SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 28-04-2013 17:07:41 ]♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zondag 28 april 2013 16:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Poeh.. Wat is de stand? En niet in cm's graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Jij zoekt dus naar Boners. Oke.quote:Op zondag 28 april 2013 17:00 schreef Rickazio het volgende:
Fok topic van Wilfried staat hoog in google, als je boner zoekt![]()
Van Persie wordt uitgejouwd door de Arsenal-supporters.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Ik vind het maar een eng dun worstje.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Joh.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
Van Persie wordt uitgejouwd door de Arsenal-supporters.![]()
Jeetje.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
haahha 1-0 arsenalquote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef donroyco het volgende:
Geweldige comeback.quote:Op zondag 28 april 2013 17:02 schreef Rickazio het volgende:
[..]
zie er wel een comment van jou. hah. Gay!![]()
Ja, door balverlies Van Persie. Maar was buitenspelgoal Walcott.quote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Manchester United is toch al kampioenquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: