abonnement Unibet Coolblue
  maandag 29 april 2013 @ 01:13:56 #201
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_125853342
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 00:45 schreef theguyver het volgende:

[..]

had ik al paar topics terug al aangegeven kreeg ik ook geen antwoord op...
Zou mij niets verbazen als ze nu weer een dagje wegblijft of weer inhaakt als het weer ergens over gaat.
pi_125854504
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 00:36 schreef Dlocks het volgende:
@Summers: waarom reageer je niet op onderstaande? Lijkt mij sterk dat je het over het hoofd hebt gezien, want het komt in meerdere recente reacties terug:

[..]

[..]

Ik zal even invallen en haar rol overnemen ;)

Eerste vraag:
Als binnen de twee minuten de bloeding niet gestopt wordt door vakkundig afbinden sterf je, anders niet. Dus bij die acteur is dat zo gegaan.

Tweede vraag:
het is niet gefilmd, het zijn beelden van een fotocamera met continuous shooting mode. De Nikon D800 D-SLR bvb haalt afhankelijk van de resolutie 4 of 5 beelden per seconde.
Het is duidelijk geen 25fps, ee achterste blonde vrouw begint net recht te komen op frame 6, in frame 8 is ze al recht en beweegt vooruit, linkerbeen begonnen aan een voorwaartse stap (en heeft ze de vrouw achter haar uit evenwicht geduwd, die grijpt naar de dikke tegen het hek voor steun), in frame 9 zijn beide vrouwen al half uit het beeld. Lijkt me zelfs geen 5fps. Misschien 1 of 2?

goed zo? :)
vraag me niet wat er inmiddels met de man gebeurt, heb geen zin om die details in close-up te bestuderen...

[ Bericht 0% gewijzigd door meth1745 op 29-04-2013 04:37:41 ]
pi_125854550
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 01:12 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Klopt. Dat "false flag" op nummer 1 zou staan is verzonnen door summers of door 1 van haar nieuwe media bronnen die zij blindelings gelooft zonder even verder te kijken.

"false flag" komt in zijn geheel niet voor Googl Trends toplijst op:

http://www.google.nl/trends/hottrends

Hier onder "nfl draft" afgezet tegen "false flag":

http://www.google.nl/tren(...)0false%20flag&cmpt=q

Zoals je ziet blijft er vrijwel niets over van "false flag".

@Summers: als je slechts 1 woord opgeeft bij Google Trends zal je altijd een piek zien die tot 100 gaat. Bijvoorbeeld ook als je zoekt op "abcdefg":

http://www.google.nl/trends/explore#q=abcdefg&cmpt=q

Wat jouw link laat zien is dat er sinds aanslag Boston vaker wordt gezocht op "false flag" dan dat daarvoor werd gezocht op "false flag" maar dat zegt niets over absolute aantallen en niets over hoe dat zich verhoudt tot andere zoekwoorden.

Met andere woorden: als er normaal gesproken 1 keer dag gezocht wordt op "false flag" en sinds Boston 2 keer per dag zie je een piek. Het getal 100 in de grafiek is het moment dat er het vaakst gezocht is op een woord.

Op onderstaande pagina de stijgers van afgelopen 7 dagen:

http://www.google.nl/trends/explore#date=today%207-d&cmpt=q
daar zit precies een dikke bug in. vergelijk 7 april
http://www.google.nl/tren(...)e=today%203-m&cmpt=q
en hier:
http://www.google.nl/tren(...)e=today%203-m&cmpt=q
  maandag 29 april 2013 @ 04:42:23 #204
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125854558
quote:
14s.gif Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

[..]

Dus het is niet zo dat het blijft bloeden tot je geen bloed meer hebt.
Het bloed ongetwijfeld nog terwijl de rook nog aan het optrekken is , een sec en dan stopt het volledig zodat de vrouw nog een hagelwitte blouse houd terwijl ze tussen zijn benen zit vind ik ongeloofwaardig .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 29 april 2013 @ 05:10:13 #205
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125854582
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:03 schreef Bbs29 het volgende:

[..]

Ok, maar in dat 'artikel' worden frames 6 tot 20 van een filmpje besproken. Als je er voor het gemak van uitgaat dat een video ongeveer 25 frames/seconde weergeeft, zou alles dus in minder dan een seconde hebben moeten plaatsvinden?
De foto's van de vrouw met de man zonder benen en cappuchon zijn wel achter elkaar , later dat ze op de brancard ligt weet ik niet hoeveel tijd er tussen zat .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 29 april 2013 @ 05:21:16 #206
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125854585
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 22:37 schreef heywoodu het volgende:
Overigens wordt je er bijna mee doodgegooid op het internet, dus op zich wel te verwachten dat mensen er naar gaan zoeken.

Betekent niet dat een false flag in Boston daadwerkelijk realiteit is en dat het niet alleen in de hoofden van een aantal mensen zit.
Het betekend wel dat het vertrouwen daalt in regeringen en in de MSM die dat niet willen bespreken . als je anders gaat denken ga je ook anders handelen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 29 april 2013 @ 05:24:59 #207
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125854587
Getest in de woestijn .

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 29 april 2013 @ 06:15:36 #208
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125854645
The Boston Marathon Bombings, Selective Empathy, and State Worship

http://antiwar.com/blog/2(...)y-and-state-worship/
quote:
Selective Empathy

As many people have already pointed out, the collective empathy that Americans feel for victims of similar attacks when they are carried out by our own government is virtually zero compared to what is being felt now for Bostonians. It was just indubitably confirmed through hard investigative journalism last week that large portions of the 3,000-4,000 people killed in the drone war have been unidentified individuals without any connection to any terrorist or insurgent groups in conflict with the US. For years, there have been indisputable reports of massive civilian casualties in drone bombings in Pakistan, Yemen, and beyond.
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125854659
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 05:24 schreef Summers het volgende:
Getest in de woestijn .

Hebben ze wel het juiste poeder gebruikt? WTF, die idioten hebben er hoogexplosieven in gestoken ipv vuurwerk... |:( |:( |:( :|W

Je ziet in de slow motion beelden de detonatie door de PETN koord gaan naar de snelkookpan, dat is in werkelijkheid 7 km per seconde. De ontploffing is zowat half de snelheid...
Er is een minieme kans dat ze toch een vuurwerkmix gebruikt hebben en deze detoneerde in plaats van ontbrandde. Maar je gebruikt geen detcord als je kruit wil ontsteken, dat is ook elementaire kennis voor een explosieven "expert"; Is er bekend wanneer dit uitgezonden werd?

Maar dan nog, je gaat me niet vertellen dat ze aan de beelden van Boston niet zagen dat het geen detonatie was. Zwaar incompetent, of CNN heeft een paar hillbillies die graag met explosieven spelen aanzien voor experts...
  maandag 29 april 2013 @ 07:31:15 #210
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125854830
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 05:24 schreef Summers het volgende:
Getest in de woestijn .

oke dus... waarom staan die mensen in een bunker?
ik bedoel.
aangezien tribalwars al weet hoe je zo'n bom maakt zie vorige topics..
en we zetten Tingo Summers en Lambiekje en tribelwars er omheen.
dan..... blijven ze heel?
:D

ik bedoel hoeveel slachtoffers met vuurwerk zien we niet per jaar.
dit zag er niet uit als een rotje... en je ziet toch duidelijk een grote vuurbal in het publiek en mensen omvallen door de knal.. mja.. allemaal nep dus... stel voor dat we gaan testen :P

als we dan ff het bekende filmpje er bij pakken en letten op de knal en dat de rook weg trekt.. zoals op de foto's kom ik uit op ongeveer 7 seconden.
dus in 7 seconden ff snel kleren smerig maken benen vewisselen en overal een plas bloed neer plonsen ... ow en dan heel snel acteren ;) succes ...

wat een onzin |:( 8)7

heb een beetje respect mensen...
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_125855013
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 07:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke dus... waarom staan die mensen in een bunker?
ik bedoel.
aangezien tribalwars al weet hoe je zo'n bom maakt zie vorige topics..
en we zetten Tingo Summers en Lambiekje en tribelwars er omheen.
dan..... blijven ze heel?
:D

ik bedoel hoeveel slachtoffers met vuurwerk zien we niet per jaar.
dit zag er niet uit als een rotje... en je ziet toch duidelijk een grote vuurbal in het publiek en mensen omvallen door de knal.. mja.. allemaal nep dus... stel voor dat we gaan testen :P
Het lijkt oppervlakkig gezien hetzelfde, maar ik betwijfel sterk of dit hetzelfde type was. Ze hebben zich waarschijnlijk gebaseerd op IEDs die in Afghanistan of Pakistan gebruikt worden.
Die expert op Fox in het filmpje hieronder doet dat ook:
Hij noemt ammonium nitraat, aceton peroxide en PETN. Dat zijn alledrie high explosives, die geven een explosie als in het filmpje van CNN. Maar kruit uit vuurwerk detoneert niet, dat brandt, naarmate de druk stijgt gaat de verbranding nog sneller, en de pan knalt uit elkaar door de ontwikkelde druk. Met high explosives fragmenteert de pan, en de bouten, moeren en andere zaken vliegen aan 500 tot 1500 m/s in het rond. Dat is dodelijker dan .45 kogels. Eén van de dokters zei dat er patienten waren met 10, 20 40 stukken in hun lijf. Dan waren er veel meer doden gevallen.
Het deksel dat ze vonden in Boston was verwrongen maar nog steeds in één stuk, niet gefragmenteerd.

Weten we btw waar de dodelijke slachtoffers vielen? Bom 1, 2 of op beide plaatsen?

[ Bericht 0% gewijzigd door meth1745 op 29-04-2013 08:27:04 ]
  maandag 29 april 2013 @ 08:30:57 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_125855223
whahha!

quote:
FBI ontmaskerd door ‘missing pink’..!?!
Lees hieronder het verhaal van Nick V, oorlogsslachtoffer die twee benen verloor in Afghanistan. Hij is tevens, kennelijk om een centje bij te verdienen, een zogenaamd crisisacteur. Dit zijn mensen die een soort van toneelstukjes spelen, in situaties om bijvoorbeeld soldaten te trainen. Kijk naar deze reportage hierover van CNN. En zoals je ziet in dit filmpje, komt voor de acteurs hun invaliditeit, m.b.t. missende ledematen, helemaal van pas. Kijk naar dit verhaal over dit soort amputee-slachtoffers, want het past volledig in het plaatje van de Boston-marathon..!
bron


[ Bericht 8% gewijzigd door Lambiekje op 29-04-2013 08:53:38 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 29 april 2013 @ 09:11:51 #213
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125855698
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 08:06 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Het lijkt oppervlakkig gezien hetzelfde, maar ik betwijfel sterk of dit hetzelfde type was. Ze hebben zich waarschijnlijk gebaseerd op IEDs die in Afghanistan of Pakistan gebruikt worden.
Die expert op Fox in het filmpje hieronder doet dat ook:
Hij noemt ammonium nitraat, aceton peroxide en PETN. Dat zijn alledrie high explosives, die geven een explosie als in het filmpje van CNN. Maar kruit uit vuurwerk detoneert niet, dat brandt, naarmate de druk stijgt gaat de verbranding nog sneller, en de pan knalt uit elkaar door de ontwikkelde druk. Met high explosives fragmenteert de pan, en de bouten, moeren en andere zaken vliegen aan 500 tot 1500 m/s in het rond. Dat is dodelijker dan .45 kogels. Eén van de dokters zei dat er patienten waren met 10, 20 40 stukken in hun lijf. Dan waren er veel meer doden gevallen.
Het deksel dat ze vonden in Boston was verwrongen maar nog steeds in één stuk, niet gefragmenteerd.

Weten we btw waar de dodelijke slachtoffers vielen? Bom 1, 2 of op beide plaatsen?
alle 3 bij de 2e bom



hier onder wat info over de slachtoffers.

http://www.usatoday.com/s(...)ng-recovery/2090679/

http://bostonherald.com/n(...)to_marathon_patients

http://usnews.nbcnews.com(...)-for-boston-amputees

met beetje vuurwerk richt je dit niet aan.



quote:
gast... :N
een wazige foto weer tig conclusies uit trekken..
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 april 2013 @ 09:15:17 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125855747
En dan dat psychotische lachje erbij ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 09:18:33 #215
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125855787
Dat "missing pink"-verhaal is al lang achterhaald.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 april 2013 @ 09:19:52 #216
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125855814
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 07:31 schreef theguyver het volgende:

[..]

oke dus... waarom staan die mensen in een bunker?
ik bedoel.
aangezien tribalwars al weet hoe je zo'n bom maakt zie vorige topics..
en we zetten Tingo Summers en Lambiekje en tribelwars er omheen.
dan..... blijven ze heel?
:D

ik bedoel hoeveel slachtoffers met vuurwerk zien we niet per jaar.
dit zag er niet uit als een rotje... en je ziet toch duidelijk een grote vuurbal in het publiek en mensen omvallen door de knal.. mja.. allemaal nep dus... stel voor dat we gaan testen :P

als we dan ff het bekende filmpje er bij pakken en letten op de knal en dat de rook weg trekt.. zoals op de foto's kom ik uit op ongeveer 7 seconden.
dus in 7 seconden ff snel kleren smerig maken benen vewisselen en overal een plas bloed neer plonsen ... ow en dan heel snel acteren ;) succes ...

wat een onzin |:( 8)7

heb een beetje respect mensen...
ik zeg ook niet dat alle slachtoffers acteurs. zijn maar die man in de rol stoel kan toch gewoon acteur dat hij geen benen meer heeft als hij in het echt al geen benen heeft is het makkelijk te acteren. de man gaat op de grond liggen met wat nep bloed op zijn benen en misschien nog wat schreven niemand die het opvalt. en naar de hand krijgt die man een heleboel geld.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125855842
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:11 schreef theguyver het volgende:

[..]

alle 3 bij de 2e bom

[ afbeelding ]

hier onder wat info over de slachtoffers.

http://www.usatoday.com/s(...)ng-recovery/2090679/

http://bostonherald.com/n(...)to_marathon_patients

http://usnews.nbcnews.com(...)-for-boston-amputees

met beetje vuurwerk richt je dit niet aan.

[ afbeelding ]

[..]

gast... :N
een wazige foto weer tig conclusies uit trekken..
Vuurwerkbommen zijn best nasty hoor :)



"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  maandag 29 april 2013 @ 09:22:25 #218
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125855847
En dat ie echt geen benen heeft, heeft hij vanaf zijn geboorte geheim gehouden omwille van deze levenstaak?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 29 april 2013 @ 09:25:14 #219
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125855894
quote:
5s.gif Op maandag 29 april 2013 09:22 schreef Copycat het volgende:
En dat ie echt geen benen heeft, heeft hij vanaf zijn geboorte geheim gehouden omwille van deze levenstaak?
nee maar als zijn vrienden en familie vertellen dat hij niet gewond was. dan gaan gaat hij dood of er is plotseling een familie drama een vliegtuig crash of ze verdwijnen gewoon uit het zicht.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 29 april 2013 @ 09:25:43 #220
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125855903
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:21 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Vuurwerkbommen zijn best nasty hoor :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Vuurwerk of niet.. je ziet dat het midden in publiek ontploft..
wat er allemaal in de bom zat voor spul.
IK ZOU ER NIET NAAST WILLEN STAAN!

ow we weten allemaal wat vuurwerk kan aanrichten zie bepaalde gebeurtenis in enschede.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 april 2013 @ 09:28:06 #221
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125855946
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:25 schreef tribalwars het volgende:

[..]

nee maar als zijn vrienden en familie vertellen dat hij niet gewond was. dan gaan gaat hij dood of er is plotseling een familie drama een vliegtuig crash of ze verdwijnen gewoon uit het zicht.
Right to be clear buddy.
Die foto ging de hele wereld over.
In het NWS topic alleen al kwam die foto 50 tot 60x naar voren.

Die kerel zal er zijn leven lang aan herinnerd worden.
zo iemand zal straks in verscheidene talkshows komen..
het gaat hier om MURICA he ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 april 2013 @ 09:28:57 #222
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125855960
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef theguyver het volgende:
et gaat hier om MURICA
maar nog houden ze hun mond over de waarheid.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 29 april 2013 @ 09:30:12 #223
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125855976
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:28 schreef tribalwars het volgende:

[..]

maar nog houden ze hun mond over de waarheid.
Zal mij niks verbazen dat ze die soldaat die jullie ermee vergelijken.
Er ook bij uitnodigen!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 april 2013 @ 09:31:29 #224
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125855996
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:25 schreef tribalwars het volgende:

nee maar als zijn vrienden en familie vertellen dat hij niet gewond was. dan gaan gaat hij dood of er is plotseling een familie drama een vliegtuig crash of ze verdwijnen gewoon uit het zicht.
Je blijft het er maar bij verzinnen om je kromme verhaaltje rond te krijgen, hč?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 29 april 2013 @ 09:32:15 #225
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125856010
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:30 schreef theguyver het volgende:

Zal mij niks verbazen dat ze die soldaat die jullie ermee vergelijken.
Er ook bij uitnodigen!
They do it with mirrors.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 09:33:35 #226
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125856023
quote:
9s.gif Op maandag 29 april 2013 09:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je blijft het er maar bij verzinnen om je kromme verhaaltje rond te krijgen, hč?
Het wordt echt steeds verder gezocht ja, het blijft maar draaien en draaien en draaien...
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 april 2013 @ 09:35:23 #227
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125856043
quote:
9s.gif Op maandag 29 april 2013 09:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

They do it with mirrors.
zelfs al staan ze voor zijn neus zou hij nog ontekennen.

quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het wordt echt steeds verder gezocht ja, het blijft maar draaien en draaien en draaien...
ja word weer zo'n sandy hook gebeuren waar bij zo'n coverup miljarden kost!
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 april 2013 @ 09:35:30 #228
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125856044
quote:
9s.gif Op maandag 29 april 2013 09:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je blijft het er maar bij verzinnen om je kromme verhaaltje rond te krijgen, hč?
is toch raar van die vent zijn er foto's voor de ramp dat hij zonder benen zit en daarna is hij ineens terwijl hij al zijn benen had verloren.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125856056
Mensen die denken dat tribalwars niet trollt :')
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 09:37:18 #230
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125856080
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef tribalwars het volgende:

[..]

is toch raar van die vent zijn er foto's voor de ramp dat hij zonder benen zit en daarna is hij ineens terwijl hij al zijn benen had verloren.
Oh? Die heb ik nog niet gezien?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 april 2013 @ 09:37:54 #231
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125856093
quote:
Nou eindelijk de foto gevonden van de 4 vingers , zo zie je maar elke dag is er weer wat nieuws .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 29 april 2013 @ 09:38:26 #232
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125856103
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef tribalwars het volgende:

is toch raar van die vent zijn er foto's voor de ramp dat hij zonder benen zit en daarna is hij ineens terwijl hij al zijn benen had verloren.
Dat is helemaal niet dezelfde man. Echt, hoe dik is die blinde muur voor je hoofd?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 29 april 2013 @ 09:39:00 #233
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125856116
quote:
9s.gif Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef Kesefkesef het volgende:
Mensen die denken dat tribalwars niet trollt :')
http://www.huffingtonpost(...)-hero_n_3164370.html
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 april 2013 @ 09:40:00 #234
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125856134
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef theguyver het volgende:

[..]

zelfs al staan ze voor zijn neus zou hij nog ontekennen.

[..]

ja word weer zo'n sandy hook gebeuren waar bij zo'n coverup miljarden kost!
En dat komt toch uit de zak van de goedgelovige burgers dus daar hoeven ze het niet voor te laten hoor . Zie je ze ooit miljarden uit hun eigen zak betalen om oorlog te voeren ? nee .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_125856137
quote:
9s.gif Op maandag 29 april 2013 09:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat is helemaal niet dezelfde man. Echt, hoe dik is die blinde muur voor je hoofd?
Het is al zo vaak langsgekomen dat het niet dezelfde man is, maar ja, oude media.... ;)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 09:42:13 #236
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125856177
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:40 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Dat is al zo vaak langsgekomen, maar ja, oude media.... ;)
Ook op nieuwe media is al heel lang te zien dat die militair Vogt in elk geval niet Bauman is, dus ik ga er stiekem een beetje vanuit dat tribalwars andere foto's bedoelt, die we nog niet gezien hebben :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 april 2013 @ 09:42:47 #237
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125856194
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125856209
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ook op nieuwe media is al heel lang te zien dat die militair Vogt in elk geval niet Bauman is, dus ik ga er stiekem een beetje vanuit dat tribalwars andere foto's bedoelt, die we nog niet gezien hebben :P
Ik hoop het ook.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 09:43:18 #239
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125856210
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 april 2013 @ 09:44:41 #240
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125856236
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Die heeft Lambik net gepost :)
niet gezien maar in dit filmpje zie je die man zonder benen in een rolstoel kijk maar.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 29 april 2013 @ 09:46:19 #241
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125856270
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:44 schreef tribalwars het volgende:

niet gezien maar in dit filmpje zie je die man zonder benen in een rolstoel kijk maar.
Speechless.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 09:46:32 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125856273
Dat lachje :')
Wat een ziek figuur :')
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 29 april 2013 @ 09:46:34 #243
249559 crew  Lavenderr
pi_125856275
quote:
Dat je hier om kunt lachen zegt veel.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 29 april 2013 @ 09:47:00 #244
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_125856282
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet gezien maar in dit filmpje zie je die man zonder benen in een rolstoel kijk maar.
Dat komt doordat hij vlak daarvoor beide benen heeft verloren bij een aanslag :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 29 april 2013 @ 09:47:32 #245
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_125856295
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:44 schreef tribalwars het volgende:

[..]

niet gezien maar in dit filmpje zie je die man zonder benen in een rolstoel kijk maar.
En hier zie je dat de man zonder benen 4 vingers heeft aan 1 hand en dus Nick is en niet Jeff bauman . http://www.wanttoknow.nl/(...)d-door-missing-pink/
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  maandag 29 april 2013 @ 09:49:12 #246
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125856325
kijk 0:41 komt die man in een rolstoel. hij bloed niet er veel voor iemand waar zijn been bijna van weg geslagen is.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 29-04-2013 09:50:21 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 29 april 2013 @ 09:50:15 #247
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125856343
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:47 schreef Summers het volgende:

[..]

En hier zie je dat de man zonder benen 4 vingers heeft aan 1 hand en dus Nick is en niet Jeff bauman . http://www.wanttoknow.nl/(...)d-door-missing-pink/
ik zeg ook niet dat het jeff bauman is.
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  maandag 29 april 2013 @ 09:50:29 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125856346
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:47 schreef Summers het volgende:

[..]

En hier zie je dat de man zonder benen 4 vingers heeft aan 1 hand en dus Nick is en niet Jeff bauman . http://www.wanttoknow.nl/(...)d-door-missing-pink/
vingers groeien weer gewoon aan...
vet :o
bron
Er staat nog een vraag voor u open!!
  maandag 29 april 2013 @ 09:52:03 #249
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_125856366
quote:
0s.gif Op maandag 29 april 2013 09:50 schreef theguyver het volgende:

vingers groeien weer gewoon aan...
vet :o
bron
:{w
Manipulatie van oude media.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 29 april 2013 @ 09:52:50 #250
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125856384
quote:
18s.gif Op maandag 29 april 2013 09:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

:{w
Manipulatie van oude media.
youtube dan maar
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')