quote:
MOW.quote:Op zondag 28 april 2013 14:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik ga ze niet storen, Vik
Maria kan wel vertellen hoe onrustig ze gisteren wel niet waren dus ik geniet er even van dat ze nu rustig zijn.
Als straks de kofte in de pan ligt komen ze wel weer in actie namelijk...
Live is good voor uniek:
Nee, ik tel geen kcals. Het idee om gezonde dingen te skippen om ongezonde dingen te kunnen eten komt niet in m'n hoofd op, dat was de verbazing.quote:Op zondag 28 april 2013 12:53 schreef _Dido_ het volgende:
Omdat ik vandaag hoog uitkom als ik ook nog walnoten eet en de komende dagen toch al te veel eet. Dan houd ik het liever vandaag nog wat beperkt. Maar jij komt liever hoog uit en dat je iig alles binnen krijgt, volgens mij?
Jammer dat je die beesten niet kan etenquote:Op zondag 28 april 2013 15:23 schreef V1z0R het volgende:
Verwacht komende maand een "Verdomde kutroeken, weer een net kapot" van Uniekje
quote:
Naar mijn weten werd er eerder veelvuldig gejaagd op die dingen dus zou je ze ook best kunnen eten denk ik dan.quote:Op zondag 28 april 2013 15:24 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Jammer dat je die beesten niet kan eten
Asociaal om dit tijdstipquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Schreeuwende kinderen middag op de dag. Schande!
En lol @ douchende Dido/M
Als het kinderen van 16 zijn heb je gelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 16:50 schreef MaJo het volgende:
Maakt niet uit om welk tijdstip, kinderen die een half uur achter elkaar alleen maar lopen te gillen vind ik asociaal
Geen idee hoe oud ze zijn maar heb zelf nooit zo de lol ingezien van continu achter elkaar schreeuwen. En nu kom ik heel verzuurd en oud over maar ik hou juist van kinderenquote:Op zondag 28 april 2013 16:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Als het kinderen van 16 zijn heb je gelijk.
Ik vind het ook aso van de ouders inderdaad, die kinderen kunnen er verder niks aan doen. En scheten laten vind ik nog steeds hilarischquote:Op zondag 28 april 2013 16:59 schreef Vivi het volgende:
Ik zie er de lol ook niet van in, maar ik zie wel van meer dingen de lol niet in die kinderen van een jaar of 5 hilarisch vinden. Scheten laten, bijvoorbeeld..
Maar je kunt niet zeggen dat kleine kinderen die gillen asociaal zijn, wel dat de ouders ze misschien kunnen leren te matigen.
Pijnlijkquote:Op zondag 28 april 2013 17:01 schreef V1z0R het volgende:
Is dat niet het mooie van kinderen? Die zijn asociaal... "waarom is die man zo dik, mama?", heeft me wel aangezet tot nadenken.
Dankje!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef An24 het volgende:
[..]
Mjah, we weten nu in ieder geval wel wat ongezond eten met je hormonen doet![]()
@mufasa: succes met het studeren en fijn dat mensen je hier kunnen helpen![]()
Aan mij lijstje thee met soyamelk en een stuk kaas toegevoegd
Thnx!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Juist, dat. Morgen kan ik zeker kijken....
Daarom...quote:Op zondag 28 april 2013 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het ook aso van de ouders inderdaad, die kinderen kunnen er verder niks aan doen. En scheten laten vind ik nog steeds hilarisch![]()
[..]
PijnlijkMaar kinderen kunnen inderdaad ontzettend eerlijk zijn, kan absoluut een eye opener zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 28 april 2013 17:12 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Daarom...
Kinderen vind je kut omdat ze de wereld voor je openen zoals je het ooit zag maar je daarna door bent verzuurd. De ouders aso noemen word het ook niet beter van, blijkt dat ouders vooral goed in 't zin hebben, ga maar na van je eigen ouders. Dat het niet helemaal lukt is een tweede, maakt het alle des te mooier. Schroom je echter niet om je verantwoordelijkheid te tonen als mede-opvoeder omdat je wel deel uitmaakt van een kind z'n omgeving.
Klein beetje begrip kan een wereld van verschil maken, vooral voor die kutkinderenMooi omschreven welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gekke is dat ik me helemaal niet snel stoor aan kinderen, ook omdat ik zelf soms nog best kinderlijk kan zijn
Maar als het op schreeuwen aankomt daar kan ik dus echt niet tegen. Ben ook wel overgevoelig voor geluid, reclame gaat bijvoorbeeld ook altijd op mute. Dus was niet bedoelt als rant tegen kinderen maar baalde omdat ik wakker werd geschreeuwd uit een heerlijk tukkie
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Niks, maar je gaat niet naar de mac om gezond te eten.. evenmin als je naar de hoeren gaat om te knuffelenquote:Op zondag 28 april 2013 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat is er mis met salade van de mac dan? Ik vind die best lekker, lekkerder dan die burgers die ze hebben
Ik wil ookquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Niks, maar je gaat niet naar de mac om gezond te eten.. evenmin als je naar de hoeren gaat om te knuffelen
Magnesiumgebrek kan een rol spelen. Magnesium is sowieso goed voor je.quote:
En ik!quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 17:50 schreef loveli het volgende:
[..]
Magnesiumgebrek kan een rol spelen. Magnesium is sowieso goed voor je.
/verkooppraatje
^^quote:
Moet je havermout eten, daar zit magnesium inquote:Op zondag 28 april 2013 17:53 schreef MaJo het volgende:
[..]Ik had vroeger magnesium voor mijn darmen, of was het tegen maagzuur
Misschien sowieso een goeie om weer in te gaan nemen
Ik hou niet van havermoutquote:Op zondag 28 april 2013 17:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Moet je havermout eten, daar zit magnesium in
* _Dido_ goed opgelet heeft
Maar wel lekkerquote:Op zondag 28 april 2013 17:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel grappig om te zien dat de Mac zich steeds gezonder probeert te profileren. Allemaal reclame hoe vers de producten wel niet zijn. Toch blijft het vette meuk, en het vult nauwelijks!
In het slowchat topic van F&F doen ze vaak zo'n meetquote:Op zondag 28 april 2013 17:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik wil ookMet Gezond Slank naar de all you can eat sushi
Ik ook niet. Trucje: gooi het door iets heen wat je wel lustquote:
Af en toe kan de Mac wel lekker zijn, vooral met een katerquote:Op zondag 28 april 2013 17:56 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Maar wel lekker. Vind het ook raar dat Coca Cola en McDonalds bij grote sportevenementen betrokken zijn.
Quarter pounder. Ik heb een Mac op een paar honderd meter lopen. Kan hem zien als ik naar buiten ga
.
Duh, daar zit Greys en áls er iemand een groot sushifan is, is zij het welquote:Op zondag 28 april 2013 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het slowchat topic van F&F doen ze vaak zo'n meet
Beide. Magnesium speelt een rol in >100 processen in je lichaam, de gemiddelde mens heeft een tekort.quote:Op zondag 28 april 2013 17:53 schreef MaJo het volgende:
Ik had vroeger magnesium voor mijn darmen, of was het tegen maagzuur
Misschien sowieso een goeie om weer in te gaan nemen
*gaat een hamster kopen*quote:Op zondag 28 april 2013 17:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
In het slowchat topic van F&F doen ze vaak zo'n meet
Zit ook een stofje in de vezels van havermout dat goed is tegen verhoogd cholesterol.quote:Op zondag 28 april 2013 17:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Moet je havermout eten, daar zit magnesium in
* _Dido_ goed opgelet heeft
quote:
Aightquote:Op zondag 28 april 2013 17:58 schreef loveli het volgende:
[..]
Beide. Magnedium speelt een rol in >100 processen in je lichaam, de gemiddelde mens heeft een tekort.
Sushi is meestal van visquote:
Geen zorgen, jij krijgt biefstuk of geitenkaasquote:Op zondag 28 april 2013 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil geen sushi! Ook niet als ik niet zwanger ben overigens.
Jij eet nog steeds geen zure haring met drop he? Verder wel zwanger nog?quote:Op zondag 28 april 2013 17:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil geen sushi! Ook niet als ik niet zwanger ben overigens.
Eh, nee dank je. Rood vlees *ril* en geitenkaas lust ik écht niet. Een rolletje sushi zou ik nog wel wegkrijgen, maar dat kan je shaken met geitenkaas.quote:Op zondag 28 april 2013 17:59 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Geen zorgen, jij krijgt biefstuk of geitenkaas.
Op zich kun je ook proberen vitamines uit je eten te halen, jeweetz. En niet dat ik je je wijntje zo nu en dan niet gun, maar om alcohol af te breken verbruik je ook dingen die je niet meer kunt gebruiken om energie vrij te maken. Idem voor suiker.quote:Op zondag 28 april 2013 17:59 schreef MaJo het volgende:
AightMoet ook weer een keer mijn vitamine B12 prik, die heb ik al maanden niet gehad bedenk ik net
Geen wonder dat ik zo vermoeid ben de laatste tijd
Een vette zalm.quote:Op zondag 28 april 2013 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet infiltreren in het F&F topicen wat is nu beter dan een schattig hamstertje? [ afbeelding ]
Waarom denk je dat ik juist die twee dingen noem?quote:Op zondag 28 april 2013 18:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Eh, nee dank je. Rood vlees *ril* en geitenkaas lust ik écht niet. Een rolletje sushi zou ik nog wel wegkrijgen, maar dat kan je shaken met geitenkaas.
Jup! Heb gister nog wat bewijsfoto's gemaakt door MissBliss in het buikentopic gepost.quote:Op zondag 28 april 2013 18:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Jij eet nog steeds geen zure haring met drop he? Verder wel zwanger nog?
Omdat ze zwanger is en geen rauwmelkse kaas of biefstuk magquote:Op zondag 28 april 2013 18:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik juist die twee dingen noem?
Een vette zalm is niet schattigquote:
Bruutquote:Op zondag 28 april 2013 18:01 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik juist die twee dingen noem?
Eh? Ik heb een B12 difficientie dus dat kan ik onmogelijk uit voedsel halenquote:Op zondag 28 april 2013 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Op zich kun je ook proberen vitamines uit je eten te halen, jeweetz. En niet dat ik je je wijntje zo nu en dan niet gun, maar om alcohol af te breken verbruik je ook dingen die je niet meer kunt gebruiken om energie vrij te maken. Idem voor suiker.
Er zit geitenkaas op mijn pizzaquote:Op zondag 28 april 2013 18:02 schreef _Dido_ het volgende:
Nu heb ik zin in geitenkaasHeb nog een pakje in de koelkast liggen.
Ik ga maar eens koken, denk ik.
Die snap ik even niet. Je bedoelt denk ik deficiëntie? Dat betekent 'tekort' en uit je post maak ik op dat daar een medische reden voor is?quote:Op zondag 28 april 2013 18:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eh? Ik heb een B12 difficientie dus dat kan ik onmogelijk uit voedsel halenOverigens drink ik al tijden nauwelijks meer alcohol omdat ik merk dat ik er niet meer zo goed tegen kan. Vitamines uit eten gaat ook steeds beter
Die hamster!quote:Op zondag 28 april 2013 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet infiltreren in het F&F topicen wat is nu beter dan een schattig hamstertje? [ afbeelding ]
Deficiëntie bedoel ik inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Die snap ik even niet. Je bedoelt denk ik deficiëntie? Dat betekent 'tekort' en uit je post maak ik op dat daar een medische reden voor is?
What happens in the cage, stays in the cage.quote:Op zondag 28 april 2013 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Die hamster!![]()
!! Echte hamsters zijn een stuk minder cute, mijne vrat de ander op toen die net wijlen was (althans, hopelijk daarna
)
Ja zoietsquote:Op zondag 28 april 2013 18:19 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
What happens in the cage, stays in the cage.
Ik heb je in het betreffende topic al geadoreerd, maar prachtig hoor!quote:Op zondag 28 april 2013 18:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jup! Heb gister nog wat bewijsfoto's gemaakt door MissBliss in het buikentopic gepost.
Weet je ook welke oorzaak? Als het komt door slechte darmwerking dan kun je daar misschien wat aan doen door voeding en/of probiotica.quote:Op zondag 28 april 2013 18:14 schreef MaJo het volgende:
Deficiëntie bedoel ik inderdaadEn inderdaad een medische reden: mijn lichaam neemt het simpelweg niet op. Tabletten geprobeerd maar mijn B12 bleef schrikbarend laag, daarom krijg ik nu injecties. Alleen die ben ik de laatste maanden dus vergeten
O hai, een fysio. Welke bewegingen kan ik maken als ik last heb van een mobiliteitsbeperking ergens in (ik gok) de bovenregio van rugwervels? Over linker schouder kijken is wat minder prettig om te doen, maar wel nuttig in de auto en ik mag morgen pas naar de fysio.quote:Op zondag 28 april 2013 18:19 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
What happens in the cage, stays in the cage.
Ik heb deze diagnose van de internist gekregen dus ga ervan uit dat het wel klopt. De oorzaak hebben ze niet gevonden, heb wel een gastroscopie gehad en een endoscopie. Waarschijnlijk is het erfelijk want mijn vader heeft het ook. De diagnose ME twijfel ik ook nog steeds aan omdat ik diverse dingen heb waar je vermoeid van raakt: B12 deficiëntie, ADD en depressie. Gaat niet lekker samen zeg maarquote:Op zondag 28 april 2013 18:25 schreef loveli het volgende:
[..]
Weet je ook welke oorzaak? Als het komt door slechte darmwerking dan kun je daar misschien wat aan doen door voeding en/of probiotica.
Diagnose met de natte vinger, je kunt ook iets anders hebben dan ME, met een naam/label. Als je geen B12 opneemt, nogal logisch dat je constant omvalt.
Kan me ook iets herinneren over maagzuurremmers, die zijn ook niet handig voor opname van B12 lees ik...
TLDR: probeer achter de oorzaak te komen, zodat je weet waar je de mogelijke oplossing kunt vinden.
Constatering danquote:Op zondag 28 april 2013 18:30 schreef loveli het volgende:
Deficiëntie is geen diagnose, maar een constatering. Een diagnose is als ze de oorzaak vaststellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |