest.
je weet ons gesprek nog he, over de harde hand etcquote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hihahovergewichtEn tevens schijn ik te lief te zijn wat toch wel heel veel meisjes buiten mijn bereik zet
Wat over blijft is daarentegen heel vaak soft, dus dat is dan weer niks voor mij
quote:Op zondag 28 april 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in sub vindt je dit alleen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |