FXR, ben je dronken? Kapen, foute TT, mijn picks niet goed lezen...quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:44 schreef Hooidraad het volgende:
Jones, Belcher, Kongo, Magalhaes, Healy.
dat was je schatting over tazquote:Op zondag 28 april 2013 04:41 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
FXR, ben je dronken? Kapen, foute TT, mijn picks niet goed lezen...
[..]
azijn pissertquote:Op zondag 28 april 2013 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
Kut TT, dit is pas het eerste gevecht tussen deze 2
Ik heb het tegenovergestelde van Taz gepickt omdat ik dan nog een kansje zou maken op de winst.quote:Op zondag 28 april 2013 04:42 schreef Nober het volgende:
Hoe kun je nou voorspellen dat Magalhaes wint? Dan heb je er gewoon geen verstand van.
nou, we zullen het vannacht wetenquote:Op zondag 28 april 2013 04:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het tegenovergestelde van Taz gepickt omdat ik dan nog een kansje zou maken op de winst.
Ik zie trouwens in mijn administratie dat jij Miller, Magalhaes, Kongo, Belcher en Sonnen hebt gepickt.quote:
wel effectiefquote:Op zondag 28 april 2013 04:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Davis zijn stand up echt lelijk gewoon.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 04:52 schreef Hooidraad het volgende:
Niet normaal hoe lang die vingers van Davis zijn
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 04:52 schreef Geo4kant het volgende:
Davis heeft echt constant zijn mond wagewijd open
Leave Davis alonequote:Op zondag 28 april 2013 04:55 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind Davis zijn stand up echt lelijk gewoon.
lekker gepickedquote:Op zondag 28 april 2013 04:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Leave Davis alone
oooh, the tension....quote:Op zondag 28 april 2013 05:04 schreef Hooidraad het volgende:
Nu Feno's laatste kans om (gedeelde) champ te worden. Hij heeft Kongo, Taz heeft Nelson. De rest is hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |