cmd Q quit je programmas geforceerd. Uit is uitknop inhoudenquote:Op zondag 28 april 2013 00:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe sluit ik Mac af? Welke toetsen ook alweer?
Nieuwe kopen een optie?quote:Op zondag 28 april 2013 00:03 schreef Etsu het volgende:
Omg paxje help m'n MacBook loopt vast en doet niks meer omg
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij johquote:
Gewoon doen man, yoloooooooquote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij joh
Centen zat jij.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oja naast een nieuwe auto, 1800 euro in 1x oplappen voor nieuw appartement kan een nieuwe laptop ook erbij joh
Kontje verkopen voor geld.quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow. Boeiend. Zat. Dure kamers. Nieuwe auto. Dus zat.quote:
Ohja ik zou slapen.quote:
Oké, ik ga, gr gr.quote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ohja ik zou slapen.
Maar wil nog nietje ziet Rez nooit hier, dus wil z'n binnenkomst én afscheid meemaken
Vergeet MacBook en iPhone 5 niet.quote:Op zondag 28 april 2013 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Boeiend. Zat. Dure kamers. Nieuwe auto. Dus zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |