PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
dat hele team behalve bale zuigtquote:
Ik ben aan het tilten omdat het continue net fout gaat aan het eindequote:
Bij de goal juichten ze voor hem hoor, prima pass.quote:Op zondag 28 april 2013 17:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, ze fluiten 'm toch alleen maar uit. Kut supporters.
Ik snap die Arsenal supporters niet. Van Persie is zo belangrijk geweest voor de club, heeft veel voor de club betekend maar omdat hij naar een club gaat die wel prijzen kan pakken(en dat is toch wat een prof graag wil, prijzen pakken) fluiten ze 'm uit. En het is niet zo dat hij naar de Spurs is gegaan ofzo.quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij de goal juichten ze voor hem hoor, prima pass.
quote:
Tsjah van mij hoeven ze hem ook niet uit te fluiten. Het is ook niet dat elke supporter hem uitfloot, bij de erehaag viel het ook wel mee.quote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik snap die Arsenal supporters niet. Van Persie is zo belangrijk geweest voor de club, heeft veel voor de club betekend maar omdat hij naar een club gaat die wel prijzen kan pakken(en dat is toch wat een prof graag wil, prijzen pakken) fluiten ze 'm uit. En het is niet zo dat hij naar de Spurs is gegaan ofzo.
Betekend.quote:Op zondag 28 april 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsjah van mij hoeven ze hem ook niet uit te fluiten. Het is ook niet dat elke supporter hem uitfloot, bij de erehaag viel het ook wel mee.
Super veel betekent heeft hij nou ook weer niet, de laatste 2 jaar wel erg belangrijk natuurlijk
Ik heb hem tussen Sisse en Usain Schaken staanquote:Op zondag 28 april 2013 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij.
Maar hij speelt dan ook in een kutteam.![]()
Sowieso 4-atb teams.
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste jaquote:Op zondag 28 april 2013 17:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Arsenal speelt goed. United kan echt niet omgaan met de druk die Arsenal geeft omgaan atm..... Publiek er ook goed achter, lekker man.
Al hoop ik wel gewoon dat Van Persie de winnende binnen knalt in de 90+3 en daarna het publiek even ssssht.
Bij mij is dat Eto'o dacht ikquote:Op zondag 28 april 2013 17:36 schreef Ajacied7 het volgende:
De eerste speler waarmee ik bijna 100 goals heb gemaakt:
[ afbeelding ]
Misschien IFquote:
Ja, maar speelt ook regelmatig op CDM. Je moet wat met zo'n speler die je voor bijna 20 miljoen koopt.quote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Jones is toch een centrale verdediger?
Wats gebeurd met hem ?quote:Op zondag 28 april 2013 18:11 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja, maar speelt ook regelmatig op CDM. Je moet wat met zo'n speler die je voor bijna 20 miljoen koopt.
Zanetti misschien wel 9 maanden geblesseerd
quote:
Arsenal is kut, dus hij zal wel blijvenquote:Op zondag 28 april 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt een kneus die Sagna, hij wil weg dus laat hem maar gaan
quote:Op zondag 28 april 2013 18:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Arsenal is kut, dus hij zal wel blijven
Arsenal moet Lovren, Richards en Cavani halenquote:Op zondag 28 april 2013 18:20 schreef Thorb het volgende:
[..]
Echt een kneus die Sagna, hij wil weg dus laat hem maar gaan
En als Cavani niet kan Joveticquote:Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal moet Lovren, Richards en Cavani halen
PI + geen punt. Dat jij het nog nodig vindt om te reageren.quote:
Wat wil je nou bereiken ?quote:Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
PI + geen punt. Dat jij het nog nodig vindt om te reageren.
Gonalons en Jovetic zie ik eerder komen. Richards zou ook chill zijn (Cavani lijkt me niet haalbaar).quote:Op zondag 28 april 2013 18:22 schreef BDIL het volgende:
[..]
Arsenal moet Lovren, Richards en Cavani halen
Ik wil zorgen dat je in het vervolg een opmerking maakt die iedereen versteld doet staan, in positieve zin.quote:
Lovren had ruzie met Lyon maar is wel een goede CB voor een topclubquote:Op zondag 28 april 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gonalons en Jovetic zie ik eerder komen. Richards zou ook chill zijn (Cavani lijkt me niet haalbaar).
Volgens mij maak jij je er alleen maar druk om.quote:Op zondag 28 april 2013 18:25 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik wil zorgen dat je in het vervolg een opmerking maakt die iedereen versteld doet staan, in positieve zin.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij je er alleen maar druk om.
quote:
quote:
Ja de enige echtequote:Op zondag 28 april 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is dat em echt ?, wist niet dat tie nog speelde.
Baasquote:Op zondag 28 april 2013 18:42 schreef Ajacied7 het volgende:
Heeft iemand al eens met Idrissou gespeeld?,
Zit autermaties in Chrome.quote:Op zondag 28 april 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Haha Lindgren heeft een spellingscheck nodig
Slimme tackle van Gibbs
Is Horizon Forza 4 of niet?quote:Op zondag 28 april 2013 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vanavond nog gamen? Heb je forza al binnen?
Al een tijdquote:Op zondag 28 april 2013 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Vanavond nog gamen? Heb je forza al binnen?
Ah oke, donderdag Forza 4 gedaan bij een vriend. Was wel weer leuk (ik heb alleen 3)quote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Horizon is een soort sidetrack van Forza. Soort Forza meets Test Drive Unlimited.
Forza Horizon is vetquote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Horizon is een soort sidetrack van Forza. Soort Forza meets Test Drive Unlimited.
Xbox staat bij mij thuis, in het weekend ben bij mijn ouders en vaak dronken. Vanavond ben ik weer van de partij!quote:Op zondag 28 april 2013 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Al een tijdIk miste je de laatste 2 dagen
![]()
En toch waren ze beterquote:Op zondag 28 april 2013 18:58 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik had echt het gevoel als of United op 70% speelde ofzo.
Had je Cr00k eergister moeten meemakenquote:Op zondag 28 april 2013 18:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Xbox staat bij mij thuis, in het weekend ben bij mijn ouders en vaak dronken. Vanavond ben ik weer van de partij!
En buitenspel goal Arsenal.quote:Op zondag 28 april 2013 19:00 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Sagna had wel rood moeten hebben. Wat een wausie
Heb je het al een beetje gespeeld? Ik vind het echt een lekker racespel, iets meer arcade dan de normale forza. Zo vet om met 200 door een wijk te rijden, het is 1 van de weinig racespellen waar ik met zweethandjes aan het bidden ben om de bocht goed door te komen.quote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Forza Horizon is vetZo ziek om in een Bugatti Veyron te rijden
Veel?quote:Op zondag 28 april 2013 19:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
En buitenspel goal Arsenal.
Kortom arbitrale dwalingen boren mij geld door de neus.
Paar euro maar toch. Ik moet een bankroll opbouwen maar de laatste tijd gaat het net verkeerd.quote:
Heb volgens mij net die groene polsband en moest tegen die Ford Jeep racen ( Chick )quote:Op zondag 28 april 2013 19:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb je het al een beetje gespeeld? Ik vind het echt een lekker racespel, iets meer arcade dan de normale forza. Zo vet om met 200 door een wijk te rijden, het is 1 van de weinig racespellen waar ik met zweethandjes aan het bidden ben om de bocht goed door te komen.
Hij was kapot vaagquote:
Ik gun Feyenoord die tweede plek ook moeten ze er alleen niet zo'n sneu feest van maken als vorig seizoenquote:
Waarom is het een sneu feest? Als het dit jaar nog een keer zou gebeuren dan zou ik het sneu vinden.quote:Op zondag 28 april 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord die tweede plek ook moeten ze er alleen niet zo'n sneu feest van maken als vorig seizoen
Dan hoop ik dat we derde wordenquote:Op zondag 28 april 2013 19:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik gun Feyenoord die tweede plek ook moeten ze er alleen niet zo'n sneu feest van maken als vorig seizoen
Ik vond dat ook wel een beetje jammerlijk hoor dat feestje. Als er nou gewoon een paar supporters waren die bij de kuip stonden en taarten aan de selectie uitdeelden van vond ik het nog wel ok.quote:Op zondag 28 april 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom is het een sneu feest? Als het dit jaar nog een keer zou gebeuren dan zou ik het sneu vinden.
Die tweede plek was symboliek van de terugkeer van Feyenoord. Dat een zo goed als failliete club, door saneren, eigen jeugd en transfervrije spelers weer terug is bij de beste clubs van de Eredivisie. Jarenlang door het stof gegaan, enorme nederlagen geleden, niks kunnen kopen omdat mensen er geen zak van konden in het bestuur.
Maar goed, waarom probeer ik het uberhaupt bij een jood.
Een tweede plek vieren.quote:Op zondag 28 april 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waarom is het een sneu feest? Als het dit jaar nog een keer zou gebeuren dan zou ik het sneu vinden.
Die tweede plek was symboliek van de terugkeer van Feyenoord. Dat een zo goed als failliete club, door saneren, eigen jeugd en transfervrije spelers weer terug is bij de beste clubs van de Eredivisie. Jarenlang door het stof gegaan, enorme nederlagen geleden, niks kunnen kopen omdat mensen er geen zak van konden in het bestuur.
grappig manquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
grappig man
Het bewijs dat je een kankermongool bent is ook weer geleverd.
Wtf is er met jou aan de hand?quote:Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
grappig man
quote:Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
grappig man
Het was gewoon belachelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Jij bent echt de grootste kneus die hier rondhangt en posts als deze zijn het bewijs.
quote:
Dat is allemaal in scene gezetquote:
Herp derp. Iemand met zijn persoonlijke problemen confronteren vind je dus laag. Ik zal er even een post van gisteren bij pakken groetjes groetjesquote:Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
grappig man
Dus bij deze mompel ik iets over een pot en een ketel.quote:
Wel.quote:
Overtuigdquote:
Alleen zijn snor.quote:
*Soberzoquote:
*soberwiesoquote:
#paintenalsTim86quote:
Ben Arfa verkopenquote:Op zondag 28 april 2013 19:26 schreef Rijst het volgende:
Ey pascal wist je nog toen wij zogenaamd fittie hadden?
Wij hadden een nepfittie toen het nog cool was. Nu is het allemaal zo fake als een sprookjesboek.quote:Op zondag 28 april 2013 19:26 schreef Rijst het volgende:
Ey pascal wist je nog toen wij zogenaamd fittie hadden?
Je kan ook is een keer normaal reageren als het over dit soort onderwerpen gaatquote:Op zondag 28 april 2013 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]!
Jij bent echt de grootste kneus die hier rondhangt en posts als deze zijn het bewijs.
Misschien is zijn opa wel overleden door een mongool. Zulke dingen kunnen hard aankomen.quote:Op zondag 28 april 2013 19:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan ook is een keer normaal reageren als het over dit soort onderwerpen gaatEn niet stoken en dan de ander de schuld geven bij een geďrriteerde post.
Wanneer is die FM weer 20 euro dan? Ga er echt niet meer voor betalenquote:Op zondag 28 april 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is zijn opa wel overleden door een mongool. Zulke dingen kunnen hard aankomen.
Zal wel wraak zijn geweest dan.quote:Op zondag 28 april 2013 19:32 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik ken een mongool die is overleden door zijn opa
Er was toch een crack?quote:Op zondag 28 april 2013 19:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wanneer is die FM weer 20 euro dan? Ga er echt niet meer voor betalen
Chadli had er zin inquote:Op zondag 28 april 2013 19:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Best wat mooie goals bij Twente - Nec
Elke keer is het weer hetzelfde gezeik. Iemand post wat/ reageert op iemand normaal, de ander reageert er belachelijk op, de een raakt geďrriteerd door de post en dan flopt er weer een beledigende post uit. Misschien is stap 2 makkelijker te vermijden door helemaal niet te reageren of serieus ?quote:Op zondag 28 april 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien is zijn opa wel overleden door een mongool. Zulke dingen kunnen hard aankomen.
27 is goedkoopstequote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil hem kopen. Anders denken jullie dat ik een pauperchina ben.
Hij is wel echt vaan in de sale geweest bij Steam, maar zou niet weten wanneer dat weer is. Kan volgende week zijn, kan over 2 maanden zijn..quote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Wil hem kopen. Anders denken jullie dat ik een pauperchina ben.
Als iemand zo tegen mij zou doen dan pak ik mijn mes en zoek ik ze op.quote:Op zondag 28 april 2013 19:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Elke keer is het weer hetzelfde gezeik. Iemand post wat/ reageert op iemand normaal, de ander reageert er belachelijk op, de een raakt geďrriteerd door de post en dan flopt er weer een beledigende post uit. Misschien is stap 2 makkelijker te vermijden door helemaal niet te reageren of serieus ?
Je lost het wel voor altijd opquote:Op zondag 28 april 2013 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als iemand zo tegen mij zou doen dan pak ik mijn mes en zoek ik ze op.
Ik zou ze een Macbook kado geven.Raken ze vanzelf gefrustreerd van dat onding en maken ze een einde aan hun leven.quote:Op zondag 28 april 2013 19:36 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als iemand zo tegen mij zou doen dan pak ik mijn mes en zoek ik ze op.
Je werd vroeger op school zeker gepest omdat je geen Apple producten kon betalen?quote:Op zondag 28 april 2013 19:38 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik zou ze een Macbook kado geven.Raken ze vanzelf gefrustreerd van dat onding en maken ze een einde aan hun leven.
Gelukkig weet je precies wat er gebeurd is en is zeggen dat hij autisme heeft totaal verschillend. Niet netjes, maar gelukkig ben jij er nog om appels met peren te vergelijken. Wat ben je toch ook een fantastische kerelquote:Op zondag 28 april 2013 19:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Herp derp. Iemand met zijn persoonlijke problemen confronteren vind je dus laag. Ik zal er even een post van gisteren bij pakken groetjes groetjes
[..]
Dus bij deze mompel ik iets over een pot en een ketel.
Opperkneus ben je. [ afbeelding ]
Laptop, geen desktop. Als ik dat ding uit elkaar haal dan komt hij nooit meer in elkaar.quote:Op zondag 28 april 2013 19:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon even stofzuigen. Op de krachtigste stand.
Oh ja. Want hij ageert normaal:quote:Op zondag 28 april 2013 19:29 schreef BDIL het volgende:
[..]
Je kan ook is een keer normaal reageren als het over dit soort onderwerpen gaatEn niet stoken en dan de ander de schuld geven bij een geďrriteerde post.
Dan kan hij hem terugkrijgen ook. Daarbij komend dus de ongelofelijk kansloze sneer naar DS2 van gisteren. Fuszy post al tijdenlang als een hypocriete debiel. Dus nee, dan reageer ik er niet normaal op.quote:Op zondag 28 april 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh, ik haal mijn oude laptop wel eens open om hem stofvrij te maken. Maar is inderdaad geen makkelijk klusje en bij sommige laptops zelfs haast onmogelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 19:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Laptop, geen desktop. Als ik dat ding uit elkaar haal dan komt hij nooit meer in elkaar.
Ik maak het schooljaar vol met deze en begin volgend koop ik een nieuwe.quote:Op zondag 28 april 2013 19:43 schreef Reemi het volgende:
[..]
Oh, ik haal mijn oude laptop wel eens open om hem stofvrij te maken. Maar is inderdaad geen makkelijk klusje en bij sommige laptops zelfs haast onmogelijk.
Wat is het verschil? Voor mij is er namelijk geen. Het boeit me trouwens ook geen kut wat er precies gebeurd is, dus voor mij is het precies gelijk. Persoonlijk probleem <> Persoonlijk probleem.quote:Op zondag 28 april 2013 19:42 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Gelukkig weet je precies wat er gebeurd is en is zeggen dat hij autisme heeft totaal verschillend. Niet netjes, maar gelukkig ben jij er nog om appels met peren te vergelijken. Wat ben je toch ook een fantastische kerel.
Top.quote:Zal het hier wel bij laten voordat ik een ban te pakken heb. Totaal geen zin in. Als ik al niet een TR aan mijn broek heb hangen
quote:Op zondag 28 april 2013 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh ja. Want hij ageert normaal:
[..]
Dan kan hij hem terugkrijgen ook. Daarbij komend dus de ongelofelijk kansloze sneer naar DS2 van gisteren. Fuszy post al tijdenlang als een hypocriete debiel. Dus nee, dan reageer ik er niet normaal op.
Niks mis met deze reactie...quote:Op zondag 28 april 2013 19:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de laatste regel na die meteen de hele objectiviteit en het enige niveau dat de post nog bezat onderuit haalt.quote:
Het is toch ook verspilde moeite om het bij een jood te proberen.quote:Op zondag 28 april 2013 19:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oh ja. Want hij ageert normaal:
[..]
Dan kan hij hem terugkrijgen ook. Daarbij komend dus de ongelofelijk kansloze sneer naar DS2 van gisteren. Fuszy post al tijdenlang als een hypocriete debiel. Dus nee, dan reageer ik er niet normaal op.
/meningquote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de laatste regel na die meteen de hele objectiviteit en het enige niveau dat de post nog bezat onderuit haalt.
Ajacieden associëren zich toch met joden of is het dit keer niet goed om Jood te zeggenquote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Inderdaad. Op de laatste regel na die meteen de hele objectiviteit en het enige niveau dat de post nog bezat onderuit haalt.
quote:Op zondag 28 april 2013 19:46 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Het is toch ook verspilde moeite om het bij een jood te proberen.
Alleen hunnie mogen dat zeggen.quote:Op zondag 28 april 2013 19:46 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ajacieden associëren zich toch met joden of is het dit keer niet goed om Jood te zeggen!
Stoer.quote:Op zondag 28 april 2013 19:47 schreef Tim86 het volgende:
Als jullie nu niet normaal doen dan ga ik het zeggen
Ik zou er gewoon een busje perslucht in leggen tbh.quote:Op zondag 28 april 2013 19:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gewoon even stofzuigen. Op de krachtigste stand.
Applequote:Op zondag 28 april 2013 19:40 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je werd vroeger op school zeker gepest omdat je geen Apple producten kon betalen?
Trots zijn wanneer joden gescandeerd wordt in het stadion, maar als een ander het gebruiktquote:
Terwijl Israeliërs liever niet met dat soort doorgesnoven achterlijke gladiolen geassocieerd willen worden.quote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Trots als joden gescandeerd wordt in het stadion, maar als een ander het gebruikt
Het gaat meer om de zin eromheen. Dat snap je zelf ook wel. Of niet natuurlijk.quote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Trots zijn wanneer joden gescandeerd wordt in het stadion, maar als een ander het gebruikt
hahahahahah jack zijn paard staat dubbel geparkeerd hiahahoquote:
Ik snap het helemaal hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 19:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Het gaat meer om de zin eromheen. Dat snap je zelf ook wel. Of niet natuurlijk.
De vrijetrappen van Vormerquote:Op zondag 28 april 2013 19:55 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Goossens het even laat zien. De vrije trappen van Feyenoord zijn echt om te janken normaal gesproken. Heb je Vormer, Vilhena en Clasie die wel een redelijk trap in huis hebben. OF ze schieten mijlenver over en anders lekker het muurtje in.
Echt eikenhout. Wentel.quote:Op zondag 28 april 2013 19:55 schreef Fuszy het volgende:
Heb je Vormer, Vilhena en Clasie die wel een redelijk trap in huis hebben.
Elke keer ga ik huilen als hij er één neemtquote:
Vormer is ook wel een wentelteefje ja.quote:Op zondag 28 april 2013 19:56 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Echt eikenhout. Wentel. [ afbeelding ][ afbeelding ]
En dan via de muur en traag?quote:Op zondag 28 april 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke keer ga ik huilen als hij er één neemt
Even iets tussen de regels door. Gisteren scoorde ik van dezelfde positie met Goossens (fifa) een vrije trap zoals hij vandaag deed. Alleen was die van mij in de korte hoek.
Hij schoot die tweede er ook bijna inquote:Op zondag 28 april 2013 19:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elke keer ga ik huilen als hij er één neemt
Even iets tussen de regels door. Gisteren scoorde ik van dezelfde positie met Goossens (fifa) een vrije trap zoals hij vandaag deed. Alleen was die van mij in de korte hoek.
Nee, keurig strak over de muur.quote:
En waarom Heracles met 3 verdedigers speelde. En waarom Pellč amper gedekt werd. Echt bizarquote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij schoot die tweede er ook bijna in. Snapte niet echt waarom Heracles geen muur neer had gezet.
Die van Castillon was ook mooi genomenquote:Op zondag 28 april 2013 19:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hij schoot die tweede er ook bijna in. Snapte niet echt waarom Heracles geen muur neer had gezet.
Doen ze het hele seizoen toch al?quote:Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En waarom Heracles met 3 verdedigers speelde. En waarom Pellč amper gedekt werd. Echt bizar
Bosz is dan ook een Feyenoorder. Op het psv netwerk werd het alweer als een complot gezienquote:Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En waarom Heracles met 3 verdedigers speelde. En waarom Pellč amper gedekt werd. Echt bizar
Spelen al een hele tijd weer met 4 verdedigers.quote:
piep piep halloquote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bosz is dan ook een Feyenoorder. Op het psv netwerk werd het alweer als een complot gezien
Misschien om iets te forceren? Toen ze met 10 man stonden en met 4 verdedigers gingen spelen kreeg Feyenoord veel minder ruimte.quote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelen al een hele tijd weer met 4 verdedigers.
Feyenoord gaf dan ook geen gas meer de tweede helftquote:Op zondag 28 april 2013 20:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien om iets te forceren? Toen ze met 10 man stonden en met 4 verdedigers gingen spelen kreeg Feyenoord veel minder ruimte.
speelde wel erg goedquote:
Tegen 4-3-3 is het gewoon zelfmoord..in Eindhoven werden ze ook al zo afgeslacht. Enige manier om het te laten werken is door ver in te zakken en er meer een Italiaanse 3-5-2 van te maken, maar ze staan dan ook nog op 30 meter van het doel met de CB's..iedere steekbal was levensgevaarlijk. Echt onbegrijpelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 20:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Misschien om iets te forceren? Toen ze met 10 man stonden en met 4 verdedigers gingen spelen kreeg Feyenoord veel minder ruimte.
Dit is een shop toch? Toch?quote:
Moet welquote:
Waarom kijk jij daar überhaupt rond?quote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Bosz is dan ook een Feyenoorder. Op het psv netwerk werd het alweer als een complot gezien
Voor het entertainment gehalte.quote:Op zondag 28 april 2013 20:11 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Waarom kijk jij daar überhaupt rond?
Natuurlijk.quote:
quote:Balotelli bets his girlfriend on Madrid vs Borussia match
Milan striker Mario Balotelli is making headlines again with another racy declaration, this time involving his girlfriend, Belgian model Fanny Negesha.
Super Mario is so sure Real Madrid will not advance to the UEFA Champions League final that he said he would let his girlfriend to sleep with ‘Merengue’ players if they are able to overcome the three-goal deficit.
“If Real Madrid overcomes Borussia Dortmund and qualifies to the Champions League final, I will let that my girlfriend sleeps with all the players,” Balotelli said.
We’ll see if Balotelli keeps his promise in case Rea Madrid is able to pull the feat. It is still unknown Neguesha’s reaction to her boyfriend’s comments.
Ik vind hem wel wat slapquote:Op zondag 28 april 2013 20:16 schreef Rijst het volgende:
Up Valbuena speelt erg fijn. Beter dan Nasri iig
quote:
Kuranyiquote:Op zondag 28 april 2013 20:06 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Opmerkingen ?
[..]
Moet welNa de blessure zag je de lul ook van Ramires heel opmerkelijk door zijn kleine broekje
4222 of 3412quote:Op zondag 28 april 2013 20:36 schreef Maver24 het volgende:
Een team met Huntelaar, RVP, Gomez en Van der Vaart gaat zeker niet ?, zou niet weten welke formatie ik dan zou moeten spelen,
Ik zou zweren dat ze rood warenquote:Op zondag 28 april 2013 20:35 schreef Reemi het volgende:
Die kit van gisteren is wel gaaf Tim, maar de sokken zijn gewoon blauw helaas.
4222 is eigenlijk ook de enige waar ik nu aan zou kunnen denken inderdaad, RVP dan als CAM samen met Van der Vaart, niet snel maar geniale passing,quote:
Even maveren brbquote:Op zondag 28 april 2013 20:36 schreef Maver24 het volgende:
Een team met Huntelaar, RVP, Gomez en Van der Vaart gaat zeker niet ?, zou niet weten welke formatie ik dan zou moeten spelen,
Jup of 3412 kan ook wel een leuke. Even makenquote:Op zondag 28 april 2013 20:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
4222 is eigenlijk ook de enige waar ik nu aan zou kunnen denken inderdaad, RVP dan als CAM samen met Van der Vaart, niet snel maar geniale passing,
Hoe wil je dat dan gaan doen ?, Van der Vaart op CM dan neem ik aan, en op RM dan Robbenquote:Op zondag 28 april 2013 20:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jup of 3412 kan ook wel een leuke. Even maken
Ja zoiets en dan Huntelaar CFquote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan gaan doen ?, Van der Vaart op CM dan neem ik aan, en op RM dan Robben
Oh en zonder CDM wordt het middenveld totaal overlopenquote:
Want Fellaini heeft niet de stats van een CDM.quote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Oh en zonder CDM wordt het middenveld totaal overlopen
Ik quote het team met Dembele en van der Vaart op het middenveld gastquote:Op zondag 28 april 2013 20:49 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want Fellaini heeft niet de stats van een CDM.
En Huntelaar moet natuurlijk wel op CF vanwege de chem
U must be fucking joking right ?!quote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is Reus trouwens belachelijk slecht zeg![]()
Zodra hij in contact komt met een tegenstander verliest hij de bal
Na Lukaku de beste speler in FUT,quote:Op zondag 28 april 2013 20:54 schreef dion_v_k het volgende:
Wat is Reus trouwens belachelijk slecht zeg![]()
Zodra hij in contact komt met een tegenstander verliest hij de bal
Als er 1 speler is waarmee je in deze FIFA niet slecht kan spelen is het Reus welquote:
Ik heb maar een paar wedstrijden met hem gespeeld en het liep voor geen meterquote:Op zondag 28 april 2013 20:56 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als er 1 speler is waarmee je in deze FIFA niet slecht kan spelen is het Reus welDie gast is OP
quote:Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan gaan doen ?, Van der Vaart op CM dan neem ik aan, en op RM dan Robben
Wanneer hij de bal krijgt: gewoon meteen schieten. Alles vliegt erin.quote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb maar een paar wedstrijden met hem gespeeld en het liep voor geen meter
Bahquote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Op zondag 28 april 2013 20:41 schreef Maver24 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met van Persie op CFafbeelding ]
Ik vind het er wel nice uitzien, alleen Westermann, kan dat niet beter ?quote:Op zondag 28 april 2013 20:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met van Persie op CF
Boatengquote:Op zondag 28 april 2013 20:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik vind het er wel nice uitzien, alleen Westermann, kan dat niet beter ?
CAM zou die echt geniaal zijn, dikke shooting boost erbijquote:Op zondag 28 april 2013 20:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Get your tits out.
Al hoop ik op CAM
Die Rodriguez van Southampton kreeg laatst een CAM IF terwijl die op de zelfde positie op het wedstrijdformulier stond.
sinds wanneer heeft 433 een LM danquote:Op zondag 28 april 2013 20:58 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Get your tits out.
Al hoop ik op CAM
Die Rodriguez van Southampton kreeg laatst een CAM IF terwijl die op de zelfde positie op het wedstrijdformulier stond.
oh sorry gast en succes met het maken van een team met gomez van der vaart huntelaar en van persie met rvp op cfquote:Op zondag 28 april 2013 20:50 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik quote het team met Dembele en van der Vaart op het middenveld gast. En tuurlijk kan je wel een team maken met van Persie op CF
Zie hierbovenquote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
oh sorry gast en succes met het maken van een team met gomez van der vaart huntelaar en van persie met rvp op cf
Jaquote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Krijg Van der Vaart dan nog steeds 9 chem ?
Sinds wanneer speelde Goossens linksbuiten? DIe stond 80 minuten centraal.quote:Op zondag 28 april 2013 21:00 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
sinds wanneer heeft 433 een LM dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |