SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoewel ik het wellicht sterker had moeten benadrukken, trachtte ik een discussie opgang te brengen met het erbij noemen dat het slechts om mijn mening draaide.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens jou is de grens tussen Braafheid en swag vervaagd zodat waar men swag zegt men Braafheid bedoelt. Ik stem dus met jou in dat als iedereen deze premisse accepteert de originele stelling onjuist is aangezien er slechts 1 Braafheid is en er slechts zoveel swag als Braafheid kan bestaan. Echter, het is slechts jouw mening dat Braafheid de personificatie is van swag, dit kan niet in alle definities van het woord swag ergo Braafheid worden bewezen.
Verder moet ik mij helaas wel schikken in jouw kritiek en bied ik bij deze mijn nederige excuses aan MrStylo aan.
Ik hoo pdat je mij kunt vergeven MrKoerdie.![]()
Een depgod, dit klinkt zo grappig en lachwekkendquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef GotenSSJ het volgende:
Depgod speelt alleraardigst moet ik zeggen![]()
Ja want daarvoor liet hij niks zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ja? zegt niets zo'n saaie omhaal. Dat doet een Pelle zelfs.![]()
![]()
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want daarvoor liet hij niks zien![]()
De Dep, wat jij wilt jongen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een depgod, dit klinkt zo grappig en lachwekkendXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Depay doet altijd voor spek en bonen mee, hij mocht dan wel in de basis beginnen tegen Roda JC, maar toen deed hij geen flikker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja want daarvoor liet hij niks zien
Einde bericht.![]()
Ik vind dit een keurig antwoord. Je toont je bescheiden maar niet nederig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik het wellicht sterker had moeten benadrukken, trachtte ik een discussie opgang te brengen met het erbij noemen dat het slechts om mijn mening draaide.
Verder moet ik mij helaas wel schikken in jouw kritiek en bied ik bij deze mijn nederige excuses aan MrStylo aan.
Ik hoo pdat je mij kunt vergeven MrKoerdie.![]()
Fixed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
'maar we hebben toch 5 keer gescoord?' aldus Davy.
![]()
Toen zette Groningen geen druk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
'maar we hebben toch 5 keer gescoord?'
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat ?. Scorebordjournalistiek is jouw ding.![]()
Hij suggereert dat jij je focus enkel legt op de uitslag, in plaats van het vertoonde spel. Ik ben geneigd om zijn mening te delen.quote:![]()
Hier kan ik niets mee. Jammer dat je voor de miljoenste keer een inhoudelijke discussie probeert te vermijden.quote:![]()
Huh, publiek is wakker geschokken
edit: slaapt alweer.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Uh, okéquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hier kan ik niets mee. Jammer dat je voor de miljoenste keer een inhoudelijke discussie probeert te vermijden.![]()
Gewoon puntjes binnen, niets mis mee.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef BlackStone22 het volgende:
Je zal maar voor Psv zijn
![]()
Trietste avond zeg voor de boertjesXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Uhm juist.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef BlackStone22 het volgende:
Trietste avond zeg voor de boertjes![]()
Natuurlijk doe ik dat. Excuses aanvaard.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoewel ik het wellicht sterker had moeten benadrukken, trachtte ik een discussie opgang te brengen met het erbij noemen dat het slechts om mijn mening draaide.
Ik hoo pdat je mij kunt vergeven MrStylo."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Met de verdediging is al jaren heel veel mis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Gewoon puntjes binnen, niets mis mee.![]()
Sinds 2008 al niet meer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef j0rdiiii het volgende:
Zingt het PSV publiek het 'we worden kampioen' lied niet meer?![]()
geeneen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zou extra leuk zijn als PSV volgende week maar 1 goal maakt, en in Enschede geeneen.![]()
Klopt, maar met het resultaat vandaag niets.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met de verdediging is al jaren heel veel mis.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
tehnquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Natuurlijk doe ik dat. Excuses aanvaard.![]()
Ik deed het juist wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stel ik mij nederig op, accepteer je mijn excuses geeneens. Ik hoop dat Psv alsnog verliest.
en terecht. eindelijk goed voetbalquote:Kein gewalt! Wir sind das volk!
Hey daar stond die ene gast in zijn grijze vest ook weer op de bühne.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Het PSV publiek zorgt ervoor dat Mark nog een jaar gaat voetballen.![]()
Standbeeld voor het PSV publiek alsjeblieft.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Voor Mark wel leuk trouwens, die was duidelijk ontroerd.![]()
![]()
Waarom?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag mij oprecht af of er wel mensen zijn met voetbalvisie in Eindhoven.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ditquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
![]()
Mark moet blijven... Alsof hij Mauro is.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
In de 86e minuutquote:
bitch please.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Het zal toch wel een grapje van de PSV-supporters zijn geweest, mag ik hopen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
Okay bedankt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan zoveel opnoemen. Er mankeert veel aan het beleid in Eindhoven.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
PSV-supporters zijn ook als de dood dat er iets gebeurt met Marcelo, zulke spelers zal je zelden meer zien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op het veld dan he. Dat publiek is als de dood dan Hiljemark er 4 in eigendoel schiet.![]()
Wat heeft dat met supporters van PSV Eindhoven te maken?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan zoveel opnoemen. Er mankeert veel aan het beleid in Eindhoven.
Is allemaal fout van Brands."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik denk niet dat het een verstandige vervolgstap is om het publiek het beleid te laten bepalen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan zoveel opnoemen. Er mankeert veel aan het beleid in Eindhoven.![]()
Laat hem inderdaad maar bijtekenen. Volgend jaar weer tegen Poulsen en Eriksen
Als zij blijven ...★★★![]()
Ze denken nu vast dat er sfeer is in Eindhoven. Wat een corruptie vanuit de Supportersvereniging van PSV.![]()
Met zo'n antwoord kan ik veel. Dat scheelt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je stelt je erg proffesioneel op.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Zingen ze nou "waar is die kloothommel"
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Okequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze denken nu vast dat er sfeer is in Eindhoven. Wat een corruptie vanuit de Supportersvereniging van PSV.
Waar zeg ik dat het met supporters te maken heeft?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft dat met supporters van PSV Eindhoven te maken?
Is allemaal fout van Brands.![]()
De kabel doorbroken door de supporters
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Tering, jij kan ook níks positiefs zeggen he?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Ze denken nu vast dat er sfeer is in Eindhoven. Wat een corruptie vanuit de Supportersvereniging van PSV.![]()
![]()
Juist bevestigd. Marcelo werd uitgefloten, Van Bommel toegezongen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
De kabel doorbroken door de supporters
Racisme!!![]()
![]()
cougarquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij gaat die vrouwen hosselen na de wedstrijd
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef einszweiachtung het volgende:
Vind dat wel echt altijd enorm respectloos dat EL zo snel weg zapt bij zulke momenten..![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wasmiddel Ajax wast de kots wel weer uit je kleding, haha![]()
![]()
Hahahahahahahaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wasmiddel Ajax wast de kots wel weer uit je kleding, haha![]()
EL
Laat gewoon de beelden nog zien man.
Leuk dit voor van Bommel. Ook leuk dat de PSV'ers net meer geluid maakten dan in alle wedstrijden hiervoor bijelkaar.Niets is sterker dan dat ene woord![]()
Magikarpquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze Pokémon?![]()
Strootmanquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze Pokémon?
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 20:37:34 ]![]()
moarrkkkk van bommullll llulullalalaaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze Pokémon?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Nosepassquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Aan de lelijkheid te zien is het een Jinx.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Een jinx? HET IS SHREYAS!!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Aan de lelijkheid te zien is het een Jinx.![]()
Ik kan z'n ogen niet zien dus ik denk Brockquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Ajax gaat inderdaad geen punten verspelen vanavond. Al hoop ik dat de wedstrijd nog enigszins spannend wordt.quote:![]()
Tering.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
Wtf is er met Pokémon gebeurd?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wtf, schimmelstront met slangen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
[ afbeelding ]Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
lovechild van Misty en Psyduckquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:41 schreef blup het volgende:
Zal wel meister zijn als ajax op de valreep 0-1 maakt terwijl de boeren al zijn begonnen met trollen![]()
Vertelquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben hun excuus iig al klaarliggen...What can change the nature of a man?![]()
Veld, scheids, aids.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ze hebben hun excuus iig al klaarliggen...![]()
M'n broertje zit daar in 't stadion. Ik heb niet vaak dat ik hoop dat hij een kutavond heeft, maar vanavond hoop ik het.quote:![]()
Is dat Toivonen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:40 schreef Kopsterk het volgende:
![]()
[ afbeelding ]![]()
Pics van je broertje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
M'n broertje zit daar in 't stadion. Ik heb niet vaak dat ik hoop dat hij een kutavond heeft, maar vanavond hoop ik het.![]()
Zeker in Breda. Aids-dorp.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:42 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Aids kan je wel de das om doen hoor![]()
Jij vraagt pics van broertjes? Das weer ns wat andersquote:
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Over aids gesproken, ik hoor nu Leo Driessen, die heeft 't.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:42 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Aids kan je wel de das om doen hoor![]()
Nac mist toch wel wat kwaliteit deze wedstrijd zoals Danny Verbeek, Schalk, Hadouir, Seuntjes, zit iig mee voor ajax wat dat betreftGGGG![]()
Verandering van spijs doet eten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Jij vraagt pics van broertjes? Das weer ns wat anders![]()
0-3quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef ajacied4lf het volgende:
Fijne wedstrijd allemaal!
1-4 wordt het, wat denk jij stijn?
goal alderweireld, eigen goal nac, goal babel. gebaseerd op football manager gebeurtenissen![]()
We zullen zien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-3
goal alderweireld, eigen goal nac, goal babel. gebaseerd op football manager gebeurtenissen
★★★![]()
Seuntjes had ik al voor een hattrick genoteerd, doet hij niet meequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:43 schreef einszweiachtung het volgende:
Nac mist toch wel wat kwaliteit deze wedstrijd zoals Danny Verbeek, Schalk, Hadouir, Seuntjes, zit iig mee voor ajax wat dat betreft![]()
![]()
0-4
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
1-6Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
die rooie sokken zien er stom uit![]()
Je moequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
die rooie sokken zien er stom uit
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
die rooie sokken zien er stom uit![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
die rooie sokken zien er stom uitPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Laat ze nu maar winnen en thuis kampioen wordenquote:
doet de FC laatste ronde een opwarmertje voor de playoffs♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Precies, dan hoeven ze niks meer tegen Groningenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Laat ze nu maar winnen en thuis kampioen worden![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedankt voor dit zeer nuttige bericht.quote:![]()
Ik ben Fok!-king Kapiteintje. Kniel voor de sire.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 20:50:59 ]![]()
Ach, Strootman is ergerquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Lurling kijkt zelfs boos als hij blij is, kutgeval.![]()
En Kees was vandaag wel erg Zwak man.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:50 schreef Kopsterk het volgende:
Ik voel dat Babel van der Weg he-le-maal weg gaat spelen vandaag.![]()
Je moet gewoon voorzichtig zijn met wat je op internet post...quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teh fuck, heb jij dit onder je control v staan of wat![]()
Nee, ik herinnerde me dit toevallig nog. Omdat ik iets met otters heb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Teh fuck, heb jij dit onder je control v staan of wat![]()
![]()
dek je je eigen nu al in?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het echt een matig voetbalveld, zeer schokkend.![]()
neequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leer namen van voetbalspelers spellen.![]()
wedstrijd duurt 90 minuten, 11 tegen 11, bal is rond. Alles kan nog.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:53 schreef einszweiachtung het volgende:
Trouwens, Willem2 zet de
[ afbeelding ]
maar koud!
Tot volgend jaar in de Bierleague! VVV nog steeds 0-1![]()
Godverdomme wat een kans
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Hahaha Seuntjes had deze kans erin geschoten :Lquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Seuntjes had ik al voor een hattrick genoteerd, doet hij niet meeGGGG![]()
En weer, avondje NAC
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
rode slipjesquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:55 schreef Kopsterk het volgende:
Betekent het feit dat Ajax nu rode sokken aanheeft dat het nieuwe uittenue ook rode sokken heeft?♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Mooi, het hoogtepunt van NAC deze wedstrijd hebben we ook weer gehad.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Ik zit niet eens te kjiken, maar m'n broertje is zo verdacht stil achter z'n ipad met livestream.quote:![]()
![]()
Een kans tegen ajax is tegenwoordig al sensatie.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Ik zou me ook kapot schamen als ik een iPad had.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zit niet eens te kjiken, maar m'n broertje is zo verdacht stil achter z'n ipad met livestream.![]()
Hup NAC
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
en/of voor Ajax zou juichenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou me ook kapot schamen als ik een iPad had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |