abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126050735
Zei Obama dat niet al voor dat hij president werd?
Ich hock in meinem Bonker
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:11:04 #27
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_126050755
Waarschijnlijk een hoop maatregelen die de privacy van de burger aantasten die de echte gekken die kwaad willen toch niet tegen houden. Mede aangezien elke geestelijk gestoorde man of vrouw daar toch makkelijk aan wapens kan komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:13:13 #28
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126050787
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:11 schreef Megumi het volgende:
Waarschijnlijk een hoop maatregelen die de privacy van de burger aantasten die de echte gekken die kwaad willen toch niet tegen houden. Mede aangezien elke geestelijk gestoorde man of vrouw daar toch makkelijk aan wapens kan komen.
heb je er een voorbeeld van want ik ben al even aan het zoeken geweest.
maar ik heb nog niks kunnen vinden over een nieuwe wet of iets dergelijks wat besloten is sinds boton, of naar aanleiding van boston. :{
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:14:40 #29
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_126050808
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

heb je er een voorbeeld van want ik ben al even aan het zoeken geweest.
maar ik heb nog niks kunnen vinden over een nieuwe wet of iets dergelijks wat besloten is sinds boton, of naar aanleiding van boston. :{
http://www.nu.nl/buitenla(...)eng-controleren.html :O
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 10:16:17 #30
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126050827
quote:
kijk dat is iets, maar niet zo baanbrekend als ik naar zat te zoeken. :D
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 10:23:20 #31
249559 crew  Lavenderr
pi_126050927
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:16 schreef theguyver het volgende:

[..]

kijk dat is iets, maar niet zo baanbrekend als ik naar zat te zoeken. :D
Omdat dat er ook nog niet is.
pi_126052443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik las van de week-weet niet meer waar- dat Obama Guantanamo wil sluiten.
En Boston heeft niets met CISPA te maken, daar zijn ze al zo lang mee bezig.
Obama's belofte is al jaren om Guantanamo te sluiten. Maar dat lukt hem niet echt, dus het kan best zo zijn dat ze met een beetje onderhandelen zowel Guantanamo en CISPA erdoorheen krijgen...

CISPA staat al een tijdje op het programma, dus het heeft niet direct met Boston te maken. Maar het is wel een maatregel om dit soort 'lone wolves' aan te pakken door de privacy van iedereen te beperken (voor zover ik weet).
★★★
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 12:05:28 #33
249559 crew  Lavenderr
pi_126052678
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 11:55 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Obama's belofte is al jaren om Guantanamo te sluiten. Maar dat lukt hem niet echt, dus het kan best zo zijn dat ze met een beetje onderhandelen zowel Guantanamo en CISPA erdoorheen krijgen...

CISPA staat al een tijdje op het programma, dus het heeft niet direct met Boston te maken. Maar het is wel een maatregel om dit soort 'lone wolves' aan te pakken door de privacy van iedereen te beperken (voor zover ik weet).
Zou kunnen .
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:00:33 #34
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126053959
quote:
7s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 02:27 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Wat versta je onder de CISPA in een aangepaste vorm? Ik zie niet hoe je deze CISPA zo kan aanpassen waardoor je de privacy niet aantast.

[..]
In een dusdanig aangepast vorm de Senaat en Obama zich er wel in kunnen vinden. Hoe dat er inhoudelijk uit zou moeten zien en of je dan nog wel van CISPA zou kunnen spreken weet ik niet. Wat ik wel weet is dat CISPA een jaar geleden opnieuw naar de tekentafel is gegaan en dat de variant van week of twee geleden anders is dan die van 1 jaar geleden:

http://www.ibtimes.com/ci(...)-again-2013-1073266#

Maar goed, reactie was eigenlijk gericht op vosss die er vanuit gaat dat CISPA er hoe dan ook zal komen (onder andere naam, linksom of rechtsom). En dat zie ik niet zo snel gebeuren. Senaat is nog steeds tegen (obstakel 1) en mocht het op wonderbaarlijke wijze toch door de Senaat komen dan is er (op dit moment) Obama nog (obstakel 2).

quote:
Ik zie de link niet helemaal met onderstaande:

quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 10:11 schreef Megumi het volgende:
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:28:03 #35
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_126054575
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:00 schreef Dlocks het volgende:

[..]

In een dusdanig aangepast vorm de Senaat en Obama zich er wel in kunnen vinden. Hoe dat er inhoudelijk uit zou moeten zien en of je dan nog wel van CISPA zou kunnen spreken weet ik niet. Wat ik wel weet is dat CISPA een jaar geleden opnieuw naar de tekentafel is gegaan en dat de variant van week of twee geleden anders is dan die van 1 jaar geleden:

http://www.ibtimes.com/ci(...)-again-2013-1073266#

Maar goed, reactie was eigenlijk gericht op vosss die er vanuit gaat dat CISPA er hoe dan ook zal komen (onder andere naam, linksom of rechtsom). En dat zie ik niet zo snel gebeuren. Senaat is nog steeds tegen (obstakel 1) en mocht het op wonderbaarlijke wijze toch door de Senaat komen dan is er (op dit moment) Obama nog (obstakel 2).

[..]

Ik zie de link niet helemaal met onderstaande:

[..]

Dit helpt niet om een gek tegen te houden.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 13:58:32 #36
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126055355
is er een bron van dat Facebook verhaal wat net in Sandy Hook naar voren kwam?
mja ook even volgende eerst schreeuwen ben onschuldig en dan op de politie schieten is ook niet zo'n slimme stap vind je niet?
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 14:02:20 #37
249559 crew  Lavenderr
pi_126055443
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:58 schreef theguyver het volgende:
is er een bron van dat Facebook verhaal wat net in Sandy Hook naar voren kwam?
mja ook even volgende eerst schreeuwen ben onschuldig en dan op de politie schieten is ook niet zo'n slimme stap vind je niet?
Die bron ben ik ook erg benieuwd naar.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:10:34 #38
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_126055665
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 13:28 schreef Megumi het volgende:

[..]

Dit helpt niet om een gek tegen te houden.
Dat zeggen ze ook niet. Maar onderstaande wat is te lezen op de link die jij noemde mogelijk wel:

quote:
Woensdag werd bekend dat Azamat Tazjajakov, een student uit Kazachstan die ervan wordt beschuldigd bewijsmateriaal te hebben verdoezeld, terug kon keren naar de VS, terwijl hij geen geldig studentenvisum had.
Maar goed, ik zie niet in waarom het controleren of een studentenvisum geldig is de privacy van de burgers zou aantasten. Kun je controle op paspoort ook wel gaan afschaffen want dat is dan ook een aantasting van de privacy. Dit voorbeeld is naar mijn mening dan ook geen goed voorbeeld :)
  zaterdag 4 mei 2013 @ 14:46:06 #39
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_126056695
De enige manier om dit 100% tegen te houden is door de burgers te controleren zoals de stasi dat deed in de voormalige DDR. Op elke twee burgers een informant te hebben. De enige manier om de oorlog tegen het internationale terrorisme te winnen is die allemaal uitmoorden inclusief hun vrouwen en kinderen zodat die geen vijanden voor de toekomst produceren. De vraag is willen we dat wel?
pi_126057230
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:46 schreef Megumi het volgende:
De enige manier om dit 100% tegen te houden is door de burgers te controleren zoals de stasi dat deed in de voormalige DDR. Op elke twee burgers een informant te hebben. De enige manier om de oorlog tegen het internationale terrorisme te winnen is die allemaal uitmoorden inclusief hun vrouwen en kinderen zodat die geen vijanden voor de toekomst produceren. De vraag is willen we dat wel?
Nee. Niet dat terroristen zoveel menselijkheid in zich hebben, maar dit kan je niet maken.
En al kan je het maken, dan is het toch onhaalbaar.
★★★
  zaterdag 4 mei 2013 @ 15:15:25 #41
115996 francorex
Earth stationary not spinning
pi_126057352

De aandacht van amerikaanse bevolking wordt gevestigd op de strategisch belangrijke regio nl. Noord- kaukasus. ( dagestan , tsjetsjenie)

In bovenstaande video krijg je een snelcursus geopolitiek voor die regio.

En zul je beter begrijpen waarom in de toekomst meer over die regio zullen vernemen in het nieuws.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 21:11:17 #42
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_126070738
quote:
15s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 15:09 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Nee. Niet dat terroristen zoveel menselijkheid in zich hebben, maar dit kan je niet maken.
En al kan je het maken, dan is het toch onhaalbaar.
Met name met het totaal verslaan van de vijand in gedachte gaan we daarom de strijd tegen het internationale terrorisme en de oorlog in Afghanistan en Irak niet winnen.
pi_126071955
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:11 schreef Megumi het volgende:

[..]

Met name met het totaal verslaan van de vijand in gedachte gaan we daarom de strijd tegen het internationale terrorisme en de oorlog in Afghanistan en Irak niet winnen.
Terrorisme is van alle tijden. Met maatregelen/acties die acceptabel zijn ten aanzien van mensenrechten is dat niet te halen denk ik. :)

En om nou de mensenrechten op te heffen om terroristen (die er bijna niet uit te filteren zijn) eruit te halen lijkt me geen goed plan.
★★★
pi_126073341
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 14:46 schreef Megumi het volgende:
Denk jij echt dat je het op die manier zou kunnen winnen?
pi_126073694
quote:
2s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 21:30 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Terrorisme is van alle tijden. Met maatregelen/acties die acceptabel zijn ten aanzien van mensenrechten is dat niet te halen denk ik. :)

En om nou de mensenrechten op te heffen om terroristen (die er bijna niet uit te filteren zijn) eruit te halen lijkt me geen goed plan.
Echte veiligheid kan niet zonder rechtvaardigheid bestaan, denk ik. Als er keihard onderdrukt moet worden om een samenleving veilig te maken, dan bewijst de onderdrukker dat hij zich niet erg veilig voelt en dat het dus om schijnveiligheid gaat. Logisch, want er is een voedingsbodem.
Een ziekte gaat ook niet over door louter symptoombestrijding.
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 22:07:56 #46
249559 crew  Lavenderr
pi_126074337
Er is geen bescherming tegen lone wolves, dat blijkt wel uit Boston.
pi_126074676
precies, wat voor systeem je ook hebt, je hebt altijd tegenstanders
  Moderator zaterdag 4 mei 2013 @ 22:19:26 #48
249559 crew  Lavenderr
pi_126075010
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:13 schreef Blaadjes het volgende:
precies, wat voor systeem je ook hebt, je hebt altijd tegenstanders
Of mensen die onder de radar blijven.
pi_126075789
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 mei 2013 22:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of mensen die onder de radar blijven.
Yep, moeilijk om wat tegen te doen zonder het gevoel van vrijheid voor anderen te "verstoren"
pi_126076019
Privacy schrappen is iets om de pakkans van 'lone wolves' te vergroten. Maar dat heb ik liever niet ...
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')