quote:Op zondag 28 april 2013 20:58 schreef Toto69 het volgende:
Foto van mij:allemachtig, ik zou je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee? Met een O.quote:Op zondag 28 april 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Huh ik dacht echt dat jij er ook in zat joh, begint je voornaam niet met een J?
Weet ik, dank jequote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow toto je bent echt lelijk die contouren alleen al er klopt helemaal niks alles is uit beeld er zit geen symmetrie in je gezicht je wenkbrauwen zijn compleet uit proportie niemand zal jou ooit willen
meid ik lach nu kijkt die knappe jongen me aanquote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow toto je bent echt lelijk die contouren alleen al er klopt helemaal niks alles is uit beeld er zit geen symmetrie in je gezicht je wenkbrauwen zijn compleet uit proportie niemand zal jou ooit willen
en zal hij verliefd worden op je mooie lachquote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
meid ik lach nu kijkt die knappe jongen me aan
dat is wietparkiet of Taexon danquote:Op zondag 28 april 2013 20:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Huh ik dacht echt dat jij er ook in zat joh, begint je voornaam niet met een J?
ik en een mooie lach?quote:Op zondag 28 april 2013 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
en zal hij verliefd worden op je mooie lach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |