cmd Q quit je programmas geforceerd. Uit is uitknop inhoudenquote:Op zondag 28 april 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe sluit ik Mac af? Welke toetsen ook alweer?
Nieuwe kopen een optie?quote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
Omg paxje help m'n MacBook loopt vast en doet niks meer omg
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij johquote:
Gewoon doen man, yoloooooooquote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij joh
Centen zat jij.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij joh
Kontje verkopen voor geld.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow. Boeiend. Zat. Dure kamers. Nieuwe auto. Dus zat.quote:
Ohja ik zou slapen.quote:
Oké, ik ga, gr gr.quote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja ik zou slapen.
Maar wil nog nietje ziet Rez nooit hier, dus wil z'n binnenkomst én afscheid meemaken
Vergeet MacBook en iPhone 5 niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Boeiend. Zat. Dure kamers. Nieuwe auto. Dus zat.
eentje met een motortje zodat je lekker naar Zernike kan komenquote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een leren tas.
Ik heb nog een nieuwe fiets nodig, maar welke? Het moet duur zijn!!!!
Bussss.quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
eentje met een motortje zodat je lekker naar Zernike kan komen
Bus in Groningen. Oh please.quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bussss.
Omg René bij m'n nieuw huisje zit de bus heel dichtbij en dan kan ik heel makkelijk overal zijn
Laat je band plakken gekquote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een leren tas.
Ik heb nog een nieuwe fiets nodig, maar welke? Het moet duur zijn!!!!
Je wil gewoon in z'n kontjequote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja ik zou slapen.
Maar wil nog nietje ziet Rez nooit hier, dus wil z'n binnenkomst én afscheid meemaken
Mensen die niet inzien wat een studenten leven met fiets oplevert of eigenlijk armer maaktquote:Op zondag 28 april 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet minstens 5 jaar met een fiets doen.
Wat snap je niet aan 'laat'?quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik weet hoe dat moet en denken dat ik m'n handen vies ga maken
Gewoon ff naar dat fietsenwinkeltje bij het station gaan. Plakken hem zo.quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik weet hoe dat moet en denken dat ik m'n handen vies ga maken
Mwah nee.. kutwerkquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh had ik overheen gelezen
Wil jij t doen?
Nee man, vorige keer lagen lichten en remmen ook af en toen 10 euro gelapt, dag daarna waren de lichten weer kapotquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon ff naar dat fietsenwinkeltje bij het station gaan. Plakken hem zo.
Mijn pappa doet dat altijd voor mijquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh had ik overheen gelezen
Wil jij t doen?
lichtquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, vorige keer lagen lichten en remmen ook af en toen 10 euro gelapt, dag daarna waren de lichten weer kapot
nieuwe fiets 'lenen'quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, vorige keer lagen lichten en remmen ook af en toen 10 euro gelapt, dag daarna waren de lichten weer kapot
Oh ja, want het is niet alsof ik mijn fiets nu nooit gebruik of zo.quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die niet inzien wat een studenten leven met fiets oplevert of eigenlijk armer maakt
Wattequote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Paxcon het volgende:
Dan koop je toch gewoon van die dingen aan zo'n elatiekje?
Patrick had een fiets.quote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, want het is niet alsof ik mijn fiets nu nooit gebruik of zo.
Ik vrees zodra jij op de fiets stapt in de stad, dat niet lang meer duurtquote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n fiets is al 20 jaar oud en wil m toch wel erg graag houden tot m'n dood
quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick had een fiets.
1) wiel gejat
2) zadel gejat
3) fiets weg
4) alleen nog wiel en slot lagen er
5) fiets weg
Leuk man
In Groningen?quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick had een fiets.
1) wiel gejat
2) zadel gejat
3) fiets weg
4) alleen nog wiel en slot lagen er
5) fiets weg
Leuk man
Ik heb een fietsdiploma.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vrees zodra jij op de fiets stapt in de stad, dat niet lang meer duurt
lui jochquote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je hoe ver van m'n huis naar harmonie
Hovjquote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef Paxcon het volgende:
Jij bent namelijk ook nog wel zo'n type dat ongelukken veroorzaakt
Harmonie klinkt als een gaybar.quote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Harmonie is op rolafstand. Ik moest altijd bij Akerk uitstappen en lopen wanneer ik met de bus ging. Lul dus nietttquote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar m'n volgend huisje nog meer dichter bij CS en uniquote:
Akerkquote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Harmonie is op rolafstand. Ik moest altijd bij Akerk uitstappen en lopen wanneer ik met de bus ging. Lul dus niettt
quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Ligt eerder aan de stad waar je hem laat staan denk ik.
Jepquote:
Jij... gaat... klussen?quote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar m'n volgend huisje nog meer dichter bij CS en uni
16 mei ga ik beginnen met klussen, dus tot die tijd in dat kuthuis
Akerk en huis van Etsu scheelt mekaar bijna de helft. Da's verquote:
lul niet zo stommmmquote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Harmonie is op rolafstand. Ik moest altijd bij Akerk uitstappen en lopen wanneer ik met de bus ging. Lul dus niettt
Mwah zijn kamer is verdomd ver wegquote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Akerk en huis van Etsu scheelt mekaar bijna de helft. Da's ver
Ik hoop dat hij een grote medicijnkast heeft...quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pleisters liggen in het medicijnkastje
Lekker van die 40-ers die dan bukken en shitquote:Op zondag 28 april 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik ga mannen (met lekkere kontjes) inhuren en ik kijk toe.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Goed punt. Ik ga mannen (met lekkere kontjes) inhuren en ik kijk toe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Ja, wtf. Klinkt als een gaybar of basisschool.quote:
Ik selecteer ze natuurlijk. Alsof ik die oudjes aan m'n muren laat komen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker van die 40-ers die dan bukken en shit
slimmmmquote:Op zondag 28 april 2013 00:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik selecteer ze natuurlijk. Alsof ik die oudjes aan m'n muren laat komen.
Had jij een 9?!!!!!quote:Op zondag 28 april 2013 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wo fiscaal recht dit dat 9 voor staatsrecht 1b dit dat
Ja dus.quote:Op zondag 28 april 2013 00:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh??? geen idee. Gewoon op de vismarkt.
Jaja dingnequote:Op zondag 28 april 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
De faculteit waar ik ga studeren heet Gorlaeus Laboratorium, dat is tenminste een normale naam.
Dat is echt fantastisch.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dus.
Da's 10 min lopen, ligt eraan hoe je loopt.
Maar naar m'n nieuwe huis 7 min
quote:Op zondag 28 april 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
De faculteit waar ik ga studeren heet Gorlaeus Laboratorium, dat is tenminste een normale naam.
Lelijke naamquote:Op zondag 28 april 2013 00:24 schreef Rezania het volgende:
Om de hoek bij Pathéquote:
Hoefde je nog minder te bewegenquote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om de hoek bij Pathéjammer dat we daar volgend jaar geen college meer hebben, anders was ik zo thuis geweest
Eerder bij de Mediamarkt bijnaquote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Om de hoek bij Pathéjammer dat we daar volgend jaar geen college meer hebben, anders was ik zo thuis geweest
quote:
Harmonie.quote:
Welkom in het Harmoniegebouw is het dan.quote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Harmonie.! Welkom op de Harmonie en in groep 3, ik ben jullie juf, Ria.
Onnodig haten op de universiteit Groningenquote:Op zondag 28 april 2013 00:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Harmonie.! Welkom op de Harmonie en in groep 3, ik ben jullie juf, Ria.
Nee man.quote:
Nee hoor, is meer dan nodig.quote:Op zondag 28 april 2013 00:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
Onnodig haten op de universiteit Groningen
Je negeert mequote:Op zondag 28 april 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man.
Je hebt Pathé, dan subway, dat gangetje ernaast richting de CS, loop je langs emmaplein (is rotonde) en linksaf en je bent er!
Blauwborgje 1 is toch een collegezaal?quote:Op zondag 28 april 2013 00:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Blauwborgje? Da's gewoon 'tentamenhal' zaal 2
Das niet de singel die jij op facebook zettequote:Op zondag 28 april 2013 00:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man.
Je hebt Pathé, dan subway, dat gangetje ernaast richting de CS, loop je langs emmaplein (is rotonde) en linksaf en je bent er!
Ow, niet in die tentamenhal? Blauwborgje 1 nooit college gehadquote:Op zondag 28 april 2013 00:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Blauwborgje 1 is toch een collegezaal?
Op FB is verkeerd gespeld, i knowquote:Op zondag 28 april 2013 00:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Das niet de singel die jij op facebook zette
Als je na pathe neemt, heb je de coehoornsingel ubbo emmiusquote:Op zondag 28 april 2013 00:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Op FB is verkeerd gespeld, i knowis verkeerd gespeld.
Tis praediniussingel
Nee godverdommequote:Op zondag 28 april 2013 00:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je na pathe neemt, heb je de coehoornsingel
Paar minuutjes toch?quote:Op zondag 28 april 2013 00:31 schreef Paxcon het volgende:
Ah ik heb het gevonden. Scheelt niet zoveel van station vergeleken met huidig toch?
Oh god. Ik kom niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paar minuutjes toch?
De hele 2de verdieping is van mij, dus moet hele tijd trap lopenomg
Na pathe links en daarna weer links kan nooit Praedinius zijn tenzij je te ver doorloopt zeg maarquote:
Jajaquote:Op zondag 28 april 2013 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Na pathe links en daarna weer links kan nooit Praedinius zijn tenzij je te ver doorloopt zeg maar
Dag lieverd. We appen nog xoxoxquote:Op zondag 28 april 2013 00:33 schreef Rezania het volgende:
Etsu, ik ga. Nu kan je gaan slapen, nu moet je zelfs gaan slapen. grgr.
Heb je daar nooit werkgroepen?quote:Op zondag 28 april 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaja
Ik moet maandag op Aweg zijn om contract tekenen, is toch bij westerhaven?
Jij wilde meeten!quote:Op zondag 28 april 2013 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Als FOK! niet bestond had ik Etsu ook nooit hoeven kennen
Mijn leven was zoveel beter zonder FOK!quote:Op zondag 28 april 2013 00:34 schreef Paxcon het volgende:
Als FOK! niet bestond had ik Etsu ook nooit hoeven kennen
I know that feelquote:Op zondag 28 april 2013 00:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Mijn leven was zoveel beter zonder FOK!
Ja, daar ook werkcolleges gegeven worden. Verlengde van de Brugstraat waar Doppio zit, het centrum uitlopend.quote:Op zondag 28 april 2013 00:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaja
Ik moet maandag op Aweg zijn om contract tekenen, is toch bij westerhaven?
Nee die straat is ziek langquote:Op zondag 28 april 2013 00:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
In oktober voor t laatst, maar daar heb ik nooit een makelaar gezien
Omg dat wordt fietsen met lekke bandquote:Op zondag 28 april 2013 00:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, daar ook werkcolleges gegeven worden. Verlengde van de Brugstraat waar Doppio zit, het centrum uitlopend.
Ik heb wel eens vanaf UMCG naar Mc Donalds hoendiep gelopen omdat de bussen niet reden en mijn auto stond daar zielig te chillen.quote:
Schattigquote:Op zondag 28 april 2013 00:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik heb wel eens vanaf UMCG naar Mc Donalds hoendiep gelopen omdat de bussen niet reden en mijn auto stond daar zielig te chillen.
Kaartlezen. Aweg. Puhlease.quote:Op zondag 28 april 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hoe, je weet dat ik een ramp ben als t om kaartlezen gaat
Nou het is een lange straat en je weet waar de straat is, dus gewoon nummers lezen op de huizen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar hoe, je weet dat ik een ramp ben als t om kaartlezen gaat
quote:Op zondag 28 april 2013 00:37 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kwijlde weg toen ik m zag staan, hij keek me verlegen aan en toen waren we bffl's.
Aan de andere kant van je werkcollege-zalen. Neem lijn 8 vanaf het station en je hoeft niet te lopen.quote:
Aan de andere kant van de weg zeg maar?quote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aan de andere kant van je werkcollege-zalen. Neem lijn 8 vanaf het station en je hoeft niet te lopen.
Wanneer? Buiten?quote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
En omdat jij maar niks durfde te zegen, deed ik t maar
Ja. Andere kant van die zijweg (geen asfalt weg zeg maar)quote:
fittieeeeequote:Op zondag 28 april 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
Jordy, ik weet dat je denkt dat ik een mongool ben en vooral hierover, maar hou gewoon je mond ok.
Komt goed. Maandag 11 uur van huis, heb ik 1 uur spelingquote:Op zondag 28 april 2013 00:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja. Andere kant van die zijweg (geen asfalt weg zeg maar)
quote:Op zondag 28 april 2013 00:42 schreef Etsu het volgende:
Jordy, ik weet dat je denkt dat ik een mongool ben en vooral hierover, maar hou gewoon je mond ok.
-Facebookchat-quote:Op zondag 28 april 2013 00:41 schreef Renesite het volgende:
Ik heb lopen whatsappen met Ets en Patrick 'man, jullie zitten in één coupé. PRAAT MET ELKAAR INTERNETHELDEN!
Patrick spotte Etsu
"Omg, raad eens met wie ik in de trein naar Groningen zit"
Liggen in de zee.quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh oke, kan me het niet eens meer herinneren. Alleen nog van binnen.
Maargoed, boeien.
Zucht. Awkwarddquote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
-Facebookchat-
#gevoelkloptniet
*kijkt achterom*
"OH MY GOD"
Ik weet alles nog goed, je zat ergens achterin en toen werden we gesplitst in 2 en ontmoetten we elkaar weer bij boeken ophalen en onze eerste conversatie was 'zwaar he?' (M'n tas met boeken)quote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Uh oke, kan me het niet eens meer herinneren. Alleen nog van binnen.
Maargoed, boeien.
Die jongeman die naast mij ligt te snurken omdat er zo'n 8 glazen wijn in zitten. Mijn broer heeft hem dronken gevoerd en viel net in 2 minuten in slaap omdat we nog even wat op uitzendinggemist gingen kijken.quote:
Werkgroep, ook fiscaal recht en bovendien vallen ze op mequote:Op zondag 28 april 2013 00:43 schreef Paxcon het volgende:
He Etsu, waar ken jij eigenlijk al die chicks van waar je altijd mee rondloopt?
OOOH jaquote:Op zondag 28 april 2013 00:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet alles nog goed, je zat ergens achterin en toen werden we gesplitst in 2 en ontmoetten we elkaar weer bij boeken ophalen en onze eerste conversatie was 'zwaar he?' (M'n tas met boeken)
picsquote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Werkgroep, ook fiscaal recht en bovendien vallen ze op me
Je bent hun handbagggquote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
En jij jullie gaan zometeen gebruikmaken van de omstandigheden?quote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Die jongeman die naast mij ligt te snurken omdat er zo'n 8 glazen wijn in zitten. Mijn broer heeft hem dronken gevoerd en viel net in 2 minuten in slaap omdat we nog even wat op uitzendinggemist gingen kijken.
Dingen.
hosselboyquote:Op zondag 28 april 2013 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nah, we waren uit eten en ik voel me behooorlijk 20 kilo zwaarder. Niet teveel gekkigheid of ik kots alles onderquote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En jij gaat zometeen gebruikmaken van de omstandigheden?
quote:Op zondag 28 april 2013 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nah, we waren uit eten en ik voel me behooorlijk 20 kilo zwaarder. Niet teveel gekkigheid of ik kots alles onder
quote:Op zondag 28 april 2013 00:47 schreef Renesite het volgende:
Etsu is de fiscaalrecht-popjes hun mode-accessoire.
Neeh, zie morgenvroeg wel na het ochtendgebed toiletquote:
Ik zou privaat doen denk ik. Al was de enige richting die ik kon kiezen sociaal. Zie waarom ik gestopt benquote:Op zondag 28 april 2013 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ga wss van rechten-richting switchen.
Ik neig naar notarieel recht met civiel effect.quote:Op zondag 28 april 2013 00:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zou privaat doen denk ik. Al was de enige richting die ik kon kiezen sociaal. Zie waarom ik gestopt ben
Daarom faalde ik bij burgerlijk. Walgelijke docent bij werkcollege...quote:Op zondag 28 april 2013 00:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik neig naar notarieel recht met civiel effect.
Heb nu een fiscaal vak en serieus, ik vind t verschrikkelijk maar kan ook aan t onderwerp en professor liggen. Dus kijk even aan.
Ik LoL alleenquote:
Burgerlijk vind ik wel leuk en chill. Gewoon goed opletten en markeren in de wettennnn.quote:Op zondag 28 april 2013 00:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom faalde ik bij burgerlijk. Walgelijke docent bij werkcollege...
[..]
Ik LoL alleen
Stiekem vind je het enkel leuk om die docentequote:Op zondag 28 april 2013 00:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Burgerlijk vind ik wel leuk en chill. Gewoon goed opletten en markeren in de wettennnn.
Zeker met d'r krijt overal op d'r klerenquote:Op zondag 28 april 2013 00:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Stiekem vind je het enkel leuk om die docente
Gast, ik zag de outfit die je had uitgekozen voor je diploma-uitreiking, toen wist ik het gelijk.quote:
Hoe lang heb je het eigenlijk gedaan?quote:Op zondag 28 april 2013 00:52 schreef Renesite het volgende:
[..]zo kwam René Splinter door de winter
Gast, iets met particuliere school en rijkeluiskindjes en kerk?quote:Op zondag 28 april 2013 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, ik zag de outfit die je had uitgekozen voor je diploma-uitreiking, toen wist ik het gelijk.
Nou, je moet een beetje weten waar je moet zoekenquote:Op zondag 28 april 2013 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Artikelen uit je hoofd lerendoe normaal
And still you dressed gay.quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gast, iets met particuliere school en rijkeluiskindjes en kerk?
kerk?quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
3 jaar MBO (met wettenbundelsquote:
Daar heb je tabjes voorquote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou, je moet een beetje weten waar je moet zoeken
Particuliere school? Luzac?quote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah okequote:Op zondag 28 april 2013 00:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
3 jaar MBO (met wettenbundels!!!)
3 jaar HBO ( " " )
4 maanden Uni. Toen werken
Pfffff... Luzac zijn sneue gastjes. Staan altijd te roken voor het gebouw dat boven de G-star winkel zitquote:
Met alleen maar speciale kinderen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, mijn school is ook speciaal. [ afbeelding ]
Net als het HBO. Ik deed net genoeg en haalde 6jes en 7ensquote:Op zondag 28 april 2013 00:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ah okeVraag me toch echt hoe dat niveau op mbo is...
Ja.quote:Op zondag 28 april 2013 00:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Pfffff... Luzac zijn sneue gastjes. Staan altijd te roken voor het gebouw dat boven de G-star winkel zit
Ja, speciale kinderen die extra irritant zijn. Echt fantastisch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Werk je nu wel in de juridische wereld?quote:Op zondag 28 april 2013 00:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Net als het HBO. Ik deed net genoeg en haalde 6jes en 7ensEn 5jes...
quote:Op zondag 28 april 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, speciale kinderen die extra irritant zijn. Echt fantastisch.Jij dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Checkquote:Op zondag 28 april 2013 00:56 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Werk je nu wel in de juridische wereld?
Wij in de gymzaal. Wel zo comfortabel als het 30 graden is, lekker met 300 man in een gymzaal met plat dak zonder arco zitten.quote:
Oh oke, niet voor niks geweest dan allemaal.quote:
Werd bij arw geschraptquote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, niet voor niks geweest dan allemaal.
Wij hebben nog niks over sociaal zekerheidsrecht gehad, lijkt me wel aardig.
Ik ben speciaal, niet irritant.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Duh. Op t Luzac kom je niet om te chillen, maar om te werkenquote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat je op een ongezellige, onpersoonlijke school zat.
Bij gymzalen moet ik gelijk denk aan m'n examensquote:Op zondag 28 april 2013 00:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wij in de gymzaal. Wel zo comfortabel als het 30 graden is, lekker met 300 man in een gymzaal met plat dak zonder arco zitten.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef Renesite het volgende:
Dat houdt in. Ik houd me bezig met andermans shit. Men vindt dat niet altijd tof en gooit hun shit over mij heen. Ik raap de shit op en ik fuck hun en ik rol door.
Neuh, niet voor niks. 6 jaartjes maarquote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh oke, niet voor niks geweest dan allemaal.
Wij hebben nog niks over sociaal zekerheidsrecht gehad, lijkt me wel aardig.
Hoezo garanderen ze je daar eigenlijk een dimploma? Zitten ze je zo achter de broek dat je het wel haalt of frauderen ze bij het nakijken?quote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Duh. Op t Luzac kom je niet om te chillen, maar om te werken
Sowieso altijd die kleedkamers, alsof er vissen liggen te rotten.quote:Op zondag 28 april 2013 00:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Bij gymzalen moet ik gelijk denk aan m'n examens. En die walgelijke lucht in de kleedkamers die je door moest.
Waarom eigenlijk nog uni geprobeerd?quote:Op zondag 28 april 2013 00:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neuh, niet voor niks. 6 jaartjes maar! Wist al vanaf MBO dag 1 dat ik HBO ging doen. Maar wou na VMBO-4 niet nog twee jaar HAVO
Eerstequote:Op zondag 28 april 2013 00:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoezo garanderen ze je daar eigenlijk een dimploma? Zitten ze je zo achter de broek dat je het wel haalt of frauderen ze bij het nakijken?
quote:Op zondag 28 april 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen, 10 uur wekker
SLAAP LEKKER.
Rez, blijf van René af
René, blijf van Rez af, he's mine
Pax, blijf van je piemeltje af, help je morgen wel mee
Geen idee of Jordy nog leeft, anders RIP
Euh... ik had ijle moed. Maar daarna was het voornamelijk Stufi trekkenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 00:59 schreef Etsu het volgende:
Ik ga slapen, 10 uur wekker
SLAAP LEKKER.
Rez, blijf van René af
René, blijf van Rez af, he's mine
Pax, blijf van je piemeltje af, help je morgen wel mee
Geen idee of Jordy nog leeft, anders RIP
quote:Op zondag 28 april 2013 01:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euh... ik had ijle moed. Maar daarna was het voornamelijk Stufi trekken!
quote:Op zondag 28 april 2013 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]!
Man, wil wel evne weten welke foto je van me hebt/had. Zo lelijk ben ik ook weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Stik erin.quote:Op zondag 28 april 2013 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach je zult wel weer vertraging enzo hebben.
Ben jij die op je UI?quote:Op zondag 28 april 2013 01:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, wil wel evne weten welke foto je van me hebt/had. Zo lelijk ben ik ook weer niet
We lezen het wel op facebook.quote:Op zondag 28 april 2013 01:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ach je zult wel weer vertraging enzo hebben.
quote:Op zondag 28 april 2013 01:02 schreef Paxcon het volgende:
Ooooh!!! jij bent diegene die altijd reageert op zijn statussen
omg
Hoezo kent niemand hier Overly Attached Girlfriend?quote:Op zondag 28 april 2013 01:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Man, wil wel evne weten welke foto je van me hebt/had. Zo lelijk ben ik ook weer niet
Ik wel hoorquote:Op zondag 28 april 2013 01:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo kent niemand hier Overly Attached Girlfriend?http://knowyourmeme.com/memes/overly-attached-girlfriend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |