Dresscode: daarin ben je vrij! Wij denken 'tattoo sleeves, gouden voortanden', maar als je Bird of als Word wilt komen... vooruit.quote:SLAPEN IN ROTTERDAM AIRPORT HOTEL?
Net als vorige keren kunnen we weer met een (groot?) aantal in het Rotterdam Airport Hotel slapen, op een paar taximinuten van de kroeg af.
Kamer
Comfortabele leuke 2-persoons kamer met grote inloop/regendouche:
Aangepaste prijs voor ons 80 euro (of je er met 1 of 2 personen in slaapt maakt niet uit, dus slaap je alleen kost het 80 euro, slaap je samen kost het 40 euro pp.) Wil je met 3 man, dat kan ook, een extra bed kost 25 euro.
Inclusief luxe ontbijtbuffet (sinaasappel-pers-machine)
Parkeren kost 12,50 per 24 uur, krijgen wij 50% korting op.
Hoe te boeken:
- Bel 010 - 462 - 55 66
- Vraag naar Sabina
- Zeg dat je wilt boeken voor 14 mei
- LET OP: het codewoord is BIRDS (dan komen we bij elkaar op één gang)
het kan ook niet ff op de achterbank van dr autoquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een doos. Tenminste, dat waar het ijs in zit.
Dus de vraag is: welke zak ga jij leegeten? Hoewel in dit verband 'de doos leegeten' al net zo ongepast klinkt. Dat wil zeggen: zo midden op straat. Béétje achterstandswijkerig is dat wel.
Maar goed. Over tot de orde van de dag: drop-ijs voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Oh, dat plaatje zag er ging zakkerig uitquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is een doos. Tenminste, dat waar het ijs in zit.
Dus de vraag is: welke zak ga jij leegeten? Hoewel in dit verband 'de doos leegeten' al net zo ongepast klinkt. Dat wil zeggen: zo midden op straat. Béétje achterstandswijkerig is dat wel.
Maar goed. Over tot de orde van de dag: drop-ijs voor iedereen
oh bedoelde je die dropstaafquote:
Wat ik er van zag op tv zeg ik je: Dit gaat te verquote:
Ik zie jou nu al helemaal paniekerig door de Aldi gaan op zoek naar de onvindbare zak ijs.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, dat plaatje zag er ging zakkerig uit
Die van de C1000, daar smaakte het witte ijs ook gewoon naar drop.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef sp3c het volgende:
maar dit telt niet echt als dropijs
het is ijs met drop eromheen ofzo .. het lijkt me lekker maar het is niet echt
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
het kan ook niet ff op de achterbank van dr autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bril-jantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boewhahahahahaha![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lolde mijn koffie eruitJa, dat kan best wezen, maar het ging toch echt in een doos heurquote:Sp3c lul, vl33s lulquote:Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie jou nu al helemaal paniekerig door de Aldi gaan op zoek naar de onvindbare zak ijs.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
het kan ook niet ff op de achterbank van dr autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achterbank van mijn auto is groot zat, en die wil ik best even opofferen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al was het maar om te zien hoe het uitpakt, zo'n doos vol drop-ijs.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Dat dus. Moet Grees heel heur TV afplakkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:48 schreef Toekito het volgende:
Wat ik er van zag op tv zeg ik je: Dit gaat te ver
Klinkt vies, die combi van ijs en drop. Drop an sich vind ik wel lekker en ijs ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het goor klinken of lust je soberso geen drop?
dr0plulquote:
Ze is doof aan één oor, dus ik denk dat ze het gewoon niet goed heeft verstaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vind je het goor klinken of lust je soberso geen drop?
lijkt mij prima geregeldquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Achterbank van mijn auto is groot zat, en die wil ik best even opofferen.
Al was het maar om te zien hoe het uitpakt, zo'n doos vol drop-ijs.
wel handig als je zegt "bel oma" dattie gelijk belt.....alleen ja wat als je geen oma meer hebtquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat dus. Moet Grees heel heur TV afplakken
Ongelofelijk gek wijf dat je d'r bentquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
Godallemachtig wat een chaos
tompoesséééééé
Ja, ik vind dat ik hem er in ga houden.
Thanks Toek. De bakkert ziet me aankomen maandag.
Dag bakkert. Weertje he? Hebbu nog oranje tomPOESSEEEEEEEES?
Ja toch?quote:
graag gedaanquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
tompoesséééééé
Of als oma doof isquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
wel handig als je zegt "bel oma" dattie gelijk belt.....alleen ja wat als je geen oma meer hebt
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga nooit meer een tompoesséééé kunnen zien zonder in een hysterische giechel te schieten
de mijne moest haar gehoorapparaat uit doen als ze ging bellenquote:
Dat gaat de komende dagen een droog onderbroekje op zakquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
Ik ga nooit meer een tompoesséééé kunnen zien zonder in een hysterische giechel te schieten
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
kan dat ook al niet meerquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik moet er om giebelen dat jij als kerel giebelen zegt
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat gaat de komende dagen een droog onderbroekje op zak
Jawel mop, maar ik mag er toch wel om giebelen?quote:
En dan zo'n diepvriestas voor de droplullenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:54 schreef Toekito het volgende:
hele rugtas vol schone onderbroekjes mee
Ik heb net Takke beloofd dat ik oranje hapjes meeneem dinsdag. Dat kan nu dus geen tompeesseeeeeeeees meer zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:51 schreef Greys het volgende:
tompoesséééééé
Even mee in de wind wapperen; droogt vanzelf vlekkerig opquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:55 schreef sp3c het volgende:
wat niet handig is want als de kleur van de dag zwart is weet je niet meer welke je al volgegiebeld hebt!
Ik zag bij de appie een soort slagroomsoesjes met een oranje lakje er op en een oranje smiley ofzo. Die vond ik leuk. Maar die durf ik nu niet meer te pakken maandag want die liggen naast de oranje tompoesséés.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net Takke beloofd dat ik oranje hapjes meeneem dinsdag. Dat kan nu dus geen tompeesseeeeeeeees meer zijn.
Die twee komen uit mijn koelkastquote:
Ik zou maar niet naar de Hema gaan als ik jou was.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag bij de appie een soort slagroomsoesjes met een oranje lakje er op en een oranje smiley ofzo. Die vond ik leuk. Maar die durf ik nu niet meer te pakken maandag want die liggen naast de oranje tompoesséés.
van mij mag hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jawel mop, maar ik mag er toch wel om giebelen?
Hier, neem nog een tompoesséé
quote:
Ik zou voor de zekerheid helemaal maar thuis blijvenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:57 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou maar niet naar de Hema gaan als ik jou was.
Ik vind alleen het bovenste kapje, die met dat lakje, lekker. Van de tompoesseeeeee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:57 schreef sp3c het volgende:
[..]
van mij mag het
maar ik vind tompoesseeee niet lekker
Lakje op je tompoesjeeeeequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen het bovenste kapje, die met dat lakje, lekker. Van de tompoesseeeeee.
Alles spic en span!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid helemaal maar thuis blijven![]()
Ik moet mijn oranje onderbroekje nog even door een sopje slingeren. Bea zou niet willen dat ik op haar wissel niet een op en top fris exemplaartje aan zou hebben. Ging!
Oh tompoessee, ik ben vergeten naar de Hema te ging vandaag voor een oranje broekjequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zou voor de zekerheid helemaal maar thuis blijven![]()
Ik moet mijn oranje onderbroekje nog even door een sopje slingeren. Bea zou niet willen dat ik op haar wissel niet een op en top fris exemplaartje aan zou hebben. Ging!
Ik heb er al zo lang geen op dat ik niet meer weet hoe ze smaken, alleen dat ze erg onhandig eten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind alleen het bovenste kapje, die met dat lakje, lekker. Van de tompoesseeeeee.
ik eet het wel gewoon op ... maar ik ben geen fanquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Jumbo heeft Oranje Bollen, Of moet je daar ook van giebelen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag bij de appie een soort slagroomsoesjes met een oranje lakje er op en een oranje smiley ofzo. Die vond ik leuk. Maar die durf ik nu niet meer te pakken maandag want die liggen naast de oranje tompoesséés.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lakje op je tompoesjeeeee
Ergens klinkt dat uitermate plakkerig
Inderdaad, wordt altijd een knoeiboel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb er al zo lang geen op dat ik niet meer weet hoe ze smaken, alleen dat ze erg onhandig eten.
Jij het kapje, ik het mousseeeeje van de tompoesseeeeeee?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien wel vingervervenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Alles spic en span!![]()
Ga je er nog een kroontje op..... borduren?
Sjeis!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
Oh tompoessee, ik ben vergeten naar de Hema te ging vandaag voor een oranje broekje![]()
Maandag!EN ALS ZE NOU NIET HEBBEN?????????? PANIEK!
Commandoquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh tompoessee, ik ben vergeten naar de Hema te ging vandaag voor een oranje broekje![]()
Maandag!EN ALS ZE NOU NIET HEBBEN?????????? PANIEK!
En niet ermee gaan zwemmen want dan lubbert het uit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Misschien wel vingerverven
[..]
Sjeis!
Als je een beetje opschiet, dan kan je er nog één breien. Dan moet je wel een beetje wijdbeens gaan zitten, want anders krijg je broei
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niet ermee gaan zwemmen want dan lubbert het uit.
Ja ik ga me daar een beetje in mijn nakende tompoesséé voor de teevéé (dat rijmtquote:
Ja, dus niet handig. Maar beter dan helemaal geen onderbroekje als Bea wisselt. Denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En niet ermee gaan zwemmen want dan lubbert het uit.
Je kan er ook een Wuppie op plakken. Reken ik goed. Want zo ben ikquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
Ja ik ga me daar een beetje in mijn nakende tompoesséé voor de teevéé (dat rijmt) staan om een matching onderbroekjespic te nemen tijdens LANDGENOTEN!
Want da's het plan. Zodra ze 'lándgenoten'... zegt, staan mevrouw Béé en ik met een tompoesséé voor de teevéé in een oranje onderbroekje om een foto te klikken voor op mijn 101 lijst.
Vies meisje ben jij ook, he.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, dus niet handig. Maar beter dan helemaal geen onderbroekje als Bea wisselt. Denk ik.
Plak er een kapje van een tompoesséé op!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja ik ga me daar een beetje in mijn nakende tompoesséé voor de teevéé (dat rijmt) staan om een matching onderbroekjespic te nemen tijdens LANDGENOTEN!
Want da's het plan. Zodra ze 'lándgenoten'... zegt, staan mevrouw Béé en ik met een tompoesséé voor de teevéé in een oranje onderbroekje om een foto te klikken voor op mijn 101 lijst.
Ja maar ik heb er maar eentje en die plakt niet meer zo best, want die schuifelt al een tijdje over mijn stoffig dashboardquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan er ook een Wuppie op plakken. Reken ik goed. Want zo ben ik
Ho ho, mopje; ik probeer het juist een beetje netjes te houdenquote:
Van die posterdingen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
Ja maar ik heb er maar eentje en die plakt niet meer zo best, want die schuifelt al een tijdje over mijn stoffig dashboard
Uhm... Het is geen megawup heur.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan er ook een Wuppie op plakken. Reken ik goed. Want zo ben ik
Nee, maar dat zou ook wel onhandig lopen, denk ik.quote:
noem je haar nu dik?quote:
Ik wil mijn kakelversche wup gaarne opofferen voor een tévéé, negligéé en tompoesséé pic.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er maar eentje en die plakt niet meer zo best, want die schuifelt al een tijdje over mijn stoffig dashboard
Goed gevuld?quote:
Dit is niet meer te corrigerenquote:
I blame de tompoesséééééquote:
Zeg jij nu dat corrigerend ondergoed niet meer helpt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dit is niet meer te corrigeren
Zulke dingen zeg ik niet eens
Ik weet er helemaal niets van, dus ik ontken allesquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef Cat22 het volgende:
Zeg jij nu dat corrigerend ondergoed niet meer helpt?
Zo ver ging ik niet eens.
Ik blijf beschaafd....ik verlaag me niet tot dat niveau.quote:
quote:
quote:
*Toek daalt in mijn achting*quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik blijf beschaafd....ik verlaag me niet tot dat niveau.
Oh wacht ik kijk Paul de Leeuw
Waarom? Ben nou eenmaal zo opgevoed door mijn moedertquote:
Er was eigenlijk niks meequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:18 schreef Laysa het volgende:
Geen idee wat er met de tompoes was, maar ik geloof dat ik er geen trek meer in heb...giebels!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tompouce sorry hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was eigenlijk niks mee![]()
Alleen Toek schreef het als 'tompoucé'.
En nu kan ik het nooit meer anders uitspreken dan tompoesséé
Je kwakte er zomaar een ééjkuutje op.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:21 schreef Toekito het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tompouce sorry hoor
ik dacht serieus dat dat moestquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kwakte er zomaar een ééjkuutje op.
Dan krijg je dat
Ik kan die vent niet uitstaan en ik kan eigenlijk niet eens zeggen waarom nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Toekito het volgende:
[..]
Waarom? Ben nou eenmaal zo opgevoed door mijn moedert
Ik geloof dat we dat hier anders zouden zegge.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Er was eigenlijk niks mee![]()
Alleen Toek schreef het als 'tompoucé'.
En nu kan ik het nooit meer anders uitspreken dan tompoesséé
Ik geloof dat ik hem na een kwartier of drie heb uit gezet omdat ik er geen reet aan vondquote:
Oh.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hem na een kwartier of drie heb uit gezet omdat ik er geen reet aan vond
prima toch, ieder zijn meningquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kan die vent niet uitstaan en ik kan eigenlijk niet eens zeggen waarom niet
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik geloof dat we dat hier anders zouden zegge.
He jij nuilerd, ik wil zunne oranje poes...om aan te siebelen...das wel redelijksu vayn hier
De discussie van Paul en Marc Marie gister bij dwdd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:29 schreef Toekito het volgende:
[..]
prima toch, ieder zijn meningMijn ex vond er ook geen bal aan. Dus ken de discussies
dat was volgens mij een 1-2tje die ze al dagen zaten voor te bereiden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Fascination het volgende:
[..]
De discussie van Paul en Marc Marie gister bij dwdd.
Wat een offtopic random postquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:32 schreef Greys het volgende:
Ze zijn al aan het podiumbouwen in Malmö
[ afbeelding ]
Wat leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:48 schreef Greys het volgende:
Wie doet er mee Anouk online uitzwaaien?
Dan krijgt ze dat te zien op een groot scherm op Schiphol als ze vertrekt
http://www.schipholuitzwa(...)f524ae59dc9c28c114c7
Kan ook voor familieleden en vrienden enzoquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook voor familieleden en vrienden enzo
En dan krijgt diegene ook een compilatie van degenen die voor hem/haar zwaaien op zijn/haar mobiel te zien geloof ik zelfs!
Grave of the fireflies?quote:
ligt een beetje aan hoe lang het geleden was denk ik?quote:
Hoezo denk je dat ze het niet te zien zal krijgen?quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik zwaai nu al, maar ik denk niet dat ze het ooit te zien zal krijgen.
en ik voel me een beetje sullig, alleen in de kamer, zwaaiend naar mijn scherm.
quote:
Oh WTFquote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan hoe lang het geleden was denk ik?
Ja, als het "pfft" zegt en er komt stof uit moet het toch wat vaker, zou ik denken.quote:Op zondag 28 april 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ligt een beetje aan hoe lang het geleden was denk ik?
Of ik nou op opslaan zou drukken of niet, maakt weinig uit.quote:Op zondag 28 april 2013 00:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ze het niet te zien zal krijgen?
Omdat je niet op opslaan hebt gedrukt?
hehehehehehehehehehehehehehequote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Greys het volgende:
Ik moet nog even moed verzamelen om De Plakkert er af te halen
Ongeveer 9 uur vroeger dan in Sidney, geloof ik.quote:Op zondag 28 april 2013 00:21 schreef sp3c het volgende:
hoe laat is het hier als het 7pm in Chicago is?
quote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Greys het volgende:
Oh nee dat schiet niet op dan
Ik moet nog even moed verzamelen om De Plakkert er af te halen
Ochtend, simpel genoeg zo?quote:
Maar hoe laat is het hier dan?quote:
Ik ga voor 7.quote:
quote:
Yup, ongeveer.quote:Op zondag 28 april 2013 00:28 schreef sp3c het volgende:
dat maakt 7pm in chicago dusssssssssss 02:00?
Oy, ik nuttig dingen, dus ben nuttiging.quote:Op zondag 28 april 2013 00:30 schreef sp3c het volgende:
ik zet mijn stream gewoon alvast aan, begint vanzelf
jullie zijn officieel nutteloos
IJshockeyquote:Op zondag 28 april 2013 00:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Yup, ongeveer.
waarom moet je eigenlijk weten wanneer het 7pm is in Chicago?
Ergens heb ik het gevoel dat je hoopt dat iemand dit gaat vragen.![]()
je bent een nuttiger!quote:Op zondag 28 april 2013 00:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oy, ik nuttig dingen, dus ben nuttiging.
Ook goed, ik ben nuttiger.quote:
Nog nooit, ik heb wel eens gezien hoe je om gaat met duidelijke instructie over hoe je naar een cafe moet lopen, bij 30°C.quote:Op zondag 28 april 2013 00:35 schreef sp3c het volgende:
das ook niet moeilijk, heb je mij wel eens kaart zien lezen??
oeioeioei
die duidelijke instructie was gewoon niet zo nuttigquote:Op zondag 28 april 2013 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog nooit, ik heb wel eens gezien hoe je om gaat met duidelijke instructie over hoe je naar een cafe moet lopen, bij 30°C.
Daarom maaktie natuurlijk zo'n raar geluid.quote:
ja, doet nix meerquote:
het verhaal begint te kloppen!!!quote:Op zondag 28 april 2013 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daarom maaktie natuurlijk zo'n raar geluid.
Ik wilde de duck met een kroontje op en oranje achtergrond, als het goed is krijg ik die morgenquote:Op zondag 28 april 2013 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
Greys, waar is eigenlijk je vlinder gebleven?
quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 01:13 schreef sp3c het volgende:
dan kleurt het mooi bij je tompoesjeeeeeeeeeeey
MonoFTW!quote:Op zondag 28 april 2013 01:14 schreef Monopoly het volgende:
Het bier smaakt prima.
Bazige muziek op staan, voel me echt optimaal op het moment
heldquote:Op zondag 28 april 2013 01:14 schreef Monopoly het volgende:
Het bier smaakt prima.
Bazige muziek op staan, voel me echt optimaal op het moment
quote:Op zondag 28 april 2013 01:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Je moet dat ene nummer ff opzetten broer. Voelt goed
Eargasm. Feelgood shit
Grootschalige cocaïne handel en de productie van heroïne in derdewereldlanden ?quote:Op zondag 28 april 2013 01:42 schreef sp3c het volgende:
maar die figuren zijn wel cool, zit echt goede muziek tussen en allemaal zonder auteursrehten erop
geen idee hoe ze geld verdienen
ik wacht op jouquote:
Ik lig al... en ga nú het licht uit doen.quote:
Er wel eens aan gedacht dat jij verkeerd lag? Geloof me: jij lag verkeerdquote:Op zondag 28 april 2013 02:50 schreef sp3c het volgende:
ik lig ook al maar ik denk dat je het verkeerde huis hebt
slaap lekker
Verbaast me niets, gezien sp3c's gevoel voor richting.quote:Op zondag 28 april 2013 09:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er wel eens aan gedacht dat jij verkeerd lag? Geloof me: jij lag verkeerd![]()
Nou ja, hij heeft wat gemistquote:Op zondag 28 april 2013 09:54 schreef Muis006 het volgende:
Verbaast me niets, gezien sp3c's gevoel voor richting.
Op zich vind ik dat wel tof, maar dan moet het wel goed gedaan zijn. Bij sommigen vraag ik me af of het de bedoeling was of dat de onderkant gewoon uitgroei isquote:Op zondag 28 april 2013 01:03 schreef Greys het volgende:
Help, ik twijfel al weken. Zal ik mijn haar ombre maken?
Dus dat het aan de onderkant lichter is dan bovenin? Zo ongeveer?
[ afbeelding ]
Datquote:Op zondag 28 april 2013 10:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel tof, maar dan moet het wel goed gedaan zijn. Bij sommigen vraag ik me af of het de bedoeling was of dat de onderkant gewoon uitgroei is
Precies, daarom twijfel ik ook zoquote:Op zondag 28 april 2013 10:16 schreef Oognip het volgende:
[..]
Op zich vind ik dat wel tof, maar dan moet het wel goed gedaan zijn. Bij sommigen vraag ik me af of het de bedoeling was of dat de onderkant gewoon uitgroei is
Nee....quote:Op zondag 28 april 2013 01:03 schreef Greys het volgende:
Help, ik twijfel al weken. Zal ik mijn haar ombre maken?
Dus dat het aan de onderkant lichter is dan bovenin? Zo ongeveer?
[ afbeelding ]
Dát vind ik dan weer wel leukquote:
de gedachte komt gek genoeg nooit in me opquote:Op zondag 28 april 2013 09:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er wel eens aan gedacht dat jij verkeerd lag? Geloof me: jij lag verkeerd![]()
damn sonnnnquote:Op zondag 28 april 2013 09:54 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Verbaast me niets, gezien sp3c's gevoel voor richting.
story of my lifequote:
quote:Op zondag 28 april 2013 12:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dát vind ik dan weer wel leukWant dan hoort het duidelijk zo
quote:Op zondag 28 april 2013 13:42 schreef Toekito het volgende:
Als je een beetje eet krijg je dit
[ afbeelding ]
Thnx to Rocknijntje
Wij ookquote:Op maandag 29 april 2013 15:34 schreef Oerbeer het volgende:
Overigens baal ik er echt veel van hoor.
Met kooi en al?quote:Op maandag 29 april 2013 15:43 schreef Greys het volgende:
Zoals Takaiki al in een ander topic zei... Anouk gaat naar de finale hoor
It's a sign! Want ik heb sinds vanmiddag een parkiet gevonden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, in een doosje mee naar huis genomen en de kooi en zooi binnen een kwartier gekochtquote:
Ga je er een Disco van maken?quote:Op maandag 29 april 2013 15:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, in een doosje mee naar huis genomen en de kooi en zooi binnen een kwartier gekocht
Moet je wel snel beginnen met lessen. Wie weet is 'ie wel erg leergierig en heb je 'm zo een aantal zinnen geleerd.quote:Op maandag 29 april 2013 16:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ie kan praten of leren praten
Eerst maar eens afwachten of er niet iemand huilend aan de foon hangt binnenkort dat ie van hen isquote:Op maandag 29 april 2013 16:35 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Moet je wel snel beginnen met lessen. Wie weet is 'ie wel erg leergierig en heb je 'm zo een aantal zinnen geleerd.
Ah?quote:Op maandag 29 april 2013 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of er niet iemand huilend aan de foon hangt binnenkort dat ie van hen is
Nee, gevondenquote:
Wat een goede daad van je!quote:Op maandag 29 april 2013 16:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, gevondenEn toen als een idioot een kooi en spullen gekocht
In de tussentijd heeft ie in een doos gezeten. Dichtgeplakt. Met luchtgaten
Als ik eentje had gekocht had ik een jongere gekocht, deze is niet oud, maar wel al een paar maanden.
Hij zit nu 'glad'quote:Op maandag 29 april 2013 16:40 schreef Schunckelstar het volgende:
ik vind hem wel best bol zitten zo op de foto, hopelijk is ie niet ziek
Ik hoop dat ie zo gaat leren praten als dezequote:Op maandag 29 april 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan een parkiet?
parkieten zijn tof, vooral als ze tam zijn!quote:Op maandag 29 april 2013 16:44 schreef Fascination het volgende:
Wat heb je eigenlijk aan een parkiet?
Whehe, wist helemaal niet dat parkieten konden praten.quote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie zo gaat leren praten als deze
En dat ie rondjes gaat rijden op de hond
quote:Op maandag 29 april 2013 16:49 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
parkieten zijn tof, vooral als ze tam zijn!
de mijne land altijd op mijn neus om dan aan mijn wenkbrauwen te gaan plukken
quote:Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk trouwens dat ie bol zat omdat ie compleet uitgeput was/is.
Hij doet ook heel veel tukjes en tussendoor eet ie appel uit mijn hand en knaagt ie zijn voerbak steeds meer leeg. Drinken deed ie ook goed! En de poepjes zien er normaal uit.
Hij zat al op mijn vinger ook, drie keer.quote:Op maandag 29 april 2013 16:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]![]()
als ie nu al uit je hand eet moet het goed komen qua tamheid!
quote:Op maandag 29 april 2013 15:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou me dood schrikken als mijn dier zo praatquote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
dat is fucking epischquote:Op maandag 29 april 2013 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?quote:
quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
Disco heeft een fantopic in F&F en de eigenaresse er van heeft gezegd dat wij een kort Nederlands zinnetje mogen bedenken die ze hem dan gaat leren voor de Dutch fans
het zal ook weer eens niet zo zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt he?
Disco heeft een fantopic in F&F en de eigenaresse er van heeft gezegd dat wij een kort Nederlands zinnetje mogen bedenken die ze hem dan gaat leren voor de Dutch fans
Oh wat tofquote:Op maandag 29 april 2013 15:43 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zou wat flauw zijn als je zo iemand dr parkiet teruggeeft en het beestje niet meer op kan houden over dr tompoesjey iddquote:Op maandag 29 april 2013 16:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Eerst maar eens afwachten of er niet iemand huilend aan de foon hangt binnenkort dat ie van hen is
quote:Op maandag 29 april 2013 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
zou wat flauw zijn als je zo iemand dr parkiet teruggeeft en het beestje niet meer op kan houden over dr tompoesjey idd
In die gleuf, in die gleuf!!!@11222einzzz!!!!quote:Op maandag 29 april 2013 21:27 schreef Toekito het volgende:
[..]![]()
of dat die bird hele dagen over sjoelen zit te praten.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In die gleuf, in die gleuf!!!@11222einzzz!!!!
en bedankt hé, ik stikte in mijn ijsje.quote:Op maandag 29 april 2013 21:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In die gleuf, in die gleuf!!!@11222einzzz!!!!
*proest*quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker schunnig; typisch een vogeltje van Greys
Oopsquote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef Toekito het volgende:
[..]
en bedankt hé, ik stikte in mijn ijsje.
quote:Op maandag 29 april 2013 21:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Lekker schunnig; typisch een vogeltje van Greys
Ik ben niet fesjonabel. Ik ben Street.quote:Op maandag 29 april 2013 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die laten fesjonablie op zich wachten
je zal wel trek in koffie en cake hebbenquote:Op maandag 29 april 2013 21:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
OopsBen ik twee dagen je moeder, maak ik je dood
Ik vind het een supermatch en ben trots op jequote:
Euw... da's lastig... Hou vol; als er echt iets te zien is, dan krijg jij je foto'squote:
Tik 'm aan, pik!quote:
Nu je het zegt...quote:Op maandag 29 april 2013 21:33 schreef Toekito het volgende:
je zal wel trek in koffie en cake hebben
En een vogelquote:Op maandag 29 april 2013 21:36 schreef Goodbye het volgende:
Oh nee Greys, heb je weer een andere UI?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |