Die mag je er zelf bijdenken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Maanvis het volgende:
Wat is die ingewikkelde quote dan en waarom staat ie niet in de OP?
Jup hij prate constant valyrian. En aangezien zij dat ook spreekt verstond ze hem dus gewoon altijd. Toen ze zelf valyrian praten kwam hij daar achter en schrok hij.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef Maanvis het volgende:
maareh, die slavendrijver zei verbaasd 'je spreekt valyriaans' alsof ze al die tijd al valyriaans aan het praten waren en zij het gewoon verstond.. of niet?
Die slavendrijver spreekt Valeryiaans, tegen die unsullied en tegen die vrouwelijke C3PO. Dany verstaat dat, maar doet alsof dat niet zo is, en begint dan in het Valeryiaans tegen de unsullied, waardoor hij natuurlijk verbaasd is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef Maanvis het volgende:
maareh, die slavendrijver zei verbaasd 'je spreekt valyriaans' alsof ze al die tijd al valyriaans aan het praten waren en zij het gewoon verstond.. of niet?
maar waarom praatte hij valyriaans dan? dat heb ik helemaal niet meegekregen toen ze dat stadje binnenkwamen... en mijn begrip is dat de valyrianen allang allemaal dood zijn toen hun land ontplofte.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Jup hij prate constant valyrian. En aangezien zij dat ook spreekt verstond ze hem dus gewoon altijd. Toen ze zelf valyrian praten kwam hij daar achter en schrok hij.
Ach, natuurlijk bedoel je die! Weet zijn naam ook ff niet, maar dat is idd een behoorlijke klootzak ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Nee, die andere.Ik weet niet hoe hij heet, maar hij zit de boel telkens op te fokken. Mormont wilde hem wurgen in de laatste aflevering maar hij viel net te vroeg neer zodat hij nog kon ontkomen. Hij ziet er uit als een minder dikke versie van Samwell.
Omdat dat zijn moeder taal is gok ik. En omdat hij dan mensen kan beledigen zonder dat ze het weten? Goeie vraag!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar waarom praatte hij valyriaans dan? dat heb ik helemaal niet meegekregen toen ze dat stadje binnenkwamen... en mijn begrip is dat de valyrianen allang allemaal dood zijn toen hun land ontplofte.
Haha!quote:
Volgens mij zijn er twee types Valeryiaans, en de ene groep is morsdood (en met hen de meeste Targaeryans), terwijl het andere type in veel van de losse steden op Essos (dat oosterlijke continent) worden gesproken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar waarom praatte hij valyriaans dan? dat heb ik helemaal niet meegekregen toen ze dat stadje binnenkwamen... en mijn begrip is dat de valyrianen allang allemaal dood zijn toen hun land ontplofte.
In welke aflevering werd uitgelegd waarom ze daar valyriaans spreken? Want ik begreep geen zak van dat stukje en ik wil even wten of dat aan mij ligt of aan de makersquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee types Valeryiaans, en de ene groep is morsdood (en met hen de meeste Targaeryans), terwijl het andere type in veel van de losse steden op Essos (dat oosterlijke continent) worden gesproken.
Iets met hoog Valeryian geloof ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:07 schreef Tanin het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er twee types Valeryiaans, en de ene groep is morsdood (en met hen de meeste Targaeryans), terwijl het andere type in veel van de losse steden op Essos (dat oosterlijke continent) worden gesproken.
Dat laatste is sowieso waar, wat dat twee types betreft weet ik het niet zeker.
Geen idee volgens mij is dat niet uitgelegdquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
In welke aflevering werd uitgelegd waarom ze daar valyriaans spreken? Want ik begreep geen zak van dat stukje en ik wil even wten of dat aan mij ligt of aan de makers
Ik heb mijn best gedaan, maar nee, ik kan me hier echt totaal niet in vinden. Ik vind het echt veel eerder Jorah die je hiermee beschrijftquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Brienne heeft besloten braaf achter Lady Stark aan te huppelen en alles wat ze zegt te doen. Dan doe je nietsuit overtuiging zonder om jezelf druk te maken. Dan ben je een makke volger die te dom is om zijn eigen plan te trekken
oke dus het ligt aan de makers dat het zo'n brak stukje isquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Geen idee volgens mij is dat niet uitgelegd
Volgens mij wel maar pin me er niet op vast het zou goed kunnen dat het wel in een aflevering uitgelegd is en ik daar over heen gekeken hebquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke dus het ligt aan de makers dat het zo'n brak stukje is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |