Vleesquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef wenfer2 het volgende:
Mij lijkt een vegetarische levensstijl wel een uitdaging maar ik vind vlees gewoon te lekker.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:04 schreef Thomas B. het volgende:
Ik ken er wel een. Maar hij heeft het nog niet aan zijn ouders verteld. Ook binnen zijn vriendengroep vindt hij het moeilijk om uit de kast te komen. Het is tenslotte toch nog niet geheel geaccepteerd in de maatschappij. En als je dan weer dingen leest in de krant over vegetariėrs die zomaar op straat in elkaar geslagen of uitgescholden worden snap ik zijn angst wel.
Ik heb nog nooit een vegetariėr gekend die dit zei. Wel andersom, vaak genoeg.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Dimens het volgende:
Vegetariėr zijn prima, maar ga niet bij elk hap vlees dat ik neem zeggen hoe slecht het is en op welke wijze die dieren gedood worden.
Ik hoor het regelmatig van vegetariėrs. Maar hetzelfde geldt voor mensen die biologisch eten (mijn ouders) en je alles biologisch gaan proberen aan te smeren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef cerebella het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vegetariėr gekend die dit zei. Wel andersom, vaak genoeg.
Misschien is het je 'voice of reason' die je in je achterhoofd hoort?
En hoe zie jij aan de buitenkant of iemand Vegetariėr is dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:22 schreef Resistor het volgende:
Ik heb hoektanden.
En ik heb een hekel aan mensen die het niet voor zichzelf kunnen houden dat ze anders zijn. Ik ben niet blind, ik zie wat je doet/bent, en dat hoef je mij niet nog een keer te vertellen dat je homo/vegetariėr/atheļst/andere irritante minderheid bent.
Wie? De mensen die vegetariėr zijn of de mensen die dat niet zijn?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We zien er wel gezonder uitdat dan weer wel
Wij Vegetariėrs natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wie? De mensen die vegetariėr zijn of de mensen die dat niet zijn?
Nou, of ik er gezonder uit zie...quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
We zien er wel gezonder uitdat dan weer wel
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wij Vegetariėrs natuurlijk
Ja jemig, ik maak maar een grapjequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Nou, of ik er gezonder uit zie...
Als vegetariėr kun je er ook ongezonde eetpatronen op nahouden, aldus een licht chipsverslaafde. Maar aan sommige restaurants zal het niet liggen. Altijd merkwaardig ook weer als er friet wordt geserveerd bij een vleesgerecht en een salade bij een vegetarisch gerecht.
pffffffffffffffffffff jullie VLEESeters zijn zo gauw op jullie teentjes getrapt..................quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja jemig, ik maak maar een grapje![]()
ook als Vegetariėr moet je op de vitamietjes letten, misschien wel meer zelfs...
Moet je niet stom opkijken als iemand zo'n reactie geeft als jij een grapje maakt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:36 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
pffffffffffffffffffff jullie VLEESeters zijn zo gauw op jullie teentjes getrapt..................
ga jankenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je niet stom opkijken als iemand zo'n reactie geeft als jij een grapje maakt.
Ik reageer dan toch ook niet verontwaardigd? Ik wilde er een persoonlijke draai aan geven, sorry.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja jemig, ik maak maar een grapje![]()
Ja, de B12-jes en zo.quote:ook als Vegetariėr moet je op de vitamietjes letten, misschien wel meer zelfs...
Nee jij nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:39 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Ik reageer dan toch ook niet verontwaardigd? Ik wilde er een persoonlijke draai aan geven, sorry.
[..]
Ja, de B12-jes en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |