quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik ga sociaal doen doei autisten
Is dit jouw manier van flirten?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weer.Eet je kaassouffles nou maar op, vetklep
HIPSTER TRIANGLE!!!!!1quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef arachide. het volgende:
Jeej lekker werken voor 4 euro per uur tot 2:30. Woe-fucking-hoe
Betaald de Mac zo slecht?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef arachide. het volgende:
Jeej lekker werken voor 4 euro per uur tot 2:30. Woe-fucking-hoe
Heb je als je nog bij je ouders woont hequote:
Ik was er al een tijdje schatquote:
zo groot is de keuken van mn ouders niet eensquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:21 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb je als je nog bij je ouders woont he
Hoop zo snel mogelijk hier weg te gaan anyways
Nu zitten ze gelukkig in Berlijn
onzichtbaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik was er al een tijdje schat
Valt wel mee hoe groot het is hoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
zo groot is de keuken van mn ouders niet eens6 pitten wtf?
Maar, was het lekker?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog maar de helft van de keuken, de andere helft was al minstens even ergik kan prima koken, maar orde houden is niet mn sterkste punt
Tsja, je weet wat ze zeggen, laat nooit een ADHD'er alleen in de keuken
Valt nog wel mee tochquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef msacras het volgende:
[ afbeelding ]
En dit is nog maar de helft van de keuken, de andere helft was al minstens even ergik kan prima koken, maar orde houden is niet mn sterkste punt
Tsja, je weet wat ze zeggen, laat nooit een ADHD'er alleen in de keuken
same problemquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef JRRY het volgende:
bahh ik ben lui en moet om 21.00 weg en moet nog douchen
quote:
Het was heerlijkquote:
Als je het gewoon opruimt valt t wel mee toch, als ik pannenkoeken bak heb ik net zoveel rommel, maar ruim het wel opquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:29 schreef msacras het volgende:
[..]
[..]
Het was heerlijk
Ja het lijkt niet zo erg, maar in het echt was het een dramam'n moeder kreeg een hartaanval toen ze het zag.
Ja als je tussendoor opruimt gaat het prima idd!quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als je het gewoon opruimt valt t wel mee toch, als ik pannenkoeken bak heb ik net zoveel rommel, maar ruim het wel op
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij weer.Eet je kaassouffles nou maar op, vetklep
Ligt eraan, ik heb filmpjes gezien waarin dat niet zo was.quote:
Die wil ik wel zien dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik heb filmpjes gezien waarin dat niet zo was.
Nee, kan het wel even uitleggen. De top ligt op de grond, de bottom hurkt boven hem, maar raakt de top niet aan met z'n billen. De top moet dus op en neer met zijn heupen. Relaxt hoor.quote:
Schat, dit is JNG!.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, kan het wel even uitleggen. De top ligt op de grond, de bottom hurkt boven hem, maar raakt de top niet aan met z'n billen. De top moet dus op en neer met zijn heupen. Relaxt hoor.
Met mij als mod.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar dan wel met selectie aan de poort.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Rezania het volgende:
Kunnen we daar zo'n grote gespierde neger als uitsmijter neerzetten.
Homo's die geen donker vlees adoreren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:04 schreef Etsu het volgende:
[..]![]()
Ik heb dus echt niks met negers weetje. Nooit mee gezoend oid, een vriendin van mij kickt op negers.
Het doet zo'n pijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Homo's die geen donker vlees adoreren.Nephomo. {w
Meid toch!quote:
Waarom kijk jij van die filmpjes?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:07 schreef Rezania het volgende:
Maar genoeg filmpjes van twinkies die helemaal schreeuwen zodra je weet wel.
Omdat internet!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Meid toch!
[..]
Waarom kijk jij van die filmpjes?
Heb ik jou?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Geeft dat jou een vrijbrief om p0rn te kijken terwijl je mij hebt?
Hmm, ik heb nu twee weken vakantie, wist je dat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ook hier geldt: probeer maar achter te komen.
[..]
Ja, sinds je m'n nummer hebt.
Denken dat ik uberhaupt ooit met een baard ga rondlopenquote:
Ik 1. En nu?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmm, ik heb nu twee weken vakantie, wist je dat?
Oh god, je begrijpt hem niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat ik uberhaupt ooit met een baard ga rondlopen
Week lang neuken.quote:[..]
Ik 1. En nu?
Nee, kom jij maar hierheen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
Komdan.![]()
inb4: ik ga niet 3 uur reizen voor drie kwartier seks
In dit tempo komen jullie allebei nietquote:
Eikel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan lijk ik zo wanhopig, dus dat laat ik jou lekker doen.
Ik zou het nog bijna doen ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef Etsu het volgende:
Komdan.![]()
inb4: ik ga niet 3 uur reizen voor drie kwartier seks
Met mij wel dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het nog bijna doen ook
Niet met Rezania, though
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou het nog bijna doen ook
quote:Niet met Rezania, though
Ik val niet op mensen met Y-chromosomenquote:
Onmogelijk!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik val niet op mensen met Y-chromosomen
En dan doet het zo van 'Plop!' als je het er snel uit trekt.quote:
Kon ik voor mezelf ook maken thanksquote:
Leugens!quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
En dan doet het zo van 'Plop!' als je het er snel uit trekt.
Als ik nu gewoon zeg dat ik een man ben hè, wat dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan lieg jequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:17 schreef msacras het volgende:
[..]
Als ik nu gewoon zeg dat ik een man ben hè, wat dan?
Is een man, dus neequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Zouden jullie haar raken?
Heb je 't nou ook tegen mij?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
jaquote:
Gadver.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:22 schreef Etsu het volgende:
Ik moet effies naar de wc, Rez, help me even aub.
OMDAT JE MORGEN NIET KANquote:
Dan zou je wel vallen op mensen met een Y-chromosoom en lieg jij dus haha hahaquote:
nee ik zou hem niet rakenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry, wanneer dan daten? volgende week zondag kan ook nietquote:
No more teachers and no more booksquote:
Kan ik er wat aan doen dat jij invalide bent.quote:
Te hard aangepakt door een neger vannacht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat jij invalide bent.
watquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even sociaal doen met mijn ouders, LB, loveyou
prrrrrquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou. En.
denkmaarnietdatikjaloerswordofzo.
Geil.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pas op je woorden, anders krijg je twee vuisten.
alweer thuis. 3 uur getafeld.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga verder eten ofzo, doe ietssss ipv mijn onderonsje met rez te verzieken
Ik heb foto's van jou gezien hè.quote:
welke foto's door wie? Nou?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb foto's van jou gezien hè.Ik ben meer top dan jij.
ik maak hier uit op dat ik gewoon keihard word gedumpt?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even sociaal doen met mijn ouders, LB, loveyou
heee? Wablief?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Schat, ik ben dan wel doof, maar ik ben niet dom.
prrrrrrquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:32 schreef Etsu het volgende:
Rene, Pat had nog aardig nog wat materiaal op zn laptop toen ik naast hem zat in de trein. Je bent best ruig
Ben er al weer, ouders zeiken alleen maar over onbelangrijke shitquote:
rez is hottttt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
ik heb al gezien. Werd er niet warm van.
Je bent wel een leuk meisje, maar je hebt al wat met meerdere andere fokkerquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ik maak hier uit op dat ik gewoon keihard word gedumpt?
HEET JIJ REZ? VOLGENS MIJ HEET JIJ REZANIA.quote:
wie danquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel een leuk meisje, maar je hebt al wat met meerdere andere fokker
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET JIJ REZ? VOLGENS MIJ HEET JIJ REZANIA.
Had je een keer over, maar dat is dan een grapje...quote:
oh, Rock hahaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had je een keer over, maar dat is dan een grapje...
Daten?
wat ben jij?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ben geen hetero, mag ik blijven?
kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, Rene komt binnen en het niveau tieft naar beneden.
niet zo pretentieussssquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, Rene komt binnen en het niveau tieft naar beneden.
Iets is niet pretentieus als het op feiten is gebaseerd.quote:
in slowchats etaleer ik niet al mijn kunnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets is niet pretentieus als het op feiten is gebaseerd.
van wie moet datquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik moet nog even hier blijven. zometeen ga ik.
Wanneer wel dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
in slowchats etaleer ik niet al mijn kunnen.
okquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik moet nog even hier blijven. zometeen ga ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
MUQUHAHUAHUAH REZANIKA IS EEN MEISJE HAHAHAHSAHHAUUHA DIE FOTO OP FB SUAUHHUAUHAHUAUHAUHAUHWtf, waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Saai werk heb jij dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
wel mijn werk. Of althans, geldzaken en recht.
mijn wil?quote:
okeee ik snap hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
mijn wil?
ik ga zo uit maar persoon waar ik heen ga eerst is nog even wijn halen dus de mededeling "Ik ga nog wel even halen. Maar wees dan even niet te snel met hierheen komen enzo, want ik ben er even niet"
dus ja
moest jij ns wetenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb jij nog nooit gedaan. In het echt.
ik snap het, maar functioneer je goed als linkertet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben haar linkertet, begrijp dat dan.
Lekker spuiten, jwtz.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik snap het, maar functioneer je goed als linkertet?
quote:
quote:
Ik wordt niet serieus genomenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
oh, Rock haha
we waren toch al getrouwd
brrrrquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]![]()
Daarom ben ik gay.
Heb jij weleens aan een tiet gevoeld trouwens? Ik zit al een tijdje met een vraag hoe het voelt en volgens een vriendin van me als een boterhamzak met vla erin.
Nee, wil het ook niet weten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]![]()
Daarom ben ik gay.
Heb jij weleens aan een tiet gevoeld trouwens? Ik zit al een tijdje met een vraag hoe het voelt en volgens een vriendin van me als een boterhamzak met vla erin.
En hoe proeft het?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, wil het ook niet weten.Wel eens aan mijn vrienden gevraagd hoe beffen proeft.
Het toetje is dan wel een zachte tietquote:
TMIquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het toetje is dan wel een zachte tiet
-1000 punten.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef Etsu het volgende:
ik ga even roken, dan in bad. ik kom zo op mobiel dan kunnen we verder fokken ok en dan kan ik naakt met rez appen
sorryquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik wordt niet serieus genomen
als ik een vriend heb en mn vriend wilt dat ik stop, dan doe ik dat (seks is dan de vervanging) maar tot die tijd geen behoefte aan.quote:
Ehm, even denken, het is zo'n anderhalf jaar geledenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent hetero toch? Hoe smaakt beffen?
En jij denkt dat je dat zomaar kan? Serieus?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
als ik een vriend heb en mn vriend wilt dat ik stop, dan doe ik dat (seks is dan de vervanging) maar tot die tijd geen behoefte aan.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ehm, even denken, het is zo'n anderhalf jaar geleden
Het zou niet de maak-de-smaak actie van Lay's winnen, maar smerig is het ook niet.
Lieverd, ik zit vol met verrassingen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
En jij denkt dat je dat zomaar kan? Serieus?
Dus gewoon neutraal? Een soort blanke vla zonder suiker of zo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het zou niet de maak-de-smaak actie van Lay's winnen, maar smerig is het ook niet.
It's a job that has to be donequote:
Je weet dat roken mogelijke vriendjes afschrikt?quote:
Denk je dat ik een les van jou nodig heb?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet dat roken mogelijke vriendjes afschrikt?
Maar dan warm.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus gewoon neutraal? Een soort blanke vla zonder suiker of zo?
quote:
Nee, maar je accepteert het maar.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denk je dat ik een les van jou nodig heb?
mooi omschrevenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt niet je mond volquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef msacras het volgende:
[..]
mooi omschreven
is in ieder geval beter dan pijpen dan lijkt me zo
Nee preciesquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt niet je mond vol
Ineens lijkt iemand beffen geen slecht idee
Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Etsu het volgende:
MAARRRR rez, na de zomer ga ik stoppen. Komt goed lieverd, ons lot komt nog wel.
gelukkigquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Helaas voor jou ga ik in Leiden studeren, en niet in Groningen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |