SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ja duh en dan nog ligt het eraan wie, ik wil echt niet iedereen op mijn netvlies hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Allen die op de meet aanwezig zijn.... Duh
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom niet
Al is het maar om je te pesten
Niks mis met die buiquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja ik heb zo'n bui![]()
[..]
Hoe was de film?
Ik twijfel tussen film of slapenquote:
Zo vroeg al?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen film of slapen
Ik ben moe en het is de hele week al laatquote:
Ja dan is het misschien verstandigquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben moe en het is de hele week al laat
Ja maandag en dinsdag worden ook al druk en vermoeiend dus het kan op zich geen kwaad om eens vroeg te gaan slapen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dan is het misschien verstandig
Ja beetje uitgerust zijn voor queensday kan geen kwaadquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maandag en dinsdag worden ook al druk en vermoeiend dus het kan op zich geen kwaad om eens vroeg te gaan slapen.
Sowieso nog even wachten tot mn zoon thuis is. Spannend
Dat weet je nooit he met pubersquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja beetje uitgerust zijn voor queensday kan geen kwaad
Hoelaat komt Y thuis?
Oohhh en hij zal niet even appen als hij door is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet je nooit he met pubers![]()
Breaken was tot 8 uur, dan blijven ze heus nog wel ff doordansen, dan nog maccen en een stukje treinen
Natuurlijk nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oohhh en hij zal niet even appen als hij door is?
Ik kijk nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Naar welke wedstrijd kijk jij?
Het is namelijk 0-2quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kijk niet![]()
Kan mn hart nu niet aan. Ik doe eredivisie.nl F5-en
Had gekund dat hij zo blij is en dan apptquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk niet![]()
Hij komt straks binnen en begint dan alles te vertellen enz
Eigen doelpunt zelfs.quote:
Nah, ik gok dat ie samen met een vriend door is en dat ze het samen aan het vieren zijnquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Had gekund dat hij zo blij is en dan appt
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nah, ik gok dat ie samen met een vriend door is en dat ze het samen aan het vieren zijn
Zonder ondertiteling, ha!quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Intouchables binnen![]()
Ik denk dat ik mijn zoon ga dwingen die te kijken
Neequote:
And put it in your zakje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:30 schreef Huppelmuts het volgende:
The Comedy Factory komt terug op de buis
quote:
Zakjequote:Op zaterdag 27 april 2013 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik ben ooit in 013 naar een CF ding geweest.
Was altijd eerst een testavond zeg maar in 013 en dan dag later de uitzending vanuit Nighttown geloof ik
Hoiiiiiiiiquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zakje. Geweldige stand up vent
.
013 ?
Avond.
Zo maar eens een nieuwe (maar eigenlijk oude) serie kijken, alphas, ben benieuwd of ik het wat vind
.
Hoiquote:
Die tent heet de 013 schatquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoi.
Zeg dan gewoon Tilburg ipv 013.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |