SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
in de 4e maand van het jaar en de 4e week van Aprilquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
Van 4 overwinningen op een rij naar 4-0 achter in de rust bij PSV.![]()
Huh, dit klopt niet hoor?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:29 schreef Rickazio het volgende:
Van 4 overwinningen op een rij naar 4-0 achter in de rust bij PSV.![]()
![]()
depay kan er niets van manquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Depay niet mag invallen voor de 60ste minuut zwaait er wat!!!!![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Alsof jullie uberhaupt kans maken tegen Ajaxquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef Rickazio het volgende:
meer dan 6 goals en we gaan niet aanzetten tegen ajax![]()
![]()
Alsof Hveen uberhaupt een kans maakte in de ArenAquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof jullie uberhaupt kans maken tegen Ajax
oh wacht.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Schaakmat.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alsof Hveen uberhaupt een kans maakte in de ArenA
oh wacht.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Geen schijn van kans idd. Mogen heel blij zijn dat ze er een gelijkspel hebben weten uit te slepen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Alsof Hveen uberhaupt een kans maakte in de ArenA
oh wacht.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen schijn van kans idd. Mogen heel blij zijn dat ze er een gelijkspel hebben weten uit te slepen.Geloofwaardigheid ken jij niet
♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Roda-RKC dan maar
In de strijd tegen degradatie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op basis waarvan? Ja, vanavond ziet het er weer fantastisch uit toevallig.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV zou de enige terechte 2de plaats zijn![]()
Doe je idd best vaak.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd als ik uitgeluld ben.
Komt vrij weinig voor tough.![]()
Enige terechte plaats voor PSV is voor de faillissementsrechterquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV zou de enige terechte 2de plaats zijn![]()
![]()
Het seizoen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Ja, vanavond ziet het er weer fantastisch uit toevallig.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
2e zou PSV's zou de enige terechte 2de plaats zijn![]()
Als je het spel negeert en alleen naar de doelpunten kijkt doet PSV het best goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:33 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Op basis waarvan? Ja, vanavond ziet het er weer fantastisch uit toevallig.![]()
Jij dacht dat PSV van Ajax zou gaan winnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef Friek_ het volgende:
PSV wordt kampioen, zoveel is duidelijk.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat pas na 34 wedstrijden beslist.![]()
![]()
Onzin. Het enige wat we voor hebben op Vitesse en Feyenoord is dat wij niet 100% afhankelijk zijn van 1 speler.quote:![]()
Hoe is het eigenlijk met Tom en de weddenschap. Of mag daar niet over gesproken worden.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Oh dan neem ik het terug.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja serieus. Ik heb het ook niet verzonnen.![]()
Vanavond is het spel ook gewoon goed, alleen is Groningen ook gewoon jankend slecht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het spel negeert en alleen naar de doelpunten kijkt doet PSV het best goed.![]()
Jawel, dat mag wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:36 schreef Rabieluh het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Tom en de weddenschap. Of mag daar niet over gesproken worden.
Die komt hij niet na, omdat hij laf is.![]()
Ooijer, als je geen das kan strikken, doe er dan geen om.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Tom heeft expres dit topic ontweken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, dat mag wel.
Die komt hij niet na, omdat hij laf is.![]()
Leuk dit, 100+ goals maken en geen kampioen. Ik herken het wel van een paar jaar terug.
Nog steeds weet ik niet zeker wie 2e wordt. PSV kan zomaar volgende week verliezen. Ik zie Vitesse en Feyenoord alles winnen eigenlijk.★★★![]()
Sowieso, Ooijer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ooijer, als je geen das kan strikken, doe er dan geen om.![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog steeds weet ik niet zeker wie 2e wordt. PSV kan zomaar volgende week verliezen.![]()
Mertens valt omhoog
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Feyenoord krijgt het niet makkelijk bij Den Haagquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Leuk dit, 100+ goals maken en geen kampioen. Ik herken het wel van een paar jaar terug.
Nog steeds weet ik niet zeker wie 2e wordt. PSV kan zomaar volgende week verliezen. Ik zie Vitesse en Feyenoord alles winnen eigenlijk.
Vitesse wint de rest wel ja.VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Ik zie ook parallellen van de Ajax van toen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog steeds weet ik niet zeker wie 2e wordt. PSV kan zomaar volgende week verliezen. Ik zie Vitesse en Feyenoord alles winnen eigenlijk."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Lastig wedstrijdje, maar ik zie zelfs dat wel goed komen eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Feyenoord krijgt het niet makkelijk bij Den Haag
Vitesse wint de rest wel ja.★★★![]()
Men wat suf. Naja de represailles zijn er, hij kan nergens meer posten zonder eraan herinnerd te worden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, dat mag wel.
Die komt hij niet na, omdat hij laf is.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.![]()
Had hij gewed dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Men wat suf. Naja de represailles zijn er, hij kan nergens meer posten zonder eraan herinnerd te worden.![]()
Maar goed, PSV komt de voorronde nooit door en kan lekker fluiten naar de miljoenen. Ga je beste spelers maar verkopen om weer nieuwe aanvallers te kunnen halen.![]()
![]()
Jansma die En Aa See zegt![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Frans de Boer
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
PSV gaat niet van Twente winnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog steeds weet ik niet zeker wie 2e wordt. PSV kan zomaar volgende week verliezen. Ik zie Vitesse en Feyenoord alles winnen eigenlijk.![]()
![]()
ADO uit is altijd lastig voor Feyenoordquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Nog steeds weet ik niet zeker wie 2e wordt. PSV kan zomaar volgende week verliezen. Ik zie Vitesse en Feyenoord alles winnen eigenlijk.![]()
![]()
98 jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds 98 goals toch? Of zijn het er 99 inmiddels?![]()
98quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:42 schreef GGMM het volgende:
Nog steeds 98 goals toch? Of zijn het er 99 inmiddels?![]()
Wat is de grootste uitslag dit seizoen? PSV-ADO was 7-0, en Ajax heeft een keer 7-2 gespeeld toch? Of was dat ook PSV?![]()
![]()
Ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef RvLaak het volgende:
Is er trouwens al eens een kampioen geweest met 100+ doelpunten?Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Duh, Ajax.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef RvLaak het volgende:
Is er trouwens al eens een kampioen geweest met 100+ doelpunten?![]()
zekerquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef RvLaak het volgende:
Maar die hebben Messi.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef Oliver23 het volgende:
FC Barcelona staat inmiddels op 101 goals![]()
Lang geleden zo'n grap.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een geil paardje ik zou wel paardje willen rijdenHoe heette dat mens ook alweer?
![]()
Ja natuurlijk..quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef RvLaak het volgende:
Ajax sowieso 1998quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef RvLaak het volgende:
1 Ajax 34 27 7 0 61 106 28 +78quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef RvLaak het volgende:
Is er trouwens al eens een kampioen geweest met 100+ doelpunten?
in 1994/95Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
quote:Helemaal top, vitesse 2e dan!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:42 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
ADO uit is altijd lastig voor Feyenoord
★★★![]()
sabrosa ofzoietsquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lang geleden zo'n grap.Hoe heette dat mens ook alweer?
![]()
Het record is 122 van Ajax uit 1966/1967quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef RvLaak het volgende:
![]()
Yes! Ik ben benieuwd. Op snelheid zal hij door die Hooi in ieder geval niet afgetroefd worden.quote:![]()
jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:43 schreef RvLaak het volgende:
itt de Eredivisie idd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Spelen ook in een flutcompetitie.![]()
La Liga is ook niet veel bijzonders hoor. Op een paar clubs na.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:44 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Spelen ook in een flutcompetitie.![]()
Jij begint steeds vaker zinnige dingen te zeggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:45 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Precies. Eredivisie heeft Ajax toch dus automatisch dr beste.![]()
![]()
De nummer zes (Malaga) haalde wel op een haar na de halve finale van de CL.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
La Liga is ook niet veel bijzonders hoor. Op een paar clubs na.![]()
Maaskant naar de tribune
Zou wel typisch de Eredivisie zijn. PSV rolt vanavond FC Groningen met 8-0 op en twee weken later verslaat FC Groningen Ajax in de Euroborg met 2-1![]()
![]()
Als hij nog iets meer 'body' krijgt kan hij zo naar Real.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk op de counter die gozer met zijn snelheid![]()
Maaskant![]()
![]()
Graagquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef Oliver23 het volgende:
Zou wel typisch de Eredivisie zijn. PSV rolt vanavond FC Groningen met 8-0 op en twee weken later verslaat FC Groningen Ajax in de Euroborg met 2-1![]()
![]()
Onze nummer 5 won bijna van een Zweedse middenmotor. Nu jij weer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:46 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
De nummer zes (Malaga) haalde wel op een haar na de halve finale van de CL.![]()
Maaskant moet de rest van het seizoen maar geschorst worden.
Daar heb je me eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Onze nummer 5 won bijna van een Zweedse middenmotor. Nu jij weer.![]()
hey Nielsie je club barcelona geeft het wegquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef AFCNiels het volgende:
Maaskant moet de rest van het seizoen maar geschorst worden.
[ afbeelding ]![]()
Als Ajax maar wint, verder vind ik het niet zo erg allemaal.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hey Nielsie je club barcelona geeft het wegOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Waarom wil die kut Mertens steeds no-look passjes geven?
Hij is blij dat hij boven het gras uit komtquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
Waarom wilt die kut Mertens steeds no-look passjes geven?![]()
Omdat 5-0quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
*wilquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef mrstylo het volgende:
Als ze het een keer vergeten te maaien dan kietelt het aan zijn balletjes.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is blij dat hij boven het gras uit komtOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Niet alleen dan. Tegen Ajax probeerde hij dat ook steeds.quote:
Gelukkig doet Phoxy het goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze het een keer vergeten te maaien dan kietelt het aan zijn balletjes.
Zijn de avonturen van Phoxy terug?quote:![]()
![]()
![]()
Wat zei je?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:53 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Marcelo speelt zijn derde sterke pot op rij.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Ik zie het jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:53 schreef Ad_Infinitum het volgende:
Marcelo speelt zijn derde sterke pot op rij.![]()
![]()
quote:
Ja, Leon is vanmiddag door Mister glitter in een tijdmachine gestopt, niemand weet waar hij is.quote:![]()
Gary Glitter?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, Leon is vanmiddag door Mister glitter in een tijdmachine gestopt, niemand weet waar hij is.![]()
Davy jongen, de scouts spelen toch niet.quote:
Nou, laten we het hopenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopen dat ze net tijdens dit slippertje keken, dan weten jullie hem misschien wel te behoudenDeze topper mag PSV nooit verlaten
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Verdedigers van Barcelona niveau en rond de 100 doelpunten zonder dat je kampioen bent
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Dat is een belediging voor de verdedigers van PSV.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:55 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Verdedigers van Barcelona niveau en rond de 100 doelpunten zonder dat je kampioen bent![]()
KNJB, dit dat.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gelukkig is Groningen nog harder aan het falen.![]()
quote:Denken dat iemand kan scoren wanneer Marcelo staat te verdedigen als een baas
Mijn PSV - FC Groningen stream is in negatief?Een van die spelers kreeg net een turquoise kaart
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
5-1Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
De dames hebben hem net tactische tips gegevenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hij gaat die vrouwen hosselen na de wedstrijd
[ afbeelding ]![]()
PSV zonder tegendoelpunt was natuurlijk ook een beetje heel gek
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Het kan nog!!!!!!
edit: oh, is al drie keer gezegd
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 20:00:15 ]![]()
0-1 VVVOp zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Bouma zijn hamburger van de rust zit dwars.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Goed.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Riep Advocaat nou dat Bouma terug moest naar het B-elftal?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Bouma zijn hamburger van de rust zit dwars.![]()
had al zo 5-4 kunnen staan.Kein gewalt! Wir sind das volk!
GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL ATLETIIIIIIIIIIIIIOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ajax heeft geld zat joh, dan moet je veel te veel betalen. Dat zal Brands nooit doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet goed dit. In de zomer Alderweireld en Moisander halen.![]()
Doe eens nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL![]()
![]()
nee neequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef AFCNiels het volgende:
GGGGGGGGGGGGOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLL ATLETIIIIIIIIIIIII
En 1-0! GOAAAAAAAAAAAAAAAL Atleti! Wat staan ze daar te slapen bij Real! Falcao!![]()
Brands misschien niet, maar de gemeente???quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax heeft geld zat joh, dan moet je veel te veel betalen. Dat zal Brands nooit doen.![]()
Die romeinen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef GGMM het volgende:
Ja, leuk. Laten we ons beperken tot de Eredivisie.
Stelletje rare jongens.![]()
Willems en Marcelo naar Barca, dan winnen ze de CL zo weer.Kein gewalt! Wir sind das volk!
U vraagt, Advocaat draaitquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay er nog niet in. Wat vindt jij daarvan Stijn? Ik ben benieuwd naar jouw mening over hem.![]()
*vind.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Depay er nog niet in. Wat vindt jij daarvan Stijn? Ik ben benieuwd naar jouw mening over hem.![]()
Wat vind jijquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
DE uitvinder van de "No-look" kopbalquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Braafheid zijn swaggerloop op het veld vind ik deze stelling onjuist
Je hebt altijd baas boven baas. Al vind ik Vin 'Elia' Diesel wel de opperbaas.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Braafheid zijn swaggerloop op het veld vind ik deze stelling onjuist"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niets gay aan. Gewoon super swagg dit.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
De stelling was onjuist geweest als er was gezegd dat er nu een maximale hoeveelheid swag op het veld stond. Echter, dat is niet het geval, er wordt slechts geclaimd dat er veel swag zich op het veld bevindt en met de intrede van Depay moet ik deze opmerking (met in het achterhoofd alle definities van "zoveel") als volledig juist verklaren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Braafheid zijn swaggerloop op het veld vind ik deze stelling onjuist![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niets gay aan. Gewoon super swagg dit.Je bent gewoon jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/memphis]![]()
Eens met deze stellingquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om Davy belachelijk te maken.![]()
Wanneer je dat soort schoenen draagt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waar stopt swag en begint homoseksualiteit binnen de wereld van de mooiboys?"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Aangezien tijd relatief is kan het nooit te vroeg of te laat zijn iemand belachelijk te maken.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om Davy belachelijk te maken.![]()
Na het zien van Braafheid is voor mij de grens van swag dusdanig omhoog gegaan dat ik dit niet meer onder de noemer swag vind vallen. Dit is passéquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De stelling was onjuist geweest als er was gezegd dat er nu een maximale hoeveelheid swag op het veld stond. Echter, dat is niet het geval, er wordt slechts geclaimd dat er veel swag zich op het veld bevindt en met de intrede van Depay moet ik deze opmerking (met in het achterhoofd alle definities van "zoveel") als volledig juist verklaren.![]()
Dat ligt eraan hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aangezien tijd relatief is kan het nooit te vroeg of te laat zijn iemand belachelijk te maken.![]()
Wijnaldum weer snelheid uit aanval halen.
Klopt, maar het relativiteitsbegrip daarentegen....quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tijd is iets wat is, dat valt niet te ervaren uit meerdere perspectieven.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Leeuw
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Typisch dat PSV de 2e helft wordt weggespeeld... Jammer dat Groningen niet de kwaliteiten heeft om er daadwerkelijk 5 te maken
![]()
![]()
idd, maar dan nog.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is niet goed inderdaad, maar die Marcelo man man man![]()
Volgens jou is de grens tussen Braafheid en swag vervaagd zodat waar men swag zegt men Braafheid bedoelt. Ik stem dus met jou in dat als iedereen deze premisse accepteert de originele stelling onjuist is aangezien er slechts 1 Braafheid is en er slechts zoveel swag als Braafheid kan bestaan. Echter, het is slechts jouw mening dat Braafheid de personificatie is van swag, dit kan niet in alle definities van het woord swag ergo Braafheid worden bewezen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na het zien van Braafheid is voor mij de grens van swag dusdanig omhoog gegaan dat ik dit niet meer onder de noemer swag vind vallen. Dit is passé![]()
sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge![]()
Oke.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens jou is de grens tussen Braafheid en swag vervaagd zodat waar men swag zegt men Braafheid bedoelt. Ik stem dus met jou in dat als iedereen deze premisse accepteert de originele stelling onjuist is aangezien er slechts 1 Braafheid is en er slechts zoveel swag als Braafheid kan bestaan. Echter, het is slechts jouw mening dat Braafheid de personificatie is van swag, dit kan niet in alle definities van het woord swag ergo Braafheid worden bewezen."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Oke.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
sjongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejongejonge![]()
Ik heb er inmiddels wel een beetje begrip voor, moet zo zwaar zijn om dat constant aan te zien in het stadionquote:
Je team uitfluiten bij 5-2
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Toeschouwers hebben ze daar, geen supporters.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: