Lijkt mij ook leuk om op de eerste plaats te staan.. Maar met het welles nietes UD verhaal zie ik dat niet gebeurenquote:Op zondag 28 april 2013 11:56 schreef ferrari_rood het volgende:
Er staan er een heleboel meer boven dan onder mij. En ik hoop een 1e plaats te bemachtigen. Lekker egoistisch.
Vooruit, ik geef je nog een dag of 6 à 7quote:Op zondag 28 april 2013 12:54 schreef Spirit82 het volgende:
Bij dezen XM! Geen nieuws hier. Wel hoge bevaldruk door mijn nummer 1 positie, maar daar trkt die kleine zich niks van aan blijkbaar
Benen bij elkaar jijquote:Op zondag 28 april 2013 21:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Moet ik de OP vast aanpassen?
Dan sta ik ineens wel 3e.
Het is hier sinds gister wel weer harde buiken-galore, dus ik garandeer niksquote:
Je mini moet nog even blijven zitten hoorquote:Op zondag 28 april 2013 21:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Het is hier sinds gister wel weer harde buiken-galore, dus ik garandeer niks.
Ja, mee eens. Maar ja. Hoewel ik niet meer in de stress zou schieten als het nu zou komen. 35w3d... En een wurm van bijna 3kg. Zou goed moeten komen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:22 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Je mini moet nog even blijven zitten hoor
quote:Op zondag 28 april 2013 21:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, mee eens. Maar ja. Hoewel ik niet meer in de stress zou schieten als het nu zou komen. 35w3d... En een wurm van bijna 3kg. Zou goed moeten komen.
Ik ben om 08.25 geprikt en bedronkenquote:Op maandag 29 april 2013 08:04 schreef Sull het volgende:
Hilzillah, ik zit nu te wachte op mijn suikerdrankje, gaan we synchroon drinken en prikken?
Suikerdrankje viel ook best mee. Alleen het wachten idd. normaal zit het hier stampvol dus dan heb je wat te kletsen. Maar vakantie dus ik ben de enigequote:Op maandag 29 april 2013 08:23 schreef Juud79 het volgende:
Ow, jullie vandaag, ik mag woensdag voor het drankje/suikertest, dat vind ik op zich niet zo erg, maar twee uur zitten en wachten wel, zo stom....
Vandaag 26 weken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |