Ja natuurlijk ben ik gestopt, er was eigenlijk niet zo veel aan de hand. Het ging niet zo hard zoals ik net omschreef, het was meer een uitglijder met staand tot stand komen tegen de zijkant van dat hokje. Hij ging dus niet echt onderuit. Ik heb m'n excuses aangeboden en handen geschud, hij had geen fysieke schade. Maar het had inderdaad slecht af kunnen lopen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef muzas het volgende:
[..]
Wat ben je dan sneu zeg.
En gestopt om te kijken of die knakker in orde was? of trots als een hond met zeven lullen doorgefietst?
Gelukkig. Neem aan dat je vrijwel direct besefte dat 't niet de meest snuggere actie wasquote:Op zondag 28 april 2013 14:04 schreef forty-two het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ben ik gestopt, er was eigenlijk niet zo veel aan de hand. Het ging niet zo hard zoals ik net omschreef, het was meer een uitglijder met staand tot stand komen tegen de zijkant van dat hokje. Hij ging dus niet echt onderuit. Ik heb m'n excuses aangeboden en handen geschud, hij had geen fysieke schade. Maar het had inderdaad slecht af kunnen lopen.
Zeker had ik gelijk het besef, jong, dom en onbezonnen... Het is denk ik al 10 jr geleden.quote:Op zondag 28 april 2013 14:13 schreef muzas het volgende:
[..]
Gelukkig. Neem aan dat je vrijwel direct besefte dat 't niet de meest snuggere actie was![]()
[...]
je ketting ?quote:Op zondag 28 april 2013 15:14 schreef mincemeat het volgende:
Ik heb de bron gevonden van het tikkende geluid. Dit is het.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij sluit niet mooi aan op het tandwiel en dus blijft steeds één stukje dat niet op zijn plaats is.
Hoe is dit te verhelpen?
Dit.quote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef Tommeke het volgende:
Zo! Lekker gekoerst met Patroon. We zaten beide steeds goed voorin en probeerden wat te forceren. Helaas werd er niet door iedereen gereden en brak het nooit echt.
Vlak voor het ingaan van de laatste ronde sprong er een groepje met oa. Patroon weg. Ik was de oversteek aan het maken toen ik vakkundig de berm in werd gereden. Toen had ik ook meteen het peloton in het wiel en vloog iedereen er overheen.
In de laatste ronde werd er dusdanig breeduit gereden dat ik niet meer voorin komen, komt ook omdat dat niet m'n sterkste punt is![]()
Patroon had de goede stroom wel gevonden en werd knap vierde in de massasprint!
Klopt geen zak van, heb zo'n anwb gps ding, voor tijdens de koers.quote:Op zondag 28 april 2013 19:31 schreef Wombcat het volgende:
Goed bezig.
Maar wat is er met dat hoogteprofiel?
Je had ook gewoon een fluim uit je mond kunnen laten vallen en dan omkijken met een gepast sorry. Was je er waarschijnlijk ook van af geweest. Maar je vertelt het wel eerlijk. Niet, nee, nooit meer doen want veronderstel dat je de verkeerde tegenkomt. Dan kunnen we hier ongetwijfeld een heel topic met "RIP voor de nabestaanden" vullen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:52 schreef forty-two het volgende:
Trouwens, jullie rijden wel eens in een peloton, is het niet zo dat renners elkaar wel eens vuile kunstjes flikken? Een flinke kwak geven of zo.
Het niet de bedoeling om dat van mij goed te praten.
Prima premie haha!quote:Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef Patroon het volgende:
Had nog 17,50 euro. Nu lekker onbeperkt sushi en andere hapjes eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |