Zolang je nog lekker ruiktquote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik ben de laatste vier jaar niet buiten geweest.
je weet ons gesprek nog he, over de harde hand etcquote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hihahovergewichtEn tevens schijn ik te lief te zijn wat toch wel heel veel meisjes buiten mijn bereik zet
Wat over blijft is daarentegen heel vaak soft, dus dat is dan weer niks voor mij
quote:Op zondag 28 april 2013 20:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
in sub vindt je dit alleen maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
1tje dan.quote:Op zondag 28 april 2013 20:50 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik woon ook in Grunn, geef mij ook een paar.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zal wel allemaal meevallen.quote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hihahovergewichtEn tevens schijn ik te lief te zijn wat toch wel heel veel meisjes buiten mijn bereik zet
Wat over blijft is daarentegen heel vaak soft, dus dat is dan weer niks voor mij
Ik heb je heul wel gezienquote:Op zondag 28 april 2013 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Iedereen is mooi zoals hij/zij is, dus kom op jongen, komt goed met jou.
Heb je mijn rotkop nog niet gezien, ik ben pas vreselijk
lkkrquote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik kom altijd 5x klaar als ik alleen al 10min door groningen loop
godver zoveel mooie mensen hier
Beautifulx kan bevestigen dat ik écht niet om aan te zien benquote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb je heul wel gezienEn nope.
Maar ik ben niet zo goed in het oordelen over jongens, laat Etsu dat maar doen
Die mag jij ook hebben. Ik hoef ze niet.quote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Of een lekkere kerel in een korset, hmm.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]Wat de neuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Nee, die zijn voor Rezanika.quote:Op zondag 28 april 2013 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die mag jij ook hebben. Ik hoef ze niet.
waarover moet ik mn mening vertellen?quote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb je heul wel gezienEn nope.
Maar ik ben niet zo goed in het oordelen over jongens, laat Etsu dat maar doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |