en terecht. zo iemand moet weten dat zoiets niet kanquote:Op maandag 29 april 2013 09:33 schreef Duvel het volgende:
Voor de neus van de machinist het spoor oversteken om je trein te halen is ook een recept om op het volgende station een verplichte plaspauze te houden.
met cash een kaartje kopen was niet mogelijk?quote:Op maandag 29 april 2013 09:30 schreef arkkey het volgende:
[..]
Nou, heb al meegemaakt dat er amerikanen ofzoiets in de trein zaten die natuurlijk geen bon opgestuurd konden krijgen. Conducteur vraagt via portofoon of machinist wil stoppen en die lui worden er bij het eerstvolgende stoptrein station uitgezet. Dus zoveel hoef je er niet voor te doen. Ik zat er recht achter dus ik heb echt niks verkeerd begrepen
Edit: het was uiteraard een intercity.
Lijkt me wel, kaartje ligt hier toevallig voor me. "1 persoon 1 dag gratis mee met iemand die een geldig vervoersbewijs heeft en 12 jaar of ouder is."quote:
Dat weet iedereen toch? Hij zal wel verbaasd zijn geweest dat ie via de omroep gemaand werd uit te stappen, en dat we net zo lang zouden wachten tot ie was uitgestapt. En dat anders de politie wel even langs zou komen om hem te helpen met uitstappen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
en terecht. zo iemand moet weten dat zoiets niet kan
Dank! In de voorwaarden stond ook niets over de reisklasse, dus zal inderdaad wel gewoon mogen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:43 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Lijkt me wel, kaartje ligt hier toevallig voor me. "1 persoon 1 dag gratis mee met iemand die een geldig vervoersbewijs heeft en 12 jaar of ouder is."
Hier ook nog voorwaarden van een eerdere meereis-actie.quote:Op maandag 29 april 2013 09:44 schreef KnightSolaire het volgende:
[..]
Dank! In de voorwaarden stond ook niets over de reisklasse, dus zal inderdaad wel gewoon mogen.
Dat staat ook weer zo leuk op de NS-site:quote:Op maandag 29 april 2013 11:22 schreef dennistd het volgende:
De Grensland Express ligt er ook weer eens uit: het stel moest een onderhoudsbeurtje krijgen en dat liep een dag uit...
Ik snap overigens steeds niet waarom Syntus geen 'leen-trein' kan krijgen als hun vaste stel onderhoud nodig heeft? Zeker met zo'n enorm overschot aan DM'90 bij NS.quote:Tussen Oldenzaal en Bad Bentheim rijden geen Sprinters door beperkingen in de materieelinzet.
Of een deal met een museumlijn dat die een stel uitlenen.. lijkt me goedkoper en ludiek!quote:Op maandag 29 april 2013 21:29 schreef Hr-Flip het volgende:
Voor 1 stel, 1 stel reservestel achter de hand houden is ook duur, een contractje met NSr nemen, over het lenen van een reservestel van hun is veel efficienter.
Eigenlijk zou NedTrain een leenstel moeten hebben, net zoals bij een autogarage. Leuk een DM'90 in de groene kleuren van NedTrain.
Dit!quote:Op maandag 29 april 2013 09:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met cash een kaartje kopen was niet mogelijk?
en verder zou het betalen met creditcard mogelijk gemaakt moeten worden, zodat er minder problemen zijn. Nu kan dat volgens mij alleen op Schiphol en Amsterdam CS
Volgens mij heeft Syntus wel goede banden met de HSA, dus een DE-2 zou tot de mogelijkheden moeten behoren. Hoewel ik niet weet of de EBA daar nou heel blij van wordtquote:Op maandag 29 april 2013 22:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Of een deal met een museumlijn dat die een stel uitlenen.. lijkt me goedkoper en ludiek!
Je bedoelt een ILenT. Nee, ik verwacht zoiets ook niet snel. Zou wel geniaal zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 23:25 schreef dennistd het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Syntus wel goede banden met de HSA, dus een DE-2 zou tot de mogelijkheden moeten behoren. Hoewel ik niet weet of de EBA daar nou heel blij van wordt
Persoon aangereden op het Franse net ..quote:Op dinsdag 30 april 2013 08:48 schreef Darkwing_Duck het volgende:
De Thalys gaat vandaag niks verdienen geloof ik. Meer als 2 uur vertraging voor treinen uit belgie richting parijs en andere kant op loopt ook niet lekker.
Dat rijden ze ook. Alleen de af en aantakkingen niet eh.quote:Op dinsdag 30 april 2013 09:07 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Persoon aangereden op het Franse net ..
Waarom rijden ze daar niet op aparte HSL-lijnen, zoals in België?
ILenT is misschien nog wel te regelen, de EBA (Duitsland) lijkt me moeilijker..quote:Op dinsdag 30 april 2013 06:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Je bedoelt een ILenT. Nee, ik verwacht zoiets ook niet snel. Zou wel geniaal zijn.
Zou je dan niet beter gewoon gaan lopen?quote:Geen treinverkeer mogelijk tussen Arnhem-Winterswijk
Oorzaak
Tussen Wehl en Zevenaar rijden geen treinen door een seinstoring.
Verwachting
De verstoring is naar verwachting rond 19:30 uur verholpen.
De extra reistijd is meer dan 60 min.
Reisadvies
Reizigers tussen Wehl en Zevenaar reizen via Zutphen.
Alles gaat goed. Praat daarover naquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Aan de ene kant goed dat alles goed verloopt op het NS net. Maar ik had eigenlijk ook graag wat gehad om over na te praten
paar verstoringen geweest, maar deze waren vrij snel weer opgelost. Alleen Arnhem - Winterswijk springt er negatief uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |