quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En toen?quote:Op zondag 28 april 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik stond bij de kassa en daarna buiten met 2 zware boodschappentassen.
ah het ik-kan-koken lokroepjequote:Op zondag 28 april 2013 01:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik stond bij de kassa en daarna buiten met 2 zware boodschappentassen.
Bijdehand.
Niks bijzonders, hij vroeg of ik wilde koken, maar ja, dat is een probleem natuurlijk dus ik zei: ik kan niet kokenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hij vroeg of ik wilde koken, maar ja, dat is een probleem natuurlijk dus ik zei: ik kan niet kokentoen reed hij weg op zijn fiets.
Goed antwoord.quote:Op zondag 28 april 2013 01:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks bijzonders, hij vroeg of ik wilde koken, maar ja, dat is een probleem natuurlijk dus ik zei: ik kan niet kokentoen reed hij weg op zijn fiets.
Stiekem had je liever dat hij je paasei even streelde.quote:Op zondag 28 april 2013 01:17 schreef Karina het volgende:
Niet dat ik er echt op was ingegaan, maar ja, streelt toch wel even je ego.
Nee. Stiekem van niet.quote:Op zondag 28 april 2013 01:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stiekem had je liever dat hij je paasei even streelde.
quote:Op zondag 28 april 2013 01:19 schreef Karina het volgende:
Nee ik ben bang voor honden EN ik kan niet koken.
Ja dat zeg ik. Ik laat me niet zomaar oppikken speculaasje.quote:Op zondag 28 april 2013 01:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg jij nu allemaal wel, Corrie.
we weten nu DAT je je laat oppikken. nu de prijs nogquote:Op zondag 28 april 2013 01:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik. Ik laat me niet zomaar oppikken speculaasje.
Ik laat me helemaal niet oppikken zomaar op straat.quote:Op zondag 28 april 2013 01:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
we weten nu DAT je je laat oppikken. nu de prijs nog
quote:Op zondag 28 april 2013 01:23 schreef Karina het volgende:
Ja ga om deze tijd mijn woorden even afwegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |