abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 april 2013 @ 13:55:21 #51
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_125826906
Moeten jullie nog starten? Succes!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_125827157
quote:
13s.gif Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef muzas het volgende:

[..]

Wat ben je dan sneu zeg.

En gestopt om te kijken of die knakker in orde was? of trots als een hond met zeven lullen doorgefietst?
Ja natuurlijk ben ik gestopt, er was eigenlijk niet zo veel aan de hand. Het ging niet zo hard zoals ik net omschreef, het was meer een uitglijder met staand tot stand komen tegen de zijkant van dat hokje. Hij ging dus niet echt onderuit. Ik heb m'n excuses aangeboden en handen geschud, hij had geen fysieke schade. Maar het had inderdaad slecht af kunnen lopen.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_125827378
quote:
1s.gif Op zondag 28 april 2013 14:04 schreef forty-two het volgende:

[..]

Ja natuurlijk ben ik gestopt, er was eigenlijk niet zo veel aan de hand. Het ging niet zo hard zoals ik net omschreef, het was meer een uitglijder met staand tot stand komen tegen de zijkant van dat hokje. Hij ging dus niet echt onderuit. Ik heb m'n excuses aangeboden en handen geschud, hij had geen fysieke schade. Maar het had inderdaad slecht af kunnen lopen.
Gelukkig. Neem aan dat je vrijwel direct besefte dat 't niet de meest snuggere actie was :P

Ik had vandaag de eerste die in mijn wiel bleef hangen.. (met mijn snelheid :') ) mjah, ben best groot, dus vang een hoop wind. Dat het een huisvrouw op een geveerde crosshybride was vergeten we even :P

sowieso wel lekker druk met fietsers nu. Erg leuk om je na een winter inlezen over kleding/materiaal/etc om eens om je heen te kijken. En hoeveel mensen er met ratelende en/of piepende aandrijving rijden...

En natuurlijk jaloers kijken naar de gesoigneerde treintjes die je op glimmende fietsjes met mach 26 voorbij zoeven :P

Oh en lammetjes O+

Heelijk zitten toeren... Lekker om me heen gekeken. Laatste stukje wel druk gemaakt, want jah wind tegen.
pi_125828462
Was weer lekker, eerst met de club daarna met een vriend en mijn vriendin.

157 km 4:45 uur 32.9km/h http://app.strava.com/activities/51142890
eten!!!
pi_125828585
De laatste 40 kilometer met de club gingen met 38.5 km/h, ben nog 2de geworden in de sprint.
eten!!!
pi_125829232
Ik heb de bron gevonden van het tikkende geluid. Dit is het.

Hij sluit niet mooi aan op het tandwiel en dus blijft steeds één stukje dat niet op zijn plaats is.

Hoe is dit te verhelpen?
"Who knows why people in history did good things? For all we know Jesus was trying to get the loaves and fishes account."
pi_125829592
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 14:13 schreef muzas het volgende:

[..]

Gelukkig. Neem aan dat je vrijwel direct besefte dat 't niet de meest snuggere actie was :P

[...]
Zeker had ik gelijk het besef, jong, dom en onbezonnen... Het is denk ik al 10 jr geleden.
Normaal houd ik me netjes aan de regels en rij ik niet agressief oid.
Door de jaren heen heb ik al vaak genoeg meegemaakt dat een ongelukje in een klein hoekje zit en dat het heel makkelijk is om jezelf of anderen te beschadigen.
Answer to the Ultimate Question of Life, the Universe, and Everything
pi_125830480
Over e-bikes en huisvrouwen gesproken. Ben ooit eens door zo'n huisvrouw op een e-bike bijna ingehaald op de Gulpenergberg tijdens een weekend in Limburg. Fiks gedronken de avond daarvoor, nauwelijks in vorm, maar toch met de groep mee voor rit van 100km. Gulpener kwam na 70 km en zat helemaal stuk. Ik hoorde het gezoem van de e-bike achter me, terwijl ik kruipend omhoog ging. Gelukkig wist ik voor d'r te blijven

Wat ik niet wist, was dat één van mijn vrienden de kans had gezien op zijn mobiel zowel de lachende huisvrouw als ik in één beeld wist te vangen. Die foto achtervolgt mij nog steeds.

Vandaag (gelukkig in betere vorm) lekker 80 km weggefietst. Even naar Scheveningen naar de nieuwe boulevard gefietst en weer terug :)
  zondag 28 april 2013 @ 16:45:48 #59
545 dop
:copyright: dop
pi_125831429
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 15:14 schreef mincemeat het volgende:
Ik heb de bron gevonden van het tikkende geluid. Dit is het.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Hij sluit niet mooi aan op het tandwiel en dus blijft steeds één stukje dat niet op zijn plaats is.

Hoe is dit te verhelpen?
je ketting ?
nieuwe ketting deze is opgerekt ?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_125833031
Heerlijk dagje in limburg gehad. Op de meeste klimmetjes heb ik mijn oude pr's verpulverd *O*.

Gaat de goede kant op met mijn conditie.

www.strava.com/activities/51143728

[ Bericht 11% gewijzigd door nodisch18 op 28-04-2013 17:50:01 ]
pi_125833170
op het eind trouwens nog even extra de geulhemmerberg en de brakkeberg beklommen om over de 100 te eindigen.

De Brakkeberg was nieuw voor mij, pittig maar leuk :)

Vervolgens bleek bij de auto dat Strava pas op 99,7 stond..., toen nog maar een rondje door de wijk gedaan om toch over die 100 te komen :')
pi_125835120
Zo! Lekker gekoerst met Patroon. We zaten beide steeds goed voorin en probeerden wat te forceren. Helaas werd er niet door iedereen gereden en brak het nooit echt.

Vlak voor het ingaan van de laatste ronde sprong er een groepje met oa. Patroon weg. Ik was de oversteek aan het maken toen ik vakkundig de berm in werd gereden. Toen had ik ook meteen het peloton in het wiel en vloog iedereen er overheen.

In de laatste ronde werd er dusdanig breeduit gereden dat ik niet meer voorin komen, komt ook omdat dat niet m'n sterkste punt is ;)

Patroon had de goede stroom wel gevonden en werd knap vierde in de massasprint!
  zondag 28 april 2013 @ 19:00:15 #63
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_125835261
netjes
  zondag 28 april 2013 @ 19:04:26 #64
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_125835410
Goed bezig ^O^
.
pi_125835581
Netjes hoor.
Ik heb vandaag 4 uur getraind in d1. Goed gemiddelde gereden en dat met wind tegen oo de terugweg.
Haters gonna hate.
pi_125835832
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef Tommeke het volgende:
Zo! Lekker gekoerst met Patroon. We zaten beide steeds goed voorin en probeerden wat te forceren. Helaas werd er niet door iedereen gereden en brak het nooit echt.

Vlak voor het ingaan van de laatste ronde sprong er een groepje met oa. Patroon weg. Ik was de oversteek aan het maken toen ik vakkundig de berm in werd gereden. Toen had ik ook meteen het peloton in het wiel en vloog iedereen er overheen.

In de laatste ronde werd er dusdanig breeduit gereden dat ik niet meer voorin komen, komt ook omdat dat niet m'n sterkste punt is ;)

Patroon had de goede stroom wel gevonden en werd knap vierde in de massasprint!
Dit.

Mooie koers, werd er op de kant niet lang genoeg hard doorgereden om een kopgroep te vormen, toen we eindelijk een gaatje hadden, hield de rest in de kopgroep zijn benen stil, te weinig wind. Toch nog 40 gem. Laatste 2km zat ik 20e positie ofzo, maar kwam in de goede stroom te zitten en voorin durfde ze nog niet aan te gaan.. Helaas was het gat naar de 1e 3 net te groot.

http://app.strava.com/activities/51204694

[ Bericht 2% gewijzigd door Patroon op 28-04-2013 19:30:02 ]
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_125836228
Dat zijn verhalen, netjes beiden ^O^
pi_125836291
Goed bezig.
Maar wat is er met dat hoogteprofiel? :o
pi_125836332
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:31 schreef Wombcat het volgende:
Goed bezig.
Maar wat is er met dat hoogteprofiel? :o
Klopt geen zak van, heb zo'n anwb gps ding, voor tijdens de koers.
pi_125836398
Er was nul hoogteverschil.

Vandaag echt genoten. Twijfelde van te voren erg over m'n benen. Achteraf gezien nergens voor nodig.

Het hoogtepunt kwam na de koers toen ik even een babbeltje maakte met Miss Patroon. Een leuk Frysk famke :D
  zondag 28 april 2013 @ 19:37:38 #71
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_125836491
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef forty-two het volgende:
Trouwens, jullie rijden wel eens in een peloton, is het niet zo dat renners elkaar wel eens vuile kunstjes flikken? Een flinke kwak geven of zo.
Het niet de bedoeling om dat van mij goed te praten.
Je had ook gewoon een fluim uit je mond kunnen laten vallen en dan omkijken met een gepast sorry. Was je er waarschijnlijk ook van af geweest. Maar je vertelt het wel eerlijk. Niet, nee, nooit meer doen want veronderstel dat je de verkeerde tegenkomt. Dan kunnen we hier ongetwijfeld een heel topic met "RIP voor de nabestaanden" vullen.

En nu we toch bezig zijn, mijn ergste fiets misdaad was ooit op de Daalhemmerweg. Je kent het wel petjes volk in een Golf die zo nodig nog even in moet halen en snijden. Alleen had die gast niet door dat hij vóór het Grendelplein in een file zou staan. Tik met de fietspomp op het dak was aanleiding voor een aantal andere fietsers om er nog een paar deuken bij te slaan. Nooit meer wat van dat gastje vernomen.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
pi_125836727
Buzz, dat is geen misdaad maar geoorloofd ;)
pi_125837340
Had nog 17,50 euro. Nu lekker onbeperkt sushi en andere hapjes eten.
  zondag 28 april 2013 @ 20:11:58 #74
130803 Gripper
Get a grip
pi_125837918
Jee, precies op tijd voor de kroningsceremonie heb ik m'n eigen kroontje weer terug! Hij was even in vreemde handen, maar zit nu weer stevig op mijn bolletje.
https://www.strava.com/activities/51213671

Verder weinig gedaan vandaag. Naar de familie op de camping in Zeeland geweest, nachtje blijven slapen en deze keer maar niet terug gefietst met tegenwind :') wel lekker gemountainbiked in de duinen met nichtje van gripkip. Die vond het maar wat stoer, met ons op pad op een echte MTB route!

Mooi werk Tommeke en Patroon! Echte grote meneren, mag ik dat zeggen?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_125837963
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef Patroon het volgende:
Had nog 17,50 euro. Nu lekker onbeperkt sushi en andere hapjes eten.
Prima premie haha!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')