Het wordt echt steeds verder gezocht ja, het blijft maar draaien en draaien en draaien...quote:Op maandag 29 april 2013 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je blijft het er maar bij verzinnen om je kromme verhaaltje rond te krijgen, hè?
zelfs al staan ze voor zijn neus zou hij nog ontekennen.quote:
ja word weer zo'n sandy hook gebeuren waar bij zo'n coverup miljarden kost!quote:Op maandag 29 april 2013 09:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het wordt echt steeds verder gezocht ja, het blijft maar draaien en draaien en draaien...
is toch raar van die vent zijn er foto's voor de ramp dat hij zonder benen zit en daarna is hij ineens terwijl hij al zijn benen had verloren.quote:Op maandag 29 april 2013 09:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je blijft het er maar bij verzinnen om je kromme verhaaltje rond te krijgen, hè?
Oh? Die heb ik nog niet gezien?quote:Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
is toch raar van die vent zijn er foto's voor de ramp dat hij zonder benen zit en daarna is hij ineens terwijl hij al zijn benen had verloren.
Nou eindelijk de foto gevonden van de 4 vingers , zo zie je maar elke dag is er weer wat nieuws .quote:
Dat is helemaal niet dezelfde man. Echt, hoe dik is die blinde muur voor je hoofd?quote:Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef tribalwars het volgende:
is toch raar van die vent zijn er foto's voor de ramp dat hij zonder benen zit en daarna is hij ineens terwijl hij al zijn benen had verloren.
http://www.huffingtonpost(...)-hero_n_3164370.htmlquote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef Kesefkesef het volgende:
Mensen die denken dat tribalwars niet trollt
En dat komt toch uit de zak van de goedgelovige burgers dus daar hoeven ze het niet voor te laten hoor . Zie je ze ooit miljarden uit hun eigen zak betalen om oorlog te voeren ? nee .quote:Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
zelfs al staan ze voor zijn neus zou hij nog ontekennen.
[..]
ja word weer zo'n sandy hook gebeuren waar bij zo'n coverup miljarden kost!
Het is al zo vaak langsgekomen dat het niet dezelfde man is, maar ja, oude media....quote:Op maandag 29 april 2013 09:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet dezelfde man. Echt, hoe dik is die blinde muur voor je hoofd?
Ook op nieuwe media is al heel lang te zien dat die militair Vogt in elk geval niet Bauman is, dus ik ga er stiekem een beetje vanuit dat tribalwars andere foto's bedoelt, die we nog niet gezien hebbenquote:Op maandag 29 april 2013 09:40 schreef Snapcount2 het volgende:
[..]
Dat is al zo vaak langsgekomen, maar ja, oude media....
Ik hoop het ook.quote:Op maandag 29 april 2013 09:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook op nieuwe media is al heel lang te zien dat die militair Vogt in elk geval niet Bauman is, dus ik ga er stiekem een beetje vanuit dat tribalwars andere foto's bedoelt, die we nog niet gezien hebben
niet gezien maar in dit filmpje zie je die man zonder benen in een rolstoel kijk maar.quote:
Speechless.quote:Op maandag 29 april 2013 09:44 schreef tribalwars het volgende:
niet gezien maar in dit filmpje zie je die man zonder benen in een rolstoel kijk maar.
Dat je hier om kunt lachen zegt veel.quote:
Dat komt doordat hij vlak daarvoor beide benen heeft verloren bij een aanslagquote:Op maandag 29 april 2013 09:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
niet gezien maar in dit filmpje zie je die man zonder benen in een rolstoel kijk maar.
En hier zie je dat de man zonder benen 4 vingers heeft aan 1 hand en dus Nick is en niet Jeff bauman . http://www.wanttoknow.nl/(...)d-door-missing-pink/quote:Op maandag 29 april 2013 09:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Lavenderr op 29-04-2013 09:50:21 ]ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
ik zeg ook niet dat het jeff bauman is.quote:Op maandag 29 april 2013 09:47 schreef Summers het volgende:
[..]
En hier zie je dat de man zonder benen 4 vingers heeft aan 1 hand en dus Nick is en niet Jeff bauman . http://www.wanttoknow.nl/(...)d-door-missing-pink/
vingers groeien weer gewoon aan...quote:Op maandag 29 april 2013 09:47 schreef Summers het volgende:
[..]
En hier zie je dat de man zonder benen 4 vingers heeft aan 1 hand en dus Nick is en niet Jeff bauman . http://www.wanttoknow.nl/(...)d-door-missing-pink/
quote:Op maandag 29 april 2013 09:50 schreef theguyver het volgende:
vingers groeien weer gewoon aan...
vet![]()
bron
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |