wie danquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel een leuk meisje, maar je hebt al wat met meerdere andere fokker
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
HET JIJ REZ? VOLGENS MIJ HEET JIJ REZANIA.
Had je een keer over, maar dat is dan een grapje...quote:
oh, Rock hahaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Had je een keer over, maar dat is dan een grapje...
Daten?
wat ben jij?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef msacras het volgende:
[..]
ik ben geen hetero, mag ik blijven?
kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, Rene komt binnen en het niveau tieft naar beneden.
niet zo pretentieussssquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef Rezania het volgende:
Godverdomme, Rene komt binnen en het niveau tieft naar beneden.
Iets is niet pretentieus als het op feiten is gebaseerd.quote:
in slowchats etaleer ik niet al mijn kunnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iets is niet pretentieus als het op feiten is gebaseerd.
van wie moet datquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik moet nog even hier blijven. zometeen ga ik.
Wanneer wel dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Renesite het volgende:
[..]
in slowchats etaleer ik niet al mijn kunnen.
okquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef msacras het volgende:
[..]
ja ik moet nog even hier blijven. zometeen ga ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Etsu het volgende:
MUQUHAHUAHUAH REZANIKA IS EEN MEISJE HAHAHAHSAHHAUUHA DIE FOTO OP FB SUAUHHUAUHAHUAUHAUHAUHWtf, waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Saai werk heb jij dan.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
wel mijn werk. Of althans, geldzaken en recht.
mijn wil?quote:
okeee ik snap hetquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef msacras het volgende:
[..]
mijn wil?
ik ga zo uit maar persoon waar ik heen ga eerst is nog even wijn halen dus de mededeling "Ik ga nog wel even halen. Maar wees dan even niet te snel met hierheen komen enzo, want ik ben er even niet"
dus ja
moest jij ns wetenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
heb jij nog nooit gedaan. In het echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |