SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja duh en dan nog ligt het eraan wie, ik wil echt niet iedereen op mijn netvlies hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Allen die op de meet aanwezig zijn.... Duh
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom niet
Al is het maar om je te pesten
Niks mis met die buiquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n bui![]()
[..]
Hoe was de film?
Ik twijfel tussen film of slapenquote:
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen film of slapen
Ik ben moe en het is de hele week al laatquote:
Ja dan is het misschien verstandigquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is de hele week al laat
Ja maandag en dinsdag worden ook al druk en vermoeiend dus het kan op zich geen kwaad om eens vroeg te gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan is het misschien verstandig
Ja beetje uitgerust zijn voor queensday kan geen kwaadquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maandag en dinsdag worden ook al druk en vermoeiend dus het kan op zich geen kwaad om eens vroeg te gaan slapen.
Sowieso nog even wachten tot mn zoon thuis is. Spannend
Dat weet je nooit he met pubersquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beetje uitgerust zijn voor queensday kan geen kwaad
Hoelaat komt Y thuis?
Oohhh en hij zal niet even appen als hij door is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet je nooit he met pubers![]()
Breaken was tot 8 uur, dan blijven ze heus nog wel ff doordansen, dan nog maccen en een stukje treinen
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohhh en hij zal niet even appen als hij door is?
Ik kijk nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd kijk jij?
Het is namelijk 0-2quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk niet![]()
Kan mn hart nu niet aan. Ik doe eredivisie.nl F5-en
Had gekund dat hij zo blij is en dan apptquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Hij komt straks binnen en begint dan alles te vertellen enz
Eigen doelpunt zelfs.quote:
Nah, ik gok dat ie samen met een vriend door is en dat ze het samen aan het vieren zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had gekund dat hij zo blij is en dan appt
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, ik gok dat ie samen met een vriend door is en dat ze het samen aan het vieren zijn
Zonder ondertiteling, ha!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Intouchables binnen![]()
Ik denk dat ik mijn zoon ga dwingen die te kijken
Neequote:
And put it in your zakje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
The Comedy Factory komt terug op de buis
quote:
Zakjequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben ooit in 013 naar een CF ding geweest.
Was altijd eerst een testavond zeg maar in 013 en dan dag later de uitzending vanuit Nighttown geloof ik
Hoiiiiiiiiquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zakje. Geweldige stand up vent
.
013 ?
Avond.
Zo maar eens een nieuwe (maar eigenlijk oude) serie kijken, alphas, ben benieuwd of ik het wat vind
.
Hoiquote:
Die tent heet de 013 schatquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi.
Zeg dan gewoon Tilburg ipv 013.
Ow nu zie ik hetquote:
Dit heeft toch weinig met voetballen te makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow nu zie ik het.
Dan nog, voetbalfans met hun kerngetallen.
040.
Alles goed ?
Paar posts eerder ging het nog over voetbalquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit heeft toch weinig met voetballen te maken![]()
Ja hoor, beetje moe. Zoonlief is bijna thuis en dan kan ik lekker naar bed
Ik verlang al een paar uur naar mn bed maar ik vind dat ik pas naar bed kan gaan als het kindding thuis isquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Paar posts eerder ging het nog over voetbal.
Ah ok, ik begin ook moe te worden, maar ben nog wel even wakker. Net aan het (proberen te) programmeren geweest
, zometeen serie kijken
.
Haha, dat doe je jezelf aanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verlang al een paar uur naar mn bed maar ik vind dat ik pas naar bed kan gaan als het kindding thuis is
Pop dan nog een hertogje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verlang al een paar uur naar mn bed maar ik vind dat ik pas naar bed kan gaan als het kindding thuis is
Ja maar hij gaat nog niet stappen en nu is een speciale avond een beetjequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, dat doe je jezelf aan. Zou ik toch maar afschaffen zodra die mag gaan stappen enzo
.
Is opquote:
Wat is er speciaal ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat nog niet stappen en nu is een speciale avond een beetje
[..]
Is op
Hij had een battle/kwalificatie om in een crew te komenquote:
Ah ok. Gaan we hem ook nog op tv zien in zo'n dans showquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had een battle/kwalificatie om in een crew te komen
Mwah liever nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok. Gaan we hem ook nog op tv zien in zo'n dans show?
Dat wel, maar jammer, zien we jou ook niet in het publiek zittenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwah liever niet![]()
Hij doet alleen breakdancen, bij die programma's moet je eigenlijk wel allround zijn
Och jaquote:
Hey!! Hoe was je rit? Langquote:
Ik vind 1x in mijn leven op tv komen wel genoegquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel, maar jammer, zien we jou ook niet in het publiek zitten.
Geopend door mijquote:
Je bent al ooit op tv geweestquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey!! Hoe was je rit? Lang
[..]
Ik vind 1x in mijn leven op tv komen wel genoeg
[..]
Geopend door mij
Ja met dank aan charmed_angel en serious requestquote:
Oww maar dat telt nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met dank aan charmed_angel en serious request
Want? Ik was vol in beeld, heb gezoend met een 3FM-dj en ik praat veel te plat Rotterdamsquote:
Lekker gereden jaquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met dank aan charmed_angel en serious request
Oh dat is wel kut, dat wordt wennen!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker gereden ja
Stukkie rijden, wat drinken, stukkie rijden, tanken, stukkie rijden, wat eten, stukkie rijden, weer tanken
Verbruik is iets anders dan bij m'n vorige motor
Ik heb je nog steeds niet echt vergevenquote:
Ja dat zal zeker wennen worden jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut, dat wordt wennen!!
Althans had ik bij mn auto's wel. Niet dat het verbruik opeens zoveel anders was maar meer omdat ik opeens een kleinere tank had en dus minder ver kon komen
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je nog steeds niet echt vergeven
Haha ok dan telt het welquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want? Ik was vol in beeld, heb gezoend met een 3FM-dj en ik praat veel te plat Rotterdams
Mijn zoon is eindelijk thuis dus ik ga ook mijn bedje opzoekenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zal zeker wennen worden ja![]()
Hmm, lastig is dat ja
Zo maar gauw m'n bedje in. Moe en morgen voetballen
Dat dacht ik alquote:
Dat werd tijdquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is eindelijk thuis dus ik ga ook mijn bedje opzoeken![]()
Welterusten allen![]()
Voetbal ze Vin!! Enne alvast fijne verjaardag he
Hij hoort dat van de weekquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werd tijdHoe ging het met z'n breakdancen?
Dank je, slaap lekker
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoort dat van de week![]()
Nu naar bed
Trustenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoort dat van de week![]()
Nu naar bed
"Dqod vindt dit leuk"quote:
Mooie foto.quote:Op zondag 28 april 2013 01:18 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
gr gr vanuit de club slutstyle
1...2...3...quote:
Dat is wel heel actief voor de zondag hoorquote:
Ik ben gewoon actiefquote:Op zondag 28 april 2013 13:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel heel actief voor de zondag hoor
Ik ben nog verbaasd over hoe lang ik heb geslapenquote:
Dat is best lang jaquote:Op zondag 28 april 2013 13:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog verbaasd over hoe lang ik heb geslapen
Ik was vast heel erg moequote:
Veel plezier!!quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei je al
Ik ga naar de schouwburg
Lief van ze hequote:Op zondag 28 april 2013 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie dat mensen mij hier feliciteren terwijl ik er niet was
Dank jullie
Vanuit mij ook gefeliciteerdquote:Op zondag 28 april 2013 13:51 schreef Vinniiee het volgende:
Ik zie dat mensen mij hier feliciteren terwijl ik er niet was
Dank jullie
Op YT kan je ook de 3 korte films vindenquote:
:$quote:
Ik vond de film gisteren ook wel zeer aangenaam hoorquote:Op zondag 28 april 2013 14:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op YT kan je ook de 3 korte films vindenBeetje zoals de intro van de film.
Kan ik erg aanraden
quote:Op zondag 28 april 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond de film gisteren ook wel zeer aangenaam hoor
Watquote:
quote:
Jullie komen net kijken man!!quote:
Hoe oud schat jij mij?quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen net kijken man!!
Als ik dat nou zeg, dan klopt het tenminste!
Je bent iig nog lang geen 33!!quote:
Oh zo bedoel jequote:
quote:Op zondag 28 april 2013 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Jullie komen net kijken man!!
Als ik dat nou zeg, dan klopt het tenminste!
Gezien het feit dat de jaren snel genoeg gaan, laat dat heul niet zo BELACHELIJK lang meer op zich wachten hoorquote:
Ik was al bijna van mn tweede school af toen die uit kwamquote:Op zondag 28 april 2013 15:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gezien het feit dat de jaren snel genoeg gaan, laat dat heul niet zo BELACHELIJK lang meer op zich wachten hoor
Ik ben in ieder geval oud genoeg om Lethal Weapon te "kennen"
Dat kanquote:Op zondag 28 april 2013 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was al bijna van mn tweede school af toen die uit kwam
Dikke orgie overal. Je kon je ogen niet verplaatsen zonder seksuele handelingen te zien. De ballen vlogen je om de oren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 28 april 2013 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dikke orgie overal. Je kon je ogen niet verplaatsen zonder seksuele handelingen te zien. De ballen vlogen je om de oren.Klinkt als een groot succes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 april 2013 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een groot succes!Begin jaren '90SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die geschiedenisvragen en vragen over ballet enzo.
Maar lekker BBQ weer, grotendeels. Lekker biertje gepakt, wat 43, wat mede. Wat gepooled. Meester Faxie gaf les.
Twi en ik hebben Guitaar en Fera verslagen
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
En dat nog maar net, alleen maar omdat jij niet meer op je benen kon staan!quote:Op zondag 28 april 2013 16:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Twi en ik hebben Guitaar en Fera verslagen
We wonnen omdat ik niet meer kon staan, wat?quote:Op zondag 28 april 2013 16:01 schreef twi het volgende:
[..]
En dat nog maar net, alleen maar omdat jij niet meer op je benen kon staan!
quote:Op zondag 28 april 2013 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klinkt als een groot succes!En op welke manier zou die vraag veranderen bij een nieuwere versie van Triviant?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat de vragen nieuwer zijn misschien?quote:Op zondag 28 april 2013 16:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En op welke manier zou die vraag veranderen bij een nieuwere versie van Triviant?
Ja maar de vraag die je als voorbeeld gaf is gewoon een geschiedenis vraag die je ook makkelijk in een nieuwere versie zou kunnen vinden.quote:Op zondag 28 april 2013 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat de vragen nieuwer zijn misschien?
Ik bedoelde er ook mee dat er geen nieuwere vragen tussen zaten en das een beetje jammer met oudere versies van triviant.quote:Op zondag 28 april 2013 16:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar de vraag die je als voorbeeld gaf is gewoon een geschiedenis vraag die je ook makkelijk in een nieuwere versie zou kunnen vinden.
Vragen als "wie is de huidige president van ..." dan geef ik je gelijk. Maar de vraag die je als voorbeeld gaf is gewoon een goede vraag hoor, maakt voor de oudheid van de versie weinig uit.
Aha op die manierquote:Op zondag 28 april 2013 16:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik bedoelde er ook mee dat er geen nieuwere vragen tussen zaten en das een beetje jammer met oudere versies van triviant.
Bijvoorbeeld ook vragen die met topografie te maken hebben. Als je (en ik noem maar even wat) een vraag hebt zoals "Wat is het grootste land ter wereld qua oppervlakte?" en je krijgt als antwoord "De Sovietunie", dan geeft dat gewoon een raar gevoel.
Ik heb dus wat gemistquote:Op zondag 28 april 2013 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ja de meet was gaaf. BBQ, bier en Pool. Ja dat was een gave avond
Volgende keer beterquote:Op zondag 28 april 2013 16:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb dus wat gemist
Was ook te verwachten dat het een gave avond zou worden
Maar vind het heel tof om te horen dat de meet een succes was!quote:Op zondag 28 april 2013 16:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende keer beterje kan niet overal bijzijn
Kut, heb ik niet doorgezopen gisteren, sorry Faxquote:
Komt wel goedquote:Op zondag 28 april 2013 16:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Faxie!
Snel opmaken voor het overdatum is!
Volgende meet bij iemand gewoon een kratje meenemenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgende meet bij iemand gewoon een kratje meenemen
Afgeslacht!quote:Op zondag 28 april 2013 18:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb vandaag met 9-0 verloren
ik had na de wedstrijd even een afkoelmomentje nodig inderdaadquote:
Done!!quote:
Heerlijk is dat hequote:Op zondag 28 april 2013 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja leuk... Kan zo genieten van al die kindertjes die zo moesten lachen
Hij hoort het van de weekquote:
Komt goed!!quote:
Dus sowieso gaat ie naar Eindhoven?quote:Op zondag 28 april 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Komt goed!!
Ik geloof dat de leraar ze eerst in kleinere crews gaat onderverdelen en die crews gaan dan meedoen aan NK breakdancen 25 mei in Eindhoven
Hij ging daar toch wel heen maar blijkbaar gaat ie ook meedoenquote:Op zondag 28 april 2013 20:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dus sowieso gaat ie naar Eindhoven?
Beter!!quote:Op zondag 28 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging daar toch wel heen maar blijkbaar gaat ie ook meedoen
Ja dat wist ik maar tof dat hij mag meedoenquote:Op zondag 28 april 2013 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij ging daar toch wel heen maar blijkbaar gaat ie ook meedoen
En ik dan?quote:
Bruut genomen dusquote:Op zondag 28 april 2013 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik loop nog weken krom, en m'n pooltafel moet weer gesteld worden
Neequote:
Zie bovenquote:
Hey...Sexy Lady....quote:
Dudequote:Op zondag 28 april 2013 21:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik loop nog weken krom, en m'n pooltafel moet weer gesteld worden
Ik weet het:Pquote:
5 mei ja? Op bevrijdingsdag? Daar gaat Amsterdam mee akkoord?quote:Op zondag 28 april 2013 21:17 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Hey...Sexy Lady....
Feestje is op 5 mei...![]()
![]()
quote:
quote:
Soms is dat ook best charmant en sexyquote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zal ik dan nu vertellen dat ik een veel te groot slobbershirt aan heb, een totaal niet charmante paarse joggingbroek en mn haar nog steeds ongekamd is?
Truequote:Op zondag 28 april 2013 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Soms is dat ook best charmant en sexy
Dat mag je vertellen ja...quote:Op zondag 28 april 2013 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Zal ik dan nu vertellen dat ik een veel te groot slobbershirt aan heb, een totaal niet charmante paarse joggingbroek en mn haar nog steeds ongekamd is?
Ik lees net dat het nog steeds "waarschijnlijk" isquote:Op zondag 28 april 2013 21:24 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Dat mag je vertellen ja...
Alleen zo mag je niet mee de 5de...![]()
en ja....Amsterdam gaat akkoord...huldiging bij de Arena..
Wat verkoop je?quote:Op zondag 28 april 2013 21:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo als alles goed gaat krijg ik morgen 3 kopers over de vloerGIMME THE MONEY
Ja he? Het was gewoon tof zonder mij dus lul nietquote:Op zondag 28 april 2013 21:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ook door de overbelaste buikspieren komen hoor
Nog steeds jammer dat je d'r niet was
een stoel, kinderzitjes van de fiets, en babymeuk (kinderwagenbak/maxi cosi enzulk)quote:
M'n zweepje is ongebruikt nuquote:Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he? Het was gewoon tof zonder mij dus lul niet
[..]
een stoel, kinderzitjes van de fiets, en babymeuk (kinderwagenbak/maxi cosi enzulk)
Oh dat kan leuk in de papieren lopenquote:Op zondag 28 april 2013 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he? Het was gewoon tof zonder mij dus lul niet
[..]
een stoel, kinderzitjes van de fiets, en babymeuk (kinderwagenbak/maxi cosi enzulk)
Jaquote:Op zondag 28 april 2013 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat kan leuk in de papieren lopen
JE hebt roy tochquote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel een kutdag voor de huldiging trouwens. Hopen dat ik dan wel in Amsterdam kan komen
quote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh maar als je die de volgende keer meeneemt dan maak ik het goed met je
Die doet moeilijk!!quote:
Mannen zijn altijd moeilijkquote:Op zondag 28 april 2013 21:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die doet moeilijk!!
Ik snap niet waarom, hij denkt nog steeds dat er een feestje op de coolsingel zal zijn
Nou dan is Roy wel heel erg mannelijk hoor!!quote:
Vast wel...quote:Op zondag 28 april 2013 21:29 schreef Huppelmuts het volgende:
Wel een kutdag voor de huldiging trouwens. Hopen dat ik dan wel in Amsterdam kan komen
quote:
Grote grutjesquote:Op zondag 28 april 2013 21:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dan is Roy wel heel erg mannelijk hoor!!
Pffff
Je gaat eigenhandig ervoor zorgen dat er wel treinen rijden?quote:Op zondag 28 april 2013 21:33 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Vast wel...
en anders regelen we wel wat....
Je doet maar Ik heb wel zin om eens wat tikken uit te delenquote:Op zondag 28 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb ook een ongebruikt zweepje, mag ik die ook meenemen naar LoLa?
Had ik nou nooit verwacht van een kakkerlakquote:Op zondag 28 april 2013 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Grote grutjesbeetje terugkrabbelen
Hij komt je halen en sleurt je aan je haren mee naar de Arenaquote:Op zondag 28 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat eigenhandig ervoor zorgen dat er wel treinen rijden?
Ik begin bang te wordenquote:Op zondag 28 april 2013 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet maar Ik heb wel zin om eens wat tikken uit te delen
Ho wacht je bent me iets te fanatiekquote:Op zondag 28 april 2013 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je doet maar Ik heb wel zin om eens wat tikken uit te delen
Dat ie het maar uit zijn hoofd laat!!quote:Op zondag 28 april 2013 21:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hij komt je halen en sleurt je aan je haren mee naar de Arena
Hoofdstuk 25
Ik heb gewoon nog alle vertrouwen erin dat jullie punten verspelen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik nou nooit verwacht van een kakkerlak( knowyoursarcasm)
Als het moet JA!quote:Op zondag 28 april 2013 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat eigenhandig ervoor zorgen dat er wel treinen rijden?
Ik wil wel een beetje vroeg al in Amsterdam zijn zondag hoorquote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon nog alle vertrouwen erin dat jullie punten verspelen.
Jij zit dan toch in het stadion te kijken hoe we kampioen worden gekkie!!quote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Als het moet JA!
(en anders de auto...)
Ben ik blij dat er om 1230 gespeeld wordt....heb ik nog tijd genoeg....quote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ie het maar uit zijn hoofd laat!!![]()
Voetbal gaat voor seks!!
Ik ga er nog steeds vanuit dat ik wrs een kaart over heb...quote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij zit dan toch in het stadion te kijken hoe we kampioen worden gekkie!!
Waarvoor?quote:Op zondag 28 april 2013 21:36 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat er om 1230 gespeeld wordt....heb ik nog tijd genoeg....
Van mij ? *proest*quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 21:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ie het maar uit zijn hoofd laat!!![]()
Voetbal gaat voor seks!!
Oe oe oequote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ik ga er nog steeds vanuit dat ik wrs een kaart over heb...
des te makkelijker....quote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarvoor?
Mijn plan was om zo blauw als een balletje te worden hoor
Seks is heerlijk!! En tijdens een wedstrijd van Feyenoord wil ik best de hele kamasutra nadoen hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van mij ? *proest*![]()
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!x100000000000000000000000
Seks
Dan slaap ik toch!!quote:
Ehhhh.....is dat mijn probleem??? ...quote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oe oe oe
Maar dan kan Roy niet mee naar de ArenA
Maar seks belangrijker dan voetbalquote:Op zondag 28 april 2013 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Seks is heerlijk!! En tijdens een wedstrijd van Feyenoord wil ik best de hele kamasutra nadoen hoor.
Nee!!quote:
Jij houdt niet van voetbal he.quote:Op zondag 28 april 2013 21:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar seks belangrijker dan voetbal
sorry hoor
Ohhh....in dat geval...quote:Op zondag 28 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee!!
Maar ik verheug me stiekem wel op het feit dat ik een kakkerlak de rest van zijn leven kan pesten met het feit dat ie bij de inhuldiging van de 32ste landstitel van Ajax is geweest
Ik ga echt niet mee een wedstrijd kijken in de Arenaquote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef MOON76 het volgende:
[..]
Ohhh....in dat geval...
Mag hij mee hoor...
Nee echt nietquote:Op zondag 28 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij houdt niet van voetbal he.
Seks kan altijd nog. Hoe vaak haalt Ajax nou de 32ste schaal binnen!!
Mietjequote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mee een wedstrijd kijken in de Arena
Dat gaat echt iets te ver hequote:Op zondag 28 april 2013 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga echt niet mee een wedstrijd kijken in de Arena
quote:
Het kan onderhand wel.. Wat boeit mij dat hele voetbal gedoe nou...quote:Op zondag 28 april 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja zullen we er een topic over openen in KLB?
Ghehequote:
Nouhja dat ajax gaat winnen enzoquote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Het kan onderhand wel.. Wat boeit mij dat hele voetbal gedoe nou...
Gered worden door een ajacied, of naar de huldiging moeten.quote:Op zondag 28 april 2013 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe![]()
Dus als je slim bent ga je duimen dat ik met Moon mee mag naar de wedstrijd dan ben jij van alles af
Ik hoop dat ajax alsnog niet landskampioen wordtquote:Op zondag 28 april 2013 21:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nouhja dat ajax gaat winnen enzo
Echt het interesseert me ook geen moer
LOL!!!quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gered worden door een ajacied, of naar de huldiging moeten.
Geen idee wat erger is.
Alsof je een dagje Amsterdam met mij zo erg vindt!!quote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gered worden door een ajacied, of naar de huldiging moeten.
Geen idee wat erger is.
Al wint FCknudde de landstitel /carequote:Op zondag 28 april 2013 21:48 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoop dat ajax alsnog niet landskampioen wordt. Maar nu hebben wij het ook over voetbal
.
Ik gun het jullie ook wel hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef MOON76 het volgende:
[..]
LOL!!!
Stiekem vind je het wel leuk....
Gratis shoppen! Is de winkel dicht dan gooien we de ruit wel inquote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je een dagje Amsterdam met mij zo erg vindt!!
Een dagje zuipen enzo niet nee.quote:Op zondag 28 april 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof je een dagje Amsterdam met mij zo erg vindt!!
Zekers!!quote:
Dat gaan we ook nog wel een keer doenquote:
Mooi, dan zie ik jullie daar wel....quote:
Niksquote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
En wat gaat iedereen maandagnacht/dinsdag doen?
Met jou mee door Sliedrecht toch????quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb maandag en dinsdag ochtenddienst, dus optijd slapenquote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn plannen zijn alweer gewijzigdquote:
Dat kan ookquote:
Oh gaaf!quote:Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb maandag en dinsdag ochtenddienst, dus optijd slapen. Dinsdag wrs wel nog even het dorp in want dan is het harley dag hier. Gezellig en gave motoren
.
Volgens mij was het vroeger wel accoord maar is dat een x-aantal jaar terug gewijzigd naar akkoord.quote:Op zondag 28 april 2013 22:00 schreef LovelyLady het volgende:
Faalhazen die reageren op een advertentie en accoord typen ipv akkoord
Wat is je plan nu dan?quote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn alweer gewijzigd
Ik ben niet zo'n fan van koninginnedag enzo. Tis tiefusdruk, overal dronken mensen enzulksquote:Op zondag 28 april 2013 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn plannen zijn alweer gewijzigd
[..]
Dat kan ook
[..]
Oh gaaf!
Ik blijf saai in Gorinchemquote:
Jij bent niet oudquote:Op zondag 28 april 2013 22:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van koninginnedag enzo. Tis tiefusdruk, overal dronken mensen enzulks
Ik heb jarenlang geprobeerd om in amsterdam wat te vieren en na 5 jaar heb ik dat opgegeven.
En nu heb ik zoiets van mwah... ik ben oud en niet meer zo van het uitgaan enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |