SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou een keer tijd worden, enige echt grote uitslag was NEC uit toch?quote:Op zondag 28 april 2013 11:08 schreef JanCees het volgende:
Ik verwacht natuurlijk wel een 7-nulletje tegen Willem II om in stijl kampioen te worden.
NAC-thuis 5-0.quote:Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden, enige echt grote uitslag was NEC uit toch?
Dat was 1-6. NAC thuis 5-0.quote:Op zondag 28 april 2013 11:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou een keer tijd worden, enige echt grote uitslag was NEC uit toch?
Dat er nog journalisten zijn die hem willen interviewenquote:Op zondag 28 april 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:
Van Bommel: 'het is nog niet gelopen'
hij maakt zich keer op keer belachelijk als die over Ajax praat
Als dat voor de wedstrijd van Ajax was kan het nog netquote:Op zondag 28 april 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:
In facto heeft de beste man gelijk. De waarheid accepteren is niet altijd makkelijk. Dhr. Van Bommel is geen uitzondering op de regel.quote:Op zondag 28 april 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:
Nee.quote:Op zondag 28 april 2013 11:46 schreef plesner het volgende:
Heeft psv een beschermde status als ze de 4de CL kwalificatie ronde halen?
Voor de omzet van Ajax wel. Voor het Nederlands voetbal niet.quote:Op zondag 28 april 2013 11:46 schreef plesner het volgende:
Het zou mooi zijn als Ajax wederom de enige CL deelnemer is ivm de extra miljoenen die ze dan ontvangen.
quote:Op zondag 28 april 2013 11:44 schreef ejfaar het volgende:
Gewoon een normale pot op dinsdag / woensdag in de CL kijken op de NOS is me bijna nog meer waardquote:Op zondag 28 april 2013 11:46 schreef plesner het volgende:
Heeft psv een beschermde status als ze de 4de CL kwalificatie ronde halen?
Het zou mooi zijn als Ajax wederom de enige CL deelnemer is ivm de extra miljoenen die ze dan ontvangen.
Als is een koe in haar kond kijken.quote:Op zondag 28 april 2013 11:51 schreef FredVleespet het volgende:
Als je zo gaat beginnen. Als Ajax gewoon die wedstrijden gewonnen had van Hveen, Roda,ADO etc. En die goals erin waren gevlogen en de arbitrage stond op te letten was Ajax al kampioen geweest
Clubbelang komt naar mijn mening voor het competitiebelang, daarnaast gun ik het staatssteun clubs niet.quote:Op zondag 28 april 2013 11:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Voor de omzet van Ajax wel. Voor het Nederlands voetbal niet.
Uiteindelijk heeft ook Ajax belang bij goed presterende Nederlandse clubs in Europa. Vergis je er niet in dat we binnenkort een Europese plek minder kunnen hebben. Dat draagt niet bij aan de sterkte van de vaderlandse competitie.quote:Op zondag 28 april 2013 11:54 schreef plesner het volgende:
Clubbelang komt naar mening voor het competitiebelang
De halve CL krijgt ongeoorloofde steun van een derde.quote:Op zondag 28 april 2013 11:54 schreef plesner het volgende:
daarnaast gun ik het staatssteun clubs niet.
Nee, alles voor Bassie.quote:Op zondag 28 april 2013 11:56 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Uiteindelijk heeft ook Ajax belang bij goed presterende Nederlandse clubs in Europa. Vergis je er niet in dat we binnenkort een Europese plek minder kunnen hebben. Dat draagt niet bij aan de sterkte van de vaderlandse competitie.
Dat is enigszins waar, maar met twee uitkomende clubs in de CL wordt de competitie sterker en daardoor ook beide clubs aantrekkelijker.quote:Op zondag 28 april 2013 11:57 schreef Adames het volgende:
En in de UEFA Cup kan je meer punten halen als Nederlandse club.
ja.quote:Op zondag 28 april 2013 11:59 schreef Adames het volgende:
[..]
lekker begin, daarna gelijkspel tegen heerenveen toch
Beetje hetzelfde als roepen dat Willem II na 10 speelrondes nog kampioen kon worden. De waarheid zegt over het algemeen vrij weinig en kan je in zulk gevallen beter achterwege laten.quote:Op zondag 28 april 2013 11:49 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
In facto heeft de beste man gelijk. De waarheid accepteren is niet altijd makkelijk. Dhr. Van Bommel is geen uitzondering op de regel.
Het Nederlands voetbal is de laatste jaren echt bagger geworden sinds we continue maar een club in de CL hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 11:50 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Voor de omzet van Ajax wel. Voor het Nederlands voetbal niet.
Hoeveel punten krijg je als je de groepsfase CL door komt?quote:Op zondag 28 april 2013 11:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Nee, alles voor Bassie.
En in de UEFA Cup kan je meer punten halen als Nederlandse club.
Deze post is een tegeltje waard.quote:Op zondag 28 april 2013 12:01 schreef Dven het volgende:
De waarheid zegt over het algemeen vrij weinig
Wie zegt dat? O wacht, je draait een uitspraak 180 graden om. Je bent er nog zo een met een zwart-wit-visie.quote:Op zondag 28 april 2013 12:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Het Nederlands voetbal is de laatste jaren echt bagger geworden sinds we continue maar een club in de CL hebben
Jij spreekt over onaantrekkelijke competities. Terwijl het laatste jaar waarin er twee CL-deelnemers waren een jaar of acht geleden was. Het Nederlands voetbal is er niet zwakker op geworden. In tegendeel.quote:Op zondag 28 april 2013 12:04 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Wie zegt dat? O wacht, je draait een uitspraak 180 graden om. Je bent er nog zo een met een zwart-wit-visie.
Nee, dat doe jij. Je leest blijkbaar wat je wilt lezen. Opmerking, onaantrekkelijker is niet onaantrekkelijk. Ken je het woord nuance?quote:Op zondag 28 april 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
Jij spreekt over onaantrekkelijke competities.
Absurd om te stellen dat het Nederlands voetbal niet zwakker wordt. Maar ik accepteer je mening. Ik ben -met vele anderen, ook al zegt dat weinig- een andere mening toegedaan.quote:Op zondag 28 april 2013 12:10 schreef Dven het volgende:
Terwijl het laatste jaar waarin er twee CL-deelnemers waren een jaar of acht geleden was. Het Nederlands voetbal is er niet zwakker op geworden. In tegendeel.
"Lies, damned lies and statistics"quote:Op zondag 28 april 2013 12:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Vonden jullie dit seizoen eigenlijk beter ivg met vorig seizoen. Ik zit de stats zo eens door te kijken en moet zeggen dat vorig seizoen toch wel beter was. Een stuk of 20 keer minder gescoord. 13 wedstrijden voor het einde stonde we nog 6e vorig jaar bijv.
True .. maar ik heb het idee dat ik vorig seizoen vaker tevreden was over de wedstrijdjes van Ajax op bijv. Utrecht 0-2tje na maar het tempo was beter ivg. met sommige zaadwedstrijden dit jaar. Die van NAC was bijv. ook niet al te best.quote:Op zondag 28 april 2013 12:14 schreef Dven het volgende:
[..]
"Lies, damned lies and statistics"
PSV heeft een stuk of 20 goals meer gemaakt dan Ajax maar het speelt dikwijls pover.
In welk opzicht is de Nederlandse competitie verzwakt ten opzichte van laten we stellen, een acht jaar geleden? Wat maakt meer plaatsen nu precies uit voor de competitie? Weet je hoe zwak bijvoorbeeld de Portugese competitie is?quote:Op zondag 28 april 2013 12:13 schreef Norakiaan het volgende:
[..]
Nee, dat doe jij. Je leest blijkbaar wat je wilt lezen. Opmerking, onaantrekkelijker is niet onaantrekkelijk. Ken je het woord nuance?
[..]
Absurd om te stellen dat het Nederlands voetbal niet zwakker wordt. Maar ik accepteer je mening. Ik ben -met vele anderen, ook al zegt dat weinig- een andere mening toegedaan.
Het waren veelal vreselijke wedstrijden hoor. Alle ballen op Suarez en hij maakte er wat van. Hij speelde een fantastisch seizoen, maar de teamprestaties waren eigenlijk niet fantastischquote:Op zondag 28 april 2013 12:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik baal er nog steeds van dat we dat jaar met Jol met Suarez niet kampioen werden, wat een wedstrijden waren dat
Klopt ja, helemaal vergeten.quote:Op zondag 28 april 2013 12:17 schreef Omega het volgende:
Enige hoop dat Nederland heeft, is dat het financial fairplay systeem goed wordt uitgewerkt en toegepast. Maar ik heb echt mijn twijfels, alsof de UEFA Real en Barcalona niet gaat toe laten.
Eén van de redenen dat we zelden/nooit meer 2 clubs in de CL hebben is vanwege de nieuwe opzet van het voorronde toernooi. Nu speel je bijna altijd wel tegen een club uit een land uit de top 5.
Overigens hadden we 2 seizoenen geleden 2 clubs in de CL met Twente en Ajax. Seizoen 2010/2011
Sommige bronnen spreken over 5 mei. Direct na de wedstrijd dus.quote:
We zijn dit seizoen geen enkele wedstrijd overlopen, dat vind ik ook wel wat waard.quote:Op zondag 28 april 2013 12:10 schreef sitting_elfling het volgende:
Vonden jullie dit seizoen eigenlijk beter ivg met vorig seizoen. Ik zit de stats zo eens door te kijken en moet zeggen dat vorig seizoen toch wel beter was. Een stuk of 20 keer minder gescoord. 13 wedstrijden voor het einde stonde we nog 6e vorig jaar bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |