Ja doei! je denkt toch zeker niet dat ik tot het klootjesvolk hoor? Daar voel ik mij te goed voor, ik ga dus echt niet meezingen.quote:Op maandag 29 april 2013 09:05 schreef najazeg het volgende:
morgen is het zover jongens!
Morgen gaat het klootjesvolk het koningslied zingen
waarom voel je je dan aangesproken?quote:Op maandag 29 april 2013 09:26 schreef Resistor het volgende:
[..]
Ja doei! je denkt toch zeker niet dat ik tot het klootjesvolk hoor? Daar voel ik mij te goed voor, ik ga dus echt niet meezingen.
Ik ben benieuwd wat het gaat worden, oorverdovende stilte, fluitconcert, of iets wat lijkt op hoe ik en mijn klasgenoten zongen bij 'muziek ' op school: een beetje gemompel zonder overtuiging 'omdat het moet'.
Toch ben ik er nog wel trots op dat er nog een beetje Zeeuws bloed door mijn aderen stroomt: Zeeuwse koren willen Koningslied niet zingen![]()
zou wat zijn iddquote:Op maandag 29 april 2013 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
De drie vingers in de lucht heet officieel Kühnengruss:
https://www.google.nl/sea(...)sAQ&biw=1280&bih=808
met duim, wijs- en middelvinger. Reken maar dat veel mensen per ongeluk die vingers op gaan steken.
Echt een misser van het comité.
quote:Op maandag 29 april 2013 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
met duim, wijs- en middelvinger. Reken maar dat veel mensen per ongeluk die vingers op gaan steken.
Ah, past dus prima bij het Koningslied.quote:Op maandag 29 april 2013 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
Sarcasmedetector kapot?quote:
Er zijn nu nog kaarten beschikbaar volgens nu.nl... Zou wel grappig zijn als ze die zaal nog niet voor de helft vol krijgen morgenquote:Op maandag 29 april 2013 10:14 schreef Fides het volgende:
Haha, ja wordt mooi. Zouden er ook echt 20.000 man naar Ahoy gaan?
Men had al aangekondigd dat de zaal in dat geval gehalveerd wordt, om het toch vol te laten lijkenquote:Op maandag 29 april 2013 12:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Zou wel grappig zijn als ze die zaal nog niet voor de helft vol krijgen morgen
quote:Op maandag 29 april 2013 12:58 schreef Brum_brum het volgende:
Van geenstijl de beste versie tot nu toe:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
quote:Op maandag 29 april 2013 13:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Men had al aangekondigd dat de zaal in dat geval gehalveerd wordt, om het toch vol te laten lijken.
Ze brengen het vast zo in beeld dat je er niks van merkt.quote:Op maandag 29 april 2013 17:17 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Dit is al een schitterend fiasco en het wordt met de dag beter. Ik kijk al uit naar de beelden van dat lege Ahoy - en ja hoor ik zorg er wel voor dat het geluid uitstaat.
Da's toch dat alternatief voor de Hitlergroet? Moet-tie dan ook niet voor de nazistische betekenis met de rechterarm gegeven worden?quote:Op maandag 29 april 2013 10:54 schreef Loekie1 het volgende:
Ben je er klaar voor? (Kun je dat ooit echt zijn?)quote:Op dinsdag 30 april 2013 00:06 schreef timmmmm het volgende:
De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hieeeeeeeeeeeer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De W van Willem![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |