PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762
Volgende week als ze winnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
Kan ajax dan volgende week kampioen worden of pas later?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef Thorb het volgende:
Ajax kan dan volgende week kampioen worden
En vast nog veel meer lekkere wijven. Maar over een paar is het Macaulay Culkin 2.0 denk ik.quote:
Als jij genoeg geld hebt om alle TOTW 1 IF's te kopen ja, dan is het mogelijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:01 schreef quer het volgende:
Volgende FUT alle totw 1 if's kopen en 3 maanden mee wachten en dan sellen voor dikke profit!
Channel - 106491quote:
En je moeder ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef vandermar het volgende:
Schone gaat volgend seizoen naar Amerika?
Die van jou niet. Ik geef haar geen vrijaf.quote:
Er bestaat geen goede come-back na een je moeder grap..quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef vandermar het volgende:
[..]
Die van jou niet. Ik geef haar geen vrijaf.
quote:
Dat is Lukoki/Ligeonquote:
Alle NA-spelers zijn non-shiny. Ligeon was natuurlijk shiny geweest.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Non-shiny met 90 pace, seems legit.
Bal op de paal en ging via zijn rug/achterbeen het doel in.quote:
Hij Lurlingde Lurling.quote:
Hij deed helemaal niks manquote:
Niet zo mooi als die goal van Bale zekerquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bal op de paal en ging via zijn rug/achterbeen het doel in.
Niet thuis geweest vandaag..heb helemaal niets gezien nogquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zo mooi als die goal van Bale zeker?
Die was wel mooi die van Balequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet thuis geweest vandaag..heb helemaal niets gezien nog
Komt wel precies mooi op zijn noppenquote:
En dan als een visstick rustig blijvenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe subtiel die keeper 'm ook wegschiet.
Lekker nonchalant jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Jaquote:
Inderdaad, en dan ook rustig die bal nakijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:11 schreef Lindgren. het volgende:
Wat is je bet daar dan?quote:
Ado 1 DNBquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef vandermar het volgende:
Wat een faal arbitrage bij de Madrileense Derby
Verlies je te vaak dat je nu maar met brons gaat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef BDIL het volgende:
Iemand een LM-LB Bronze perfect link ? Niet al te duur graag
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2333806.pagequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef BDIL het volgende:
Nee, speelde laatst tegen een bronzen team en heb die nagemaaktquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Verlies je te vaak dat je nu maar met brons gaat?
die met Park Hee Chulquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef BDIL het volgende:
Quigley, Benzia, Kang soo il, ghezzalquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Nee, speelde laatst tegen een bronzen team en heb die nagemaaktNu zoek ik wat spelers voor een 2e team
Ah, de goal is ook in België aangekomen?quote:
quote:
Angbwaquote:
in de winkel wellicht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand trouwens waar je van die leren jassen voor in de lente/zomer kan halen ?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
Weet iemand trouwens waar je van die leren jassen voor in de lente/zomer kan halen ?
Bij Gerd Leers zou ik even kijken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
Alsof er winkels zijn in Andijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]![]()
probeer een winkel in je stad een keer
Had op HM gekeken, maar daar hebben ze geen leren en heb hem nodig voor dinsdagquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet je een keer uit dat gat komen. Anders probeer een webshop.
Even passen lijkt me toch wel handig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
moet je een keer uit dat gat komen. Anders probeer een webshop.
Hoezo dat? Heb je nu geen jas?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had op HM gekeken, maar daar hebben ze geen leren en heb hem nodig voor dinsdag
is die trend niet voor meisjesquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef Djeetje het volgende:
bestel je toch meerdere maten en stuur je de rest terug. Geen probleemquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even passen lijkt me toch wel handig.
naar welke gaybar ga je met je oranje leren jas?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Had op HM gekeken, maar daar hebben ze geen leren en heb hem nodig voor dinsdag
precies dit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
bestel je toch meerdere maten en stuur je de rest terug. Geen probleem
Doe je een vest aan.quote:
FOK! meeting bij jou toch ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
naar welke gaybar ga je met je oranje leren jas?
Een iPhone hebben anno 2013quote:
Dit was gewoon standaard eerste paal corner, die is ook lekker OP. Al kopte een verdediger hem nu gewoon binnenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef vandermar het volgende:
Een corner
Kan ook niet anders. Die vieze gay custom corners zijn in het echt ook al OP
Werd tijd ook dat iemand het ging begrijpenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
snap wel dat je geen jas hebt als mama je elke dag naar school brengt
het is frisjes achter op de scooter hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Thorb het volgende:
snap wel dat je geen jas hebt als mama je elke dag naar school brengt
Christus te paardquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Werd tijd ook dat iemand het ging begrijpen![]()
http://www.vd.nl/heren/ja(...)lister&from=overview
dit word hem.
Fatjequote:
Hij is een mooiboy ik klap hem zo neer.quote:
RvP heeft een monclerquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
Dan maar even morgen een Moncler jas halen
ik had niet anders verwacht van je.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:08 schreef Djeetje het volgende:
Dan maar even morgen een Moncler jas halen
quote:
Daarom moet je het opbouwen niet gelijk zo'n dosis..quote:
loolquote:
1600 startprijs, 200 binquote:
Dat wisten we al.. anders zou ze je niet elke dag brengenquote:
quote:
Neequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja joh kut fuszy
ga fifa kopen ofzo
Ja en nee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:17 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er stond geen punt achter dus het was een troll. Toch?
Dat is zeker jammerquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als het geen troll was vind ik het jammer dat je zo moet reageren
Ik heb gedronken en ben in vorm, wat doe jequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit een kleine 70 kilometer van mijn PS3 vandaan.![]()
biertje te veel op?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik zit een kleine 70 kilometer van mijn PS3 vandaan.![]()
Nee nog niksquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
biertje te veel op?
[..]Denk 't n iet Pat
Ik denk dat hij je wurgt met zijn schoenveters en dat hij daarna je zusje neukt.quote:
hahah ja echtquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef ThadCastle het volgende:
Fuszy is net als Tbakkert en Queer. Gaat gekke dingen doen/zeggen na 2 cola
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je wurgt met zijn schoenveters en dat hij daarna je zusje neukt.
Zelfs dat heb ik niet op. Raar man.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef ThadCastle het volgende:
Fuszy is net als Tbakkert en Queer. Gaat gekke dingen doen/zeggen na 2 cola
Alleen heb ik geen zusjequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij je wurgt met zijn schoenveters en dat hij daarna je zusje neukt.
quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wel een broertje toch?quote:
Hoe voelt het nou om naar het zelfde te gaan als een 15 jarig iemand in dit topic ?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:22 schreef ThadCastle het volgende:
Fuszy is net als Tbakkert en quer. Gaat gekke dingen doen/zeggen na 5 monster of paar mtn dewsof beetje speed af en toe
![]()
Je bent 14 en zit aan de speed?quote:
dit 'quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je bent 15,5 () en zit aan de speed?
Zoals ik eerder aangaf, had ik geen idee dat er geen minimumleeftijd zou zijn. Desalniettemin boeit het me eigenlijk geen kut.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe voelt het nou om naar het zelfde te gaan als een 15 jarig iemand in dit topic ?
Nooit gezegd dat ik drugs gebruik of heb gebruiktquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hij is er nog trots op ook, want hij zegt het wel heel vaak.
[ afbeelding ]
Ik word rijke tata.
Slechtste invaller die ik ooit heb gezien. Overigens laat Cuenca wel even iets zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Die Ciftic of wat het ook is
Kunnen ze NAC niet gewoon failliet verklaren want wat is dat toch een kansloze kut club
Toevallig is mijn ex ook 15 en die gaat heenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zoals ik eerder aangaf, had ik geen idee dat er geen minimumleeftijd zou zijn. Desalniettemin boeit het me eigenlijk geen kut.Ik drink er bier met mijn maten en knijp in bipsen van 15-jarige meisjes. 14.gif
Heb je het nou over Boetius?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef vandermar het volgende:
Niet geraakt en wel liggen
Barcelona zeker
naar waar? heb het even gemistquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig is mijn ex ook 15 en die gaat heen
Ja ookquote:
Top, wijs haar maar even aan als ik naast je sta. Dan zal ik haar eens goed de waarheid vertellen. Desnoods raak ik daarbij haar huig aan om mijn argumenten kracht bij te zetten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:27 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Toevallig is mijn ex ook 15 en die gaat heen
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Top, wijs haar maar even aan als ik naast je sta. Dan zal ik haar eens goed de waarheid vertellen. Desnoods raak ik daarbij haar huig aan om mijn argumenten kracht bij te zetten.
uithoorn tel toch?quote:
Je weet dat ik in Andijk City woon ?quote:
Swagquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:31 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Je weet dat ik in Andijk City woon ?
Daar waar mensen elkaar dood rijden met tractors.
Spannond avondje teletekst of niet?quote:
amai natuurlijk!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:36 schreef vandermar het volgende:
[..]
Spannond avondje teletekst of niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef quer het volgende:
Wat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
grado'squote:
quote:
* quer DOET NIET AAN GEDOOGDE OF VERBODEN MIDDELEN !!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:41 schreef Tim86 het volgende:
Ik dacht dat het paddenstoelen ofzo zouden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:43 schreef quer het volgende:
[..]
* quer DOET NIET AAN GEDOOGDE OF VERBODEN MIDDELEN !!!!Geen jonko klappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
Dem herb is da medicine young bloodquote:
Ik moest voor school de koningspelen voor twee lokale basisscholen coördineren zou zogenaamd voor maatschappelijke stage geldenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)len_in_enschede.html[ afbeelding ]
peer pressurequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Vrienden van me willen met q day jonko klappen en vroegen of ik mee deed.
Dacht dat jij wel wat ouder wasquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef quer het volgende:
[..]
Ik moest voor school de koningspelen voor twee lokale basisscholen coördineren zou zogenaamd voor maatschappelijke stage gelden
Is dit een trollquote:
gewoon doen, heb het maar 1x gedaan maar dacht daarna wat doe ik met mijn levenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
Vrienden van me willen met q day jonko klappen en vroegen of ik mee deed.
quote:
Denk je dat nou nooit vaker ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef quer het volgende:
[..]
gewoon doen, heb het maar 1x gedaan maar dacht daarna wat doe ik met mijn levenen daarna niet meer
Toen ik je hoofd zag, dacht ik er nooit meer aanquote:
Als je het maar niet stelselmatig doet dan maakt het geen kut uit. Alcohol is minimaal zo slecht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:52 schreef quer het volgende:
Maar een joint is toch niet zo erg.. kom op als het maar matig blijft toch ik ken mensen die op 16 jarige leeftijd elke dag heen zijn..
Deze manquote:
?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef quer het volgende:
[..]
sorry dude
waar gaat dit over met de kennis die je de laatste posts hebt opgedaan?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom net volgens mij iemand uit dit topic tegen op Facebook. Dat hoofd.
_
http://facebook.com/profile.php?=73322363
dit is oudquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
_
trouwens is mijn profile pic mijn 6 packquote:
Misschien durft hij geen foto up te loaden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
_
Tering, heb jij 4k volgers?quote:
waarom heeft djeetje 4k volgersquote:
Dankjequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tering, heb jij 4k volgers?
Ik herken je trouwens wel als ik je zie denk ik. Je lijkt echt heel erg op een klootzak die vroeger bij mij in het voetbalteam zat.
Als ik mij aanmeld dan kom ik op die van mij of klopt dat ook?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:06 schreef Lindgren. het volgende:
_
Iedereen die inlogt komt op zijn pagina terecht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ik mij aanmeld dan kom ik op die van mij of klopt dat ook?
pak een sigaar in je ene hand en een tiet in de anderequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat klopt ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:14 schreef vandermar het volgende:
[..]
Niet haten dan. Brutaaltjequote:
Monumenteel heb ik geen cigars maar ik reik met mijn andere hand naar mijn tietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:14 schreef quer het volgende:
[..]
pak een sigaar in je ene hand en een tiet in de andere
still had titsquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef vandermar het volgende:
[..]
Monumenteel heb ik geen cigars maar ik reik met mijn andere hand naar mijn tiet
Bal haar vader. Kijk of ze dan nog wiltquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef quer het volgende:
Nee maar nu even serieus had het vorige week hier ook over zo'n meid wilt mij maar ik haar niet maar ze is wel lekker
dilemma
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Dat hier nog steeds mensen in trappen.Ik heb alweer een paar DM's binnen van mensen die vragen of ik de link weg wil halen.
Dat hier nog steeds mensen in trappen.Ik heb alweer een paar DM's binnen van mensen die vragen of ik de link weg wil halen.
Ik trapte er ook in #ILENOquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Haal wegquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ha!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef ThadCastle het volgende:
Ik klik niet meer op linksZeker niet op die van VDM
3 vingers in de lucht!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Thorb het volgende:
Nu wil ik weten welke mensen een dm hebben gestuurd
Wat grappig, ik namelijk ook.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:21 schreef vandermar het volgende:
Ik kreeg ook een dm van iemand die zei dat het zijn eigen facebook was
En Whiskyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |