SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja duh en dan nog ligt het eraan wie, ik wil echt niet iedereen op mijn netvlies hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Allen die op de meet aanwezig zijn.... Duh
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom niet
Al is het maar om je te pesten
Niks mis met die buiquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n bui![]()
[..]
Hoe was de film?
Ik twijfel tussen film of slapenquote:
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen film of slapen
Ik ben moe en het is de hele week al laatquote:
Ja dan is het misschien verstandigquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is de hele week al laat
Ja maandag en dinsdag worden ook al druk en vermoeiend dus het kan op zich geen kwaad om eens vroeg te gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan is het misschien verstandig
Ja beetje uitgerust zijn voor queensday kan geen kwaadquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maandag en dinsdag worden ook al druk en vermoeiend dus het kan op zich geen kwaad om eens vroeg te gaan slapen.
Sowieso nog even wachten tot mn zoon thuis is. Spannend
Dat weet je nooit he met pubersquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beetje uitgerust zijn voor queensday kan geen kwaad
Hoelaat komt Y thuis?
Oohhh en hij zal niet even appen als hij door is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet je nooit he met pubers![]()
Breaken was tot 8 uur, dan blijven ze heus nog wel ff doordansen, dan nog maccen en een stukje treinen
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohhh en hij zal niet even appen als hij door is?
Ik kijk nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd kijk jij?
Het is namelijk 0-2quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk niet![]()
Kan mn hart nu niet aan. Ik doe eredivisie.nl F5-en
Had gekund dat hij zo blij is en dan apptquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Hij komt straks binnen en begint dan alles te vertellen enz
Eigen doelpunt zelfs.quote:
Nah, ik gok dat ie samen met een vriend door is en dat ze het samen aan het vieren zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had gekund dat hij zo blij is en dan appt
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, ik gok dat ie samen met een vriend door is en dat ze het samen aan het vieren zijn
Zonder ondertiteling, ha!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Intouchables binnen![]()
Ik denk dat ik mijn zoon ga dwingen die te kijken
Neequote:
And put it in your zakje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
The Comedy Factory komt terug op de buis
quote:
Zakjequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben ooit in 013 naar een CF ding geweest.
Was altijd eerst een testavond zeg maar in 013 en dan dag later de uitzending vanuit Nighttown geloof ik
Hoiiiiiiiiquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zakje. Geweldige stand up vent
.
013 ?
Avond.
Zo maar eens een nieuwe (maar eigenlijk oude) serie kijken, alphas, ben benieuwd of ik het wat vind
.
Hoiquote:
Die tent heet de 013 schatquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi.
Zeg dan gewoon Tilburg ipv 013.
Ow nu zie ik hetquote:
Dit heeft toch weinig met voetballen te makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ow nu zie ik het.
Dan nog, voetbalfans met hun kerngetallen.
040.
Alles goed ?
Paar posts eerder ging het nog over voetbalquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit heeft toch weinig met voetballen te maken![]()
Ja hoor, beetje moe. Zoonlief is bijna thuis en dan kan ik lekker naar bed
Ik verlang al een paar uur naar mn bed maar ik vind dat ik pas naar bed kan gaan als het kindding thuis isquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Paar posts eerder ging het nog over voetbal.
Ah ok, ik begin ook moe te worden, maar ben nog wel even wakker. Net aan het (proberen te) programmeren geweest
, zometeen serie kijken
.
Haha, dat doe je jezelf aanquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verlang al een paar uur naar mn bed maar ik vind dat ik pas naar bed kan gaan als het kindding thuis is
Pop dan nog een hertogje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verlang al een paar uur naar mn bed maar ik vind dat ik pas naar bed kan gaan als het kindding thuis is
Ja maar hij gaat nog niet stappen en nu is een speciale avond een beetjequote:Op zaterdag 27 april 2013 23:21 schreef DaMook het volgende:
[..]
Haha, dat doe je jezelf aan. Zou ik toch maar afschaffen zodra die mag gaan stappen enzo
.
Is opquote:
Wat is er speciaal ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar hij gaat nog niet stappen en nu is een speciale avond een beetje
[..]
Is op
Hij had een battle/kwalificatie om in een crew te komenquote:
Ah ok. Gaan we hem ook nog op tv zien in zo'n dans showquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij had een battle/kwalificatie om in een crew te komen
Mwah liever nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ah ok. Gaan we hem ook nog op tv zien in zo'n dans show?
Dat wel, maar jammer, zien we jou ook niet in het publiek zittenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mwah liever niet![]()
Hij doet alleen breakdancen, bij die programma's moet je eigenlijk wel allround zijn
Och jaquote:
Hey!! Hoe was je rit? Langquote:
Ik vind 1x in mijn leven op tv komen wel genoegquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:27 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat wel, maar jammer, zien we jou ook niet in het publiek zitten.
Geopend door mijquote:
Je bent al ooit op tv geweestquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey!! Hoe was je rit? Lang
[..]
Ik vind 1x in mijn leven op tv komen wel genoeg
[..]
Geopend door mij
Ja met dank aan charmed_angel en serious requestquote:
Oww maar dat telt nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met dank aan charmed_angel en serious request
Want? Ik was vol in beeld, heb gezoend met een 3FM-dj en ik praat veel te plat Rotterdamsquote:
Lekker gereden jaquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja met dank aan charmed_angel en serious request
Oh dat is wel kut, dat wordt wennen!!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker gereden ja
Stukkie rijden, wat drinken, stukkie rijden, tanken, stukkie rijden, wat eten, stukkie rijden, weer tanken
Verbruik is iets anders dan bij m'n vorige motor
Ik heb je nog steeds niet echt vergevenquote:
Ja dat zal zeker wennen worden jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh dat is wel kut, dat wordt wennen!!
Althans had ik bij mn auto's wel. Niet dat het verbruik opeens zoveel anders was maar meer omdat ik opeens een kleinere tank had en dus minder ver kon komen
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb je nog steeds niet echt vergeven
Haha ok dan telt het welquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Want? Ik was vol in beeld, heb gezoend met een 3FM-dj en ik praat veel te plat Rotterdams
Mijn zoon is eindelijk thuis dus ik ga ook mijn bedje opzoekenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja dat zal zeker wennen worden ja![]()
Hmm, lastig is dat ja
Zo maar gauw m'n bedje in. Moe en morgen voetballen
Dat dacht ik alquote:
Dat werd tijdquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is eindelijk thuis dus ik ga ook mijn bedje opzoeken![]()
Welterusten allen![]()
Voetbal ze Vin!! Enne alvast fijne verjaardag he
Hij hoort dat van de weekquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat werd tijdHoe ging het met z'n breakdancen?
Dank je, slaap lekker
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoort dat van de week![]()
Nu naar bed
Trustenquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij hoort dat van de week![]()
Nu naar bed
"Dqod vindt dit leuk"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |