PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK! FUT quiz: https://testmoz.com/70762So nasty that it's probably somewhat of a travesty having me
quote:
dat hele team behalve bale zuigtquote:
Ik ben aan het tilten omdat het continue net fout gaat aan het eindequote:
Bij de goal juichten ze voor hem hoor, prima pass.quote:Op zondag 28 april 2013 17:28 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk, ze fluiten 'm toch alleen maar uit. Kut supporters.
Ik snap die Arsenal supporters niet. Van Persie is zo belangrijk geweest voor de club, heeft veel voor de club betekend maar omdat hij naar een club gaat die wel prijzen kan pakken(en dat is toch wat een prof graag wil, prijzen pakken) fluiten ze 'm uit. En het is niet zo dat hij naar de Spurs is gegaan ofzo.quote:Op zondag 28 april 2013 17:29 schreef Thorb het volgende:
[..]
Bij de goal juichten ze voor hem hoor, prima pass.
quote:
Tsjah van mij hoeven ze hem ook niet uit te fluiten. Het is ook niet dat elke supporter hem uitfloot, bij de erehaag viel het ook wel mee.quote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik snap die Arsenal supporters niet. Van Persie is zo belangrijk geweest voor de club, heeft veel voor de club betekend maar omdat hij naar een club gaat die wel prijzen kan pakken(en dat is toch wat een prof graag wil, prijzen pakken) fluiten ze 'm uit. En het is niet zo dat hij naar de Spurs is gegaan ofzo.
Betekend.quote:Op zondag 28 april 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
[..]
Tsjah van mij hoeven ze hem ook niet uit te fluiten. Het is ook niet dat elke supporter hem uitfloot, bij de erehaag viel het ook wel mee.
Super veel betekent heeft hij nou ook weer niet, de laatste 2 jaar wel erg belangrijk natuurlijk
Ik heb hem tussen Sisse en Usain Schaken staanquote:Op zondag 28 april 2013 17:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij mij.
Maar hij speelt dan ook in een kutteam.![]()
Sowieso 4-atb teams.
[ afbeelding ]
Vooral dat laatste jaquote:Op zondag 28 april 2013 17:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Arsenal speelt goed. United kan echt niet omgaan met de druk die Arsenal geeft omgaan atm..... Publiek er ook goed achter, lekker man.
Al hoop ik wel gewoon dat Van Persie de winnende binnen knalt in de 90+3 en daarna het publiek even ssssht.
Bij mij is dat Eto'o dacht ikquote:Op zondag 28 april 2013 17:36 schreef Ajacied7 het volgende:
De eerste speler waarmee ik bijna 100 goals heb gemaakt:
[ afbeelding ]
Misschien IFquote:
Ja, maar speelt ook regelmatig op CDM. Je moet wat met zo'n speler die je voor bijna 20 miljoen koopt.quote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Die Jones is toch een centrale verdediger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |