Mijn ervaring is dus dat je dat bijna niet hebt. Heb hier een Best Of van Bowie die wel okay is, maar ook een plaat van U2 die zo krom is dat de naald er af stuitert en Even in the Quietest Moments van Supertramp met met een kras door het mooiste nummer.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:12 schreef Felagund het volgende:
Daarom het ook rommelmarkt. Je moet er waarschijnlijk wat geluk mee hebben.
Je kan best gelijk hebben, ik heb zelf überhaupt geen ervaring met platenspelers. Maar aangezien de rest van de prullaria ook vaak niet geweldig is, verwacht ik ook geen hoogstaande kwaliteit van de lp's.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dus dat je dat bijna niet hebt. Heb hier een Best Of van Bowie die wel okay is, maar ook een plaat van U2 die zo krom is dat de naald er af stuitert en Even in the Quietest Moments van Supertramp met met een kras door het mooiste nummer.
Ik wil bij tweedehands vinyl wel altijd van te voren de plaat bekijken, anders koop ik het niet.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dus dat je dat bijna niet hebt. Heb hier een Best Of van Bowie die wel okay is, maar ook een plaat van U2 die zo krom is dat de naald er af stuitert en Even in the Quietest Moments van Supertramp met met een kras door het mooiste nummer.
succesvol is onzin, das nooit een argument. Radiohead is ook succesvol, zijn die dan niet meer indie? Commercieel vind ik ze ook niet, maar goed daar kan je over discussiëren. De beste definitie die ik van Indie heb gehoord was: een houding waarbij de kwaliteit en de artistieke vrijheid boven het mogelijk commerciële gewin plaatst. Daar vind ik ze prima tussen passen..quote:Op dinsdag 30 april 2013 16:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoe erg ik ze ook waardeer, de Arctic Monkeys zijn echt onmogelijk indie te noemen. Niet alleen zijn ze daar veel te succesvol en commercieel voor maar zelfs het debuutalbum, de eerste echte internetmuziekhype, werd gewoon gevoed door een grote marketingmachine van Domino. Hoewel dat wel weer een independent label is, trouwens.
Ik vind Radiohead niet indie, nee.quote:Op dinsdag 30 april 2013 23:05 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
succesvol is onzin, das nooit een argument. Radiohead is ook succesvol, zijn die dan niet meer indie? Commercieel vind ik ze ook niet, maar goed daar kan je over discussiëren. De beste definitie die ik van Indie heb gehoord was: een houding waarbij de kwaliteit en de artistieke vrijheid boven het mogelijk commerciële gewin plaatst. Daar vind ik ze prima tussen passen..
Sinds In Rainbows wel natuurlijk, heden ten dage zijn ze een 'echte' indieband. Maar de eerste zes albums werden gewoon uitgegeven door EMI en Universal.quote:
Ken ook lang niet alles... Dreamtime Return is misschien wel de bekendste en beste.quote:Op woensdag 1 mei 2013 01:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
De beste man heeft tientallen albums blijkbaar, heb je ook aanraders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |