FXR, ben je dronken? Kapen, foute TT, mijn picks niet goed lezen...quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:44 schreef Hooidraad het volgende:
Jones, Belcher, Kongo, Magalhaes, Healy.
dat was je schatting over tazquote:Op zondag 28 april 2013 04:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
FXR, ben je dronken? Kapen, foute TT, mijn picks niet goed lezen...
[..]
azijn pissertquote:Op zondag 28 april 2013 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kut TT, dit is pas het eerste gevecht tussen deze 2
Ik heb het tegenovergestelde van Taz gepickt omdat ik dan nog een kansje zou maken op de winst.quote:Op zondag 28 april 2013 04:42 schreef Nober het volgende:
Hoe kun je nou voorspellen dat Magalhaes wint? Dan heb je er gewoon geen verstand van.
nou, we zullen het vannacht wetenquote:Op zondag 28 april 2013 04:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde van Taz gepickt omdat ik dan nog een kansje zou maken op de winst.
Ik zie trouwens in mijn administratie dat jij Miller, Magalhaes, Kongo, Belcher en Sonnen hebt gepickt.quote:
wel effectiefquote:Op zondag 28 april 2013 04:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Davis zijn stand up echt lelijk gewoon.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 04:52 schreef Hooidraad het volgende:
Niet normaal hoe lang die vingers van Davis zijn
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
Davis heeft echt constant zijn mond wagewijd open
Leave Davis alonequote:Op zondag 28 april 2013 04:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Davis zijn stand up echt lelijk gewoon.
lekker gepickedquote:Op zondag 28 april 2013 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Leave Davis alone
oooh, the tension....quote:Op zondag 28 april 2013 05:04 schreef Hooidraad het volgende:
Nu Feno's laatste kans om (gedeelde) champ te worden. Hij heeft Kongo, Taz heeft Nelson. De rest is hetzelfde.
Tja, blijft een slechte breakquote:Op zondag 28 april 2013 05:18 schreef wuuht het volgende:
nee idd als ie ze niet uitelkaar had gehaald was dit nu nog niet gebeurt
Congrats TAZ!quote:Op zondag 28 april 2013 05:19 schreef Hooidraad het volgende:
And the new champ, for the third time, Tazmaniac.
proficiatquote:Op zondag 28 april 2013 05:19 schreef Hooidraad het volgende:
And the new champ, for the third time, Tazmaniac.
Bijna perfect, alleen dat streepje voor Hoogstaande mag weg.quote:Op zondag 28 april 2013 05:22 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Aub even die uit de OP vervangen
Sonnen verliest by TKO en krijgt een nieuwe titleshot in een andere divisie.quote:Op zondag 28 april 2013 05:22 schreef Hooidraad het volgende:
Verslaat Herman, Mitrione en Kongo: "Mag ik nu een title shot?"
Helaas wel ja.quote:Op zondag 28 april 2013 05:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sonnen verliest by TKO en krijgt een nieuwe titleshot in een andere divisie.
Zo zijn er nog veel voorbeelden
Ik ga niet happenquote:Op zondag 28 april 2013 05:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bijna perfect, alleen dat streepje voor Hoogstaande mag weg.
Omdat er 2 winnaars zijn, om het te scheiden.quote:Op zondag 28 april 2013 05:25 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo'n perfectionist was?
Wat doet dat streepje daar
dat doe je alleen, als het achter elkaar staat en niet onder elkaarquote:Op zondag 28 april 2013 05:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat er 2 winnaars zijn, om het te scheiden.
Precies.quote:Op zondag 28 april 2013 05:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat doe je alleen, als het achter elkaar staat en niet onder elkaar
Nee.quote:Op zondag 28 april 2013 05:32 schreef Nober het volgende:
Moet wel een komma achter Tazmaniac aangezien er twee eerste werden in het eerste jaar/seizoen.
Dus als volgt:
Tazmaniac,
Hoogstaande
Wilde ook Blecher picken normaal maar dacht moet er 2 goedmaken voor een draw dus deze bisping gepakt. Maarja kon eigenlijk toch niet winnenquote:Op zondag 28 april 2013 05:33 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, strijd om het brons nu![]()
Jij Bisping, ik Belcher.
Ik wilde eigenlijk Bisping picken om dezelfde reden.quote:Op zondag 28 april 2013 05:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wilde ook Blecher picken normaal maar dacht moet er 2 goedmaken voor een draw dus deze bisping gepakt. Maarja kon eigenlijk toch niet winnen
Om over Buffer maar te zwijgen.quote:Op zondag 28 april 2013 05:44 schreef Geo4kant het volgende:
Rogan en Goldy zijn zwak vandaagveel fouten qua namen e.d.
Hij zat dus gewoon Arianny te vingeren tijdens dat gevecht en moest toen ineens de ring in en riep de verkeerde naam daarna kwam Arianny ook in beeld met badjas aan om haar natte kruis te bedekken.quote:
Ja dacht ik ook ..quote:Op zondag 28 april 2013 05:55 schreef Hooidraad het volgende:
Zijn de regels veranderd? Zoiets hoort toch een NC te zijn?
dacht ik ookquote:Op zondag 28 april 2013 05:55 schreef Hooidraad het volgende:
Zijn de regels veranderd? Zoiets hoort toch een NC te zijn?
Gebroken teen?quote:Op zondag 28 april 2013 06:02 schreef THEFXR het volgende:
wat voor vreemds gaat in deze partij gebeuren?
Dubbel KO, belt naar Andy Dick, Rogan daagt hem uit.quote:Op zondag 28 april 2013 06:02 schreef THEFXR het volgende:
wat voor vreemds gaat in deze partij gebeuren?
Dat riep ik twee jaar geleden al en toen was iedereen tegen me.quote:Op zondag 28 april 2013 06:10 schreef Geo4kant het volgende:
Buffer komt me nu wel me strot uit na zoveel UFC's ..
quote:Op zondag 28 april 2013 16:37 schreef wuuht het volgende:
ik was in slaap gevallen tijden co main eventmaar heb nu wel alles gezien
casual;quote:Op zondag 28 april 2013 16:37 schreef wuuht het volgende:
ik was in slaap gevallen tijden co main eventmaar heb nu wel alles gezien
Jij bent dus zo'n beetje de Kenny Florian van TUP te worden?quote:Op zondag 28 april 2013 16:28 schreef Fenomeno het volgende:
Gefeliciteerd Taz, ik begin wel een beetje de eeuwige 2e te worden
Volgens The Baldfather wel, maar voor beide gevechten geldt: eerst zien, dan geloven.quote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou Silva nou GSP of Jones willen voor zijn volgende gevecht?
in Dana's superfights gelovenquote:Op maandag 29 april 2013 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Zou Silva nou GSP of Jones willen voor zijn volgende gevecht?
Echt zero care wat betreft Overeem's broer. Die vecht overal om nog ff wat te cashen.quote:Op maandag 29 april 2013 19:23 schreef THEFXR het volgende:
Overeem gaat weer knokken
http://www.mmajunkie.com/(...)axs-tv-deal-in-works
je beschrijft hem als bob sapquote:Op maandag 29 april 2013 19:35 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Echt zero care wat betreft Overeem's broer. Die vecht overal om nog ff wat te cashen.
Beter zien we The Reem binnenkort weer eens!
Valentijn heeft zeker meer skills dan Sapp, maar komt ook niet vaak om echt te vechten.quote:
Buffer wordt wel vervelend. Ik zie nog liever dat opaatje van strikeforce. En hopelijk gelijk mauro ranallo mee.quote:Op zondag 28 april 2013 06:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat riep ik twee jaar geleden al en toen was iedereen tegen me.
Die is echt ruk! Bruce Buffergeheugen is een baaz.quote:Op maandag 29 april 2013 22:53 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Buffer wordt wel vervelend. Ik zie nog liever dat opaatje van strikeforce. En hopelijk gelijk mauro ranallo mee.
quote:Op maandag 29 april 2013 22:53 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Buffer wordt wel vervelend. Ik zie nog liever dat opaatje van strikeforce. En hopelijk gelijk mauro ranallo mee.
quote:Op dinsdag 30 april 2013 18:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]..................
![]()
Ik ben bang en ergens hoop ik dat ik hap omdat je trolled.
Is het eigenlijk nog bekend geworden wanneer hij die blessure opliep? Dat ding had er voor kunnen zorgen dat hij zijn eerste echte loss op zou lopen.quote:
quote:Op woensdag 1 mei 2013 09:00 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Is het eigenlijk nog bekend geworden wanneer hij die blessure opliep? Dat ding had er voor kunnen zorgen dat hij zijn eerste echte loss op zou lopen.
lol@ alle ballen veiligquote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef Lesnar het volgende:
Kongo cut by UFC.
Vind ik jammer. Hij kon prachtig KO gaan. Vooral die KO van Mir was prachtig. Aan de andere kant, alle ballen zijn weer veilig nu.
Zijn passie? Op mij komt het over als over acteren door gebrek van passie. Daarnaast heeft hij een vreselijke stem en is het gewoon een josti.quote:Op dinsdag 30 april 2013 22:13 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Dat van dat opaatje was inderdaad een troll, maar de beleving en passie van Mauro Ranallo is puur goud
Gezien de diepte van de heavyweight divisie vond ik dit nogal opmerkelijk. Op wiki staat dit:quote:Op woensdag 1 mei 2013 23:28 schreef Lesnar het volgende:
Kongo cut by UFC.
Vind ik jammer. Hij kon prachtig KO gaan. Vooral die KO van Mir was prachtig. Aan de andere kant, alle ballen zijn weer veilig nu.
Was ook mijn eerste reactie. Echter heeft hij vooral indruk gemaakt met zijn fysiek, ballen slaan en KO gaan. De partijen die hij wel won waren niet om aan te gluren (behalve barry). Tel daarbij op dat hij 70/70 kreeg en de UFC een hoop vechters wil cutten maakt het verhaal compleet. Daarnaast heeft hij risico genomen door hooghartig een contractverlenging af te slaan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:27 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Gezien de diepte van de heavyweight divisie vond ik dit nogal opmerkelijk.
zeker zijn vriendje rampage achterna, voor veel geld anders een contract krijgen en dan gaat de org na 2 events failliet, zoals WSOF.quote:Op donderdag 2 mei 2013 19:36 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste reactie. Echter heeft hij vooral indruk gemaakt met zijn fysiek, ballen slaan en KO gaan. De partijen die hij wel won waren niet om aan te gluren (behalve barry). Tel daarbij op dat hij 70/70 kreeg en de UFC een hoop vechters wil cutten maakt het verhaal compleet. Daarnaast heeft hij risico genomen door hooghartig een contractverlenging af te slaan.
Ik niet is een totale mismatchquote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:36 schreef wuuht het volgende:
Chael vs Wandy zou ik toch wel erg graag zien hoor.
Ja maar hij gaat definitief voor Gloryquote:
denk je dat wandy echt geen kans heeft dan?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik niet is een totale mismatch
[..]
Ja maar hij gaat definitief voor Glory
Er is altijd een kans in MMA maar die kans is wel miniemquote:Op vrijdag 3 mei 2013 11:58 schreef wuuht het volgende:
[..]
denk je dat wandy echt geen kans heeft dan?
Eens, dat wordt echt een slachtpartij.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 12:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er is altijd een kans in MMA maar die kans is wel miniem
Chael legt hem 3 rondes lang op zijn rug geef flink wat GnP en het is een simpele 30/27quote:Op vrijdag 3 mei 2013 14:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Eens, dat wordt echt een slachtpartij.
9 van de 10 zijn gewoon champs.. en dan heb je nog edgarquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doen Edgar,Cruz en Johnson daar
Cruz heeft al 3 jaar niet meer gevochten voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
9 van de 10 zijn gewoon champs.. en dan heb je nog edgarslaat nergens op dit.
En is ook geen P4P great.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Cruz heeft al 3 jaar niet meer gevochten voor mijn gevoel
Dat zeg ik, kut lijstje, slaat nergens op. Sowieso moet zo'n organisatie hier niet aan mee doen (op hun website).quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Henderson ook niet die heeft nog geen makkelijke tittledefense gehad
Precies, iedereen weet dat Nick Diaz de enige echte champ isquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:27 schreef Hooidraad het volgende:
Dat hele PVP-gedoe slaat sowieso nergens op.
Dan is het nog altijd PFPquote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:27 schreef Hooidraad het volgende:
Dat hele PVP-gedoe slaat sowieso nergens op.
ChesterPerry is that you?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies, iedereen weet dat Nick Diaz de enige echte champ is
Omdat?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Maynard is een held hij verdient die belt ook
Oh.. nou.. dan moeten we hem de titel maar geven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh.. nou.. dan moeten we hem de titel maar geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
graveyard, ja, weet je niet meer dat kleine edgar hem KO sloeg?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:57 schreef Fenomeno het volgende:
Dat was voor ie leerde boksen. Hij heeft Edgar met z'n stenen bakkes 2 keer bijna KO geslagen en liet daarna tegen Guida zien dat hij niet meer Lay Praynard van vroeger is.
Maynard LW champ 2013
Ja en daarna 3 rondes geschooled werd omdat zijn gastank alweer leeg was. Je zou denken dat hij van het 2e gevecht had geleerd.. maar nee dus. Zijn hoogte punten zijn zijn verlies partijen tegen Edgar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 18:57 schreef Fenomeno het volgende:
Dat was voor ie leerde boksen. Hij heeft Edgar met z'n stenen bakkes 2 keer bijna KO geslagen en liet daarna tegen Guida zien dat hij niet meer Lay Praynard van vroeger is.
Maynard LW champ 2013
hij verloor van pray guidaquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja en daarna 3 rondes geschooled werd omdat zijn gastank alweer leeg was. Je zou denken dat hij van het 2e gevecht had geleerd.. maar nee dus. Zijn hoogte punten zijn zijn verlies partijen tegen Edgar.
Maar pray Guida is ook gewoon kut, die weet goed hij hoe je neer moet houden. Die moet gewoon oprotten inderdaad.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hij verloor van pray guida![]()
![]()
![]()
btw guida mogen ze cutten, wat een aap
Tja ik zeg niet dat Pettis gaat winnen, maar wel dat hij het Aldo moeilijk maakt, dus helaas kunnen we er geen sigbet van maken.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Pettis heeft geen enkele kans. Hij mag van geluk spreken als het bij een decision blijft..
Aldo P4P!
Zodra Guida verliest, is hij aan de beurtquote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar pray Guida is ook gewoon kut, die weet goed hij hoe je neer moet houden. Die moet gewoon oprotten inderdaad.
Pettis is de minste niet. Ik verwacht geen total domination van Aldo te zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 19:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Pettis heeft geen enkele kans. Hij mag van geluk spreken als het bij een decision blijft..
Aldo P4P!
Ik wel, verwacht eigenlijk ook een harde KO finishquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Pettis is de minste niet. Ik verwacht geen total domination van Aldo te zien.
Meh, Pettis is skilled en een stuk groter. Maar ach ik ben die niet degene die mag lopen patsen met z'n bling bling avatar.quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:10 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik wel, verwacht eigenlijk ook een harde KO finish
Opening van Fox Sports 1quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:50 schreef Lesnar het volgende:
In augustus op Fox, Thiago Alves vs Matt Brown. Die gast heeft 1,5 jaar niet gevochten, werd weer eens tijd. Hopelijk weer eens een goede partij van the pitbull.
Sean Shark, 3 jaar niet, heeft ie nog wel een ufc contract?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:50 schreef Lesnar het volgende:
In augustus op Fox, Thiago Alves vs Matt Brown. Die gast heeft 1,5 jaar niet gevochten, werd weer eens tijd. Hopelijk weer eens een goede partij van the pitbull.
met Cees op de cardquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:56 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Opening van Fox Sports 1
Hoop echt dat UFC het GROOOOOOTS aanpakt
The muscle shark heeft volgens mij nog een contractquote:Op zaterdag 4 mei 2013 21:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sean Shark, 3 jaar niet, heeft ie nog wel een ufc contract?
voor hoeveel fights dan?quote:Op zaterdag 4 mei 2013 22:35 schreef Lesnar het volgende:
[..]
The muscle shark heeft volgens mij nog een contract
Las net iets van 2 fights nogquote:
Ja hij is desperate, alweer.. of nog steeds? Dus hij zoekt weer iemand met veel fans om nog even in the spotlight te kunnen blijven.quote:
Het gaat ook niet om het gevecht maar om de hele weg daar naar toe.quote:Op maandag 6 mei 2013 11:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dat zou wel weer gigantisch veel epische Chael quotes opleveren dus ik ben voor dat gevecht. Maar spannend zal het absoluut niet worden
Cees is schijnbaar alweer vergeten dat hij tegen een paar mokerslagen is opgelopen van een subtopper. JDS sloopt Cees, tenzij Cees weer wat juice kan bemachtigenquote:Op maandag 6 mei 2013 10:26 schreef incognitoomuch het volgende:
Cees moet gewoon zijn waffel houden en presteren.
dat gevecht is allang van de kaart af.quote:Op maandag 6 mei 2013 22:15 schreef Lesnar het volgende:
[..]
Cees is schijnbaar alweer vergeten dat hij tegen een paar mokerslagen is opgelopen van een subtopper. JDS sloopt Cees, tenzij Cees weer wat juice kan bemachtigen
Cees zonder juice is niet ubereemquote:Op maandag 6 mei 2013 22:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Waarom zou Cees niet kunnen winnen van JDS? Niet zo dramatisch doen allemaal
It's ok.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 03:15 schreef THEFXR het volgende:
UFC fines Anderson Silva $50.000 for media-event no-show
Ik heb gehoord van wel.quote:Op maandag 6 mei 2013 23:22 schreef THEFXR het volgende:
kan iemand Cees twitteren of hij in aug moet knokken?
 quote:The Diaz brothers have become known for their style of fighting, a style that relies not only on their ability to use their active boxing style, but to have their opponents engage them in a brawl. In the past, the Diaz’s had no problems in making those brawls happen, but lately their opponents have wised up. The end result is that the brothers are currently on a 0-4 run in the UFC.
Cees is mijn beste vriend, die vertelt mij allesquote:Op dinsdag 7 mei 2013 12:56 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je hoorde het Cees zeggen bij de kassa @ Albert Heijn?
kom op, na 1 gevecht? zoveel praatjes, kijk naar Hall van TUFquote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:29 schreef incognitoomuch het volgende:
Irish UFC Ultimate Fighter Conor McGregor says “Without a doubt, I'm the champ”
[ afbeelding ]
Ben benieuwd tegen wie zijn volgende gevecht zal zijn. Deze man is een beest!
nee, hij blijft op HW en dana was diegene die altijd lulde over LHW.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:51 schreef incognitoomuch het volgende:
We zullen het zien!
En binnenkort ook hopelijk dit gevecht...
[ afbeelding ]
Serieus? Doe dan gewoon op HW, is onnodig cutten anders.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:24 schreef n00cL30n het volgende:
Nelson wilde het trouwens wel eens proberen tegen Cormier op 205 las ik onangs.
Eens.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Serieus? Doe dan gewoon op HW, is onnodig cutten anders.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hoort niet eens in de top100 met der zwijne downie gezicht
Het zit je nog steeds dwars he?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
Ze hoort niet eens in de top100 met der zwijne downie gezicht
raped by a downiequote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:01 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Het zit je nog steeds dwars he?![]()
Wat is er gebeurd Geo, ben je vroeger een keer op de grond geduwd door een downie? Of heb je zelf stiekem een extra chromosoom?
Maak dit wat goed?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 21:27 schreef Geo4kant het volgende:
UFC Champion Ronda Rousey Joins Maxim’s ‘Hot 100’ List at No. 29!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
celeste is pisssed about her rankingquote:Op woensdag 8 mei 2013 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Maak dit wat goed?
FHM 100 Sexiest Women In The World
51 Palmer
79 Celeste
http://www.fhm.com/girls/100-sexiest-women
quote:Approaching two years since his last fight, former UFC interim heavyweight champion Shane Carwin on Tuesday announced his retirement from MMA.
Carwin (12-2 MMA, 4-2 UFC) leaves the sport on a two-fight skid, but more importantly after fighting through injuries and surgeries.
Carwin posted on his Twitter account late Tuesday: "Officially retired 2day:-) thank you to my family, friends and fans! #dreambig GOD BLESS!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |