Morgenmiddag weer.quote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Helaas is de Married with Children dag afgelopen.
Voor de tv zit ik op mijn laptop, anders moet ik aan mijn bureau zitten. Op mijn pc staat alles, office, games, etc.quote:Op zondag 28 april 2013 00:20 schreef Drugshond het volgende:
Dit is gewoon mijn werkbak. Downloaden, internetten, wat games (Poker en zo), en wat streams omzetten desnoods high end converteren).
Ben nu bezig met een inhaalslag door alle data van mijn hardeschijven te verzetten naar NAS (Audio) en mediaplayer (films).
Jij zit altijd half te kijken, Kaar.quote:Op zondag 28 april 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er op NED.3 een goede film, helaas zit ik maar half te kijken.
Je kent me Arceequote:
Ben benieuwd wat NAC morgen gaat doen.quote:Op zondag 28 april 2013 00:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Je kent me ArceeAlleen niet als ik een gedownloade film of serie kijk, dan kijk ik "echt". Of voetballen.
Morgen? Dat was vandaag.quote:Op zondag 28 april 2013 00:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat NAC morgen gaat doen.
quote:DEZE PAGINA VAN DIT TOPIC WERD NEERGEPOOT DOOR SPECULARIUM, KARINA, ARCEE, DRUGSHOND, FKTWKGS2012
Ik dacht even door de titel dat dit zo'n wedstrijdje was met een hoop gescheld en overacting.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |