Hälp.quote:Op zondag 28 april 2013 21:02 schreef Etsu het volgende:
ik heb toto's fb maar alles zit dicht, enige wat ik kan zien is zijn kleine pf waar hij in verte te zien is
ZO KAN IK TOCH NIET OVER JE OORDELEN DAN HEquote:Op zondag 28 april 2013 21:03 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hälp.
Ik ben wel voorzichtig met fb ja, dus vandaar dat het meeste niet te zien is
waarom blijf je er dan in als je het kut vindt?quote:Op zondag 28 april 2013 20:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit ie niet in, DV ook niet.
Is niet erg, eigenlijk, want, is best wel kutchat
Wel lelijk, en wel 'jong' jaquote:Op zondag 28 april 2013 21:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
ZO KAN IK TOCH NIET OVER JE OORDELEN DAN HE
maar tot zover ik kan zien, ben je absoluut niet lelijk maar niet mn type (te jong)
Mijn ex heeft een bijzondere/mooie naam, maar lijkt me heel wijs die hier niet neer te zetten.quote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
maar je hebt wel een mooie naam
doet me denken aan m'n ex-scharrel.
Doe maar niet, nee.quote:Op zondag 28 april 2013 21:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Mijn ex heeft een bijzondere/mooie naam, maar lijkt me heel wijs die hier niet neer te zetten.
boks ouwequote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef jordyqwerty het volgende:
Ik heb zo'n galafoto die ik me niet eens kan herinneren, maar aan m'n kop te zien zal ik wel ver heen zijn geweeststoere boy ben ik
jouw hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is beautifulx je ex?quote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat door een bepaalde user hier gewaardeerd gaat worden nee
tag haar ook nog ffquote:Op zondag 28 april 2013 21:06 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat door een bepaalde user hier gewaardeerd gaat worden nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |