cmd Q quit je programmas geforceerd. Uit is uitknop inhoudenquote:Op zondag 28 april 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe sluit ik Mac af? Welke toetsen ook alweer?
Nieuwe kopen een optie?quote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
Omg paxje help m'n MacBook loopt vast en doet niks meer omg
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij johquote:
Gewoon doen man, yoloooooooquote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij joh
Centen zat jij.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij joh
Kontje verkopen voor geld.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow. Boeiend. Zat. Dure kamers. Nieuwe auto. Dus zat.quote:
Ohja ik zou slapen.quote:
Oké, ik ga, gr gr.quote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja ik zou slapen.
Maar wil nog nietje ziet Rez nooit hier, dus wil z'n binnenkomst én afscheid meemaken
Vergeet MacBook en iPhone 5 niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Boeiend. Zat. Dure kamers. Nieuwe auto. Dus zat.
eentje met een motortje zodat je lekker naar Zernike kan komenquote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een leren tas.
Ik heb nog een nieuwe fiets nodig, maar welke? Het moet duur zijn!!!!
Bussss.quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
eentje met een motortje zodat je lekker naar Zernike kan komen
Bus in Groningen. Oh please.quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bussss.
Omg René bij m'n nieuw huisje zit de bus heel dichtbij en dan kan ik heel makkelijk overal zijn
Laat je band plakken gekquote:Op zondag 28 april 2013 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
En een leren tas.
Ik heb nog een nieuwe fiets nodig, maar welke? Het moet duur zijn!!!!
Je wil gewoon in z'n kontjequote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja ik zou slapen.
Maar wil nog nietje ziet Rez nooit hier, dus wil z'n binnenkomst én afscheid meemaken
Mensen die niet inzien wat een studenten leven met fiets oplevert of eigenlijk armer maaktquote:Op zondag 28 april 2013 00:13 schreef Rezania het volgende:
Mensen die niet minstens 5 jaar met een fiets doen.
Wat snap je niet aan 'laat'?quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik weet hoe dat moet en denken dat ik m'n handen vies ga maken
Gewoon ff naar dat fietsenwinkeltje bij het station gaan. Plakken hem zo.quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik weet hoe dat moet en denken dat ik m'n handen vies ga maken
Mwah nee.. kutwerkquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh had ik overheen gelezen
Wil jij t doen?
Nee man, vorige keer lagen lichten en remmen ook af en toen 10 euro gelapt, dag daarna waren de lichten weer kapotquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Gewoon ff naar dat fietsenwinkeltje bij het station gaan. Plakken hem zo.
Mijn pappa doet dat altijd voor mijquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
oh had ik overheen gelezen
Wil jij t doen?
lichtquote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, vorige keer lagen lichten en remmen ook af en toen 10 euro gelapt, dag daarna waren de lichten weer kapot
nieuwe fiets 'lenen'quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee man, vorige keer lagen lichten en remmen ook af en toen 10 euro gelapt, dag daarna waren de lichten weer kapot
Oh ja, want het is niet alsof ik mijn fiets nu nooit gebruik of zo.quote:Op zondag 28 april 2013 00:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mensen die niet inzien wat een studenten leven met fiets oplevert of eigenlijk armer maakt
Wattequote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Paxcon het volgende:
Dan koop je toch gewoon van die dingen aan zo'n elatiekje?
Patrick had een fiets.quote:Op zondag 28 april 2013 00:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, want het is niet alsof ik mijn fiets nu nooit gebruik of zo.
Ik vrees zodra jij op de fiets stapt in de stad, dat niet lang meer duurtquote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
M'n fiets is al 20 jaar oud en wil m toch wel erg graag houden tot m'n dood
quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick had een fiets.
1) wiel gejat
2) zadel gejat
3) fiets weg
4) alleen nog wiel en slot lagen er
5) fiets weg
Leuk man
In Groningen?quote:Op zondag 28 april 2013 00:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick had een fiets.
1) wiel gejat
2) zadel gejat
3) fiets weg
4) alleen nog wiel en slot lagen er
5) fiets weg
Leuk man
Ik heb een fietsdiploma.quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik vrees zodra jij op de fiets stapt in de stad, dat niet lang meer duurt
lui jochquote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet je hoe ver van m'n huis naar harmonie
Hovjquote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef Paxcon het volgende:
Jij bent namelijk ook nog wel zo'n type dat ongelukken veroorzaakt
Harmonie klinkt als een gaybar.quote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Harmonie is op rolafstand. Ik moest altijd bij Akerk uitstappen en lopen wanneer ik met de bus ging. Lul dus nietttquote:Op zondag 28 april 2013 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar m'n volgend huisje nog meer dichter bij CS en uniquote:
Akerkquote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Renesite het volgende:
[..]
Harmonie is op rolafstand. Ik moest altijd bij Akerk uitstappen en lopen wanneer ik met de bus ging. Lul dus niettt
quote:Op zondag 28 april 2013 00:18 schreef Rezania het volgende:
[..]Ligt eerder aan de stad waar je hem laat staan denk ik.
Jepquote:
Jij... gaat... klussen?quote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar m'n volgend huisje nog meer dichter bij CS en uni
16 mei ga ik beginnen met klussen, dus tot die tijd in dat kuthuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |