Ongelofelijk goed nummer is dat.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:04 schreef Tchock het volgende:
Godver, Funeral weer aangezet en wat een parel is het tochRebellion (Lies) is echt een van de beste tracks van zijn genre ooit.
NOOIT een leuk liedje als wekker instellen. Binnen no-time haat je het of je wordt er niet meer wakker van.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:01 schreef Merge het volgende:
[..]
Ongelofelijk goed nummer is dat.![]()
Ik heb het ooit in mijn domme kop gehaald om dat als mijn wekker in te stellen met het idee dat mijn ochtenden er beter van zouden worden om met zo'n goed nummer wakker te worden. T heeft een hele tijd geduurd voordat ik de eerste 10 seconden van het lied weer kon horen zonder een bijna spastische schrikreactie te maken om de wekker af te zetten, of dat nou 's ochtends of midden op de dag was
Ligt eraan hoe, het is niet klakkeloos gekopieerd. Verder komt het ook meer dat ik enthousiast was dat ik die riff zo onverwacht terug kon vinden.quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als de ene band het doet is het plagiaat, als de andere het doet is het 'super vette integratie'
Ga ik speciaal voor naar Utrecht met mijn vriendin, ziet het er naar uit. Vorige maand ook al live gezien.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe, het is niet klakkeloos gekopieerd. Verder komt het ook meer dat ik enthousiast was dat ik die riff zo onverwacht terug kon vinden.
Zondag wss naar bevrijdingsfeest in de stad, komen oa. Ewert and the Two Dragons. Best geinig bandje is dat.
En? Lijkt me een aardig sfeervolle band toch?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ga ik speciaal voor naar Utrecht met mijn vriendin, ziet het er naar uit. Vorige maand ook al live gezien.
Ja, was leuk. Soms vallen ze wat tegen. En de frontman is zo a-charismatisch als ze bestaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
En? Lijkt me een aardig sfeervolle band toch?
Haha nja, we zullen het zien. Verwacht er niet al te veel van, mja het is gratis en als ik wat mensen mee kan krijgen wordt het ook wel gezellig. Vond dat album van ze best geinig en als ze hier in de stad komen, waarom dan niet erheengaan? Lijkt me ook niet een band die echt het dak erafspeelt.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, was leuk. Soms vallen ze wat tegen. En de frontman is zo a-charismatisch als ze bestaan.
Precies! Het is ook oprecht leuk hoor. En fijne festivalmuziek.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:21 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Haha nja, we zullen het zien. Verwacht er niet al te veel van, mja het is gratis en als ik wat mensen mee kan krijgen wordt het ook wel gezellig. Vond dat album van ze best geinig en als ze hier in de stad komen, waarom dan niet erheengaan? Lijkt me ook niet een band die echt het dak erafspeelt.
Die heb ik in hun vroeger tijd gratis in Paradiso gezien, wat ze nu maken kan ik echt niet uitstaan.quote:Chef´Special komt trouwens ook, dat kan ik ook wel waarderen.
Hmm ken alleen het nummer Scribblin' van naam, verder weet ik eigenlijk weinig van ze. O en zag laatst op tv zo'n nummer over apen ofzo, dat vond ik wel een stuk minder.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies! Het is ook oprecht leuk hoor. En fijne festivalmuziek.
[..]
Die heb ik in hun vroeger tijd gratis in Paradiso gezien, wat ze nu maken kan ik echt niet uitstaan.
Ben niet zo kapot van het debuutalbum, maar ben benieuwd hoe ze live zijn. Heb een zaterdagticket voor BKS, dan staan zij er ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:31 schreef Norrage het volgende:
Mozes and the Firstborn wat een ongelooflijk vette band en waanzinnige live-act net in rotown!!!! Gaat dat zien mensen, gaat dat zien
Ben je niet goed bij je hoofd, ofzo? Precies?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 01:24 schreef Trollscience het volgende:
haha ik luister naar funeral en dat domme hitje van mumford & sons (little lion man) is gewoon precies neighbourhood #3...
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 03:02 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ben je niet goed bij je hoofd, ofzo? Precies?
Little Lion Man is op z'n best een heel slechte sesamstraat-versie van Neighbourhood #3.
Hij is wat simpel hequote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:19 schreef Maxerazzi het volgende:
De nieuwe Deerhunter is voor mij toch wel te veel garage rock-achtig voorlopig. Niet helemaal mijn straatje.
Eens.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |