Iemand moet toch legaal het verlengsnoer van de eerste naar de 2e klas kunnen doortrekken?quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Beetje jammer dat al mijn vriendelijke vrienden tweede klas abbonementen hebben, anders had ik het in overweging genomen.
Koop knappe spullen, scheelt dit soort onzinquote:Op vrijdag 3 mei 2013 00:04 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Iemand moet toch legaal het verlengsnoer van de eerste naar de 2e klas kunnen doortrekken?
Ik heb een eerste klas abonnement, maar met iedereen waar ik mee op pad ga, heeft tweede klas. Dan reis ik gewoon in de tweede klas.quote:Op donderdag 2 mei 2013 23:34 schreef b2py het volgende:
[..]
Beetje jammer dat al mijn vriendelijke vrienden tweede klas abbonementen hebben, anders had ik het in overweging genomen.
Heeft dit iets met het spoor te maken dan? Het plaatje impliceert van wel, maar in de tekst lees ik nergens dat het koper afkomstig was van een spoorinstallatie. Verder een prima bericht overigens hoorquote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:37 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)od-kortsluiting.html
Zonde van mijn geld dusquote:Op vrijdag 3 mei 2013 08:10 schreef greavy het volgende:
[..]
Ik heb een eerste klas abonnement, maar met iedereen waar ik mee op pad ga, heeft tweede klas. Dan reis ik gewoon in de tweede klas.
En de Darwin-award van de eerste helft van de eerste week van mei gaat naar...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 07:37 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)od-kortsluiting.html
Zijn er nog genoeg zonder smartphonequote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:27 schreef b2py het volgende:
Ik verbaas me er steeds over hoeveel mensen er nog gebruik maken van de gele vertrekstaten op het perron :/
En dan ook nog bij een verstoring. Dan zijn ze nog minder waard dan de omroep en tbp's.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:27 schreef b2py het volgende:
Ik verbaas me er steeds over hoeveel mensen er nog gebruik maken van de gele vertrekstaten op het perron :/
Afschaffen dus maar! Kost alleen maar geld!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:44 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
En dan ook nog bij een verstoring. Dan zijn ze nog minder waard dan de omroep en tbp's.
Bovendien zullen mensen die niet dagelijks met de trein reizen die app ook niet geinstalleerd hebben (en ook niet uit hun hoofd weten welk perron ze moeten hebben).quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:43 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zijn er nog genoeg zonder smartphoneen daarnaast is het soms sneller dan smartphone uit je zak halen, ontgrendelen, NS App opstarten, Actuele vertrektijden kiezen ,etc
Ik ben wel van de voorbereiding, tijdens fietsen even de app checken of alles nog klopt
Hij staat op 8b te Amsterdam c.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:24 schreef Hr-Flip het volgende:
Joh 1 April is al geweest.....
of
Wat voor Lok zit ervoor
Het kost niet meer alleen maar geld sinds ze er dienstblaadjes van maken.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Afschaffen dus maar! Kost alleen maar geld!
Helemaal goed.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:39 schreef Tellorian het volgende:
[..]
De 4802...
En jij zit zeker ook in de trein naar Schagen.
Ik heb nog wel dat lunchtrommeltje met de spoorkaartquote:Op vrijdag 3 mei 2013 15:32 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het kost niet meer alleen maar geld sinds ze er dienstblaadjes van maken.
[ afbeelding ]
(Zou die nou ook een beetje makkelijk in zo'n tas gemaakt van DDAR-banken passen?)
Nu mis ik alleen nog een thermosfles gemaakt van gerecyclede treinstellen om erop te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |