SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.![]()
Lulling
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
kedeng kedeng oehoeRvP; Feyenoord
Lurling mafkees. Hopelijk stopt ie na dit jaar.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Persoonlijk denk ik niet dat jij ooit die schaal aan zult raken, maar goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Capi het volgende:
[..]
Ik denk ook dat iedereen hier op FOK snapt dat jij er helemaal niets van snapt, ik snap ook dat je het niet wilt snappen dat wij de schaal weer in handen zullen nemen![]()
Onderduiken als hij een slimme kakki isquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zou Lurling eigenlijk gaan doen na zijn carrière?
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Afellayquote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Lurling is ook een Bekende Nederlander vanwege zijn vliegangst.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Capi het volgende:
Was het niet Lurling ook die ging janken omdat hij niet in de selectie zat?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Affelay of zoiets. Speelt nu ehm.. ergens anders.Aha, waar heeft hij allemaal gespeeld?quote:★★★![]()
Alsof je bij 0-2 voorsprong schwalbes nodig hebt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Speel de bal uit dan, speler van Barcelona staat klaar om erin te komen.![]()
Beter bij Schalke spelen dan op de bank zitten bij een matig team en achter Babel in de pikorde staanquote:
RvP; Feyenoord
Da's Bergkamp toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lurling is ook een Bekende Nederlander vanwege zijn vliegangst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |