abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_130365692
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
Hoe kan NV een 82 krijgen van de critici (3 krijgt 90+) van de 100.
Misschien omdat de karakters wel echt supertof zijn? Zo afwisselend, zo bizar, zo goed gevonden, zo uitgewerkt?
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 02:57:25 #127
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130373797
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:52 schreef SherlockHolmes het volgende:
Ok. Ik wil nu een duidelijk goed antwoord.
Een duidelijk antwoord? Ok, bereid je voor om te lezen.
quote:
Ik heb Fallout new vegas 100 uur gespeeld, uitgespeeld op Hardcore etc.
Toen dacht ik, laat ik 3 eens gaan spelen.

Nu zit ik op een laptop, dus grafisch moest New Vegas op Low. Zelfs toen had ik soms lag.
Dus ik start 3 op. Recommended staat op High, ik zet het op Normal.
En het ziet er 4x zo goed uit als New Vegas, en het lagt TOTAAL NIET.
Lag? Je bedoelt een framerate-drop.

New Vegas was idd een onstabiele game toen ie uitgebracht werd, maar het is nu een zeer stabiele game na de patches. Dus waarom jij nog last hebt? Zal wss aan je hardware liggen.

quote:
Verder is New Vegas niks anders dan 3, alleen de map, verhaal en characters plus een paar wapens.
PipBoy, alles, alles precies hetzelfde.
Verder is New Vegas zo buggy als wat en is de main quest line dramatisch, zeer voorspelbaar en kort.

Hoe kan NV een 82 krijgen van de critici (3 krijgt 90+) van de 100.
Omdat de meesten die Fallout 3 zo de hemel in prijzen, standaard Fallout 1 en 2 niet gespeeld hebben en dus oordelen uit onwetendheid. Ze zien een prima vormgegeven game met stijlvolle ( :{w ) gameplay en het is meteen een meesterwerk. Terwijl de game aan de andere kant zeer zwak schrijfwerk heeft, qua quests + keuzes, karakters en achtergronden (lore), iets dat F1 en 2 definieerde en zo boeiend maakte.

Dit is bijvoorbeeld...
SPOILER: de lore van NV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is hoe je een wereld creëert. Deze lore geeft een zeer overtuigend beeld waarom de Mojave zich in de huidige staat bevindt:

* waarom het zo makkelijk was voor de Legion om Nelson, Searchlight en Nipton aan te vallen;
* waarom de NCR niet in staat was hun Correctional Facility onder controle te houden;
* en waarom de powder gangers dus hun gang kunnen gaan, waardoor de quarry bij Sloan stil komt te liggen vanwege de gestolen dynamiet en er daardoor ook geen werk meer is in Boulder City, en daardoor dus de deathclaws ongehinderd Quarry Junction binnen kunnen lopen, waardoor er steeds minder caravanverkeer mogelijk is tussen de mojave-outpost en New Vegas, omdat dat hele stuk snelweg dus te gevaarlijk is, maar de NCR niks kan doen;
* waarom Camp Forlorn Hope in zo'n slechte staat verkeerd;
* waarom de relatie tussen de NCR en de Great Khans zo gespannen is;
* waarom Caesar achter zoveel onrust zit op McCarran, Freeside en op The Strip, door alle bondgenootschappen die hij probeert te sluiten, om de NCR verder te isoleren;

En ga zo maar door. Alle quests en karakters sluiten daar op aan.

Vergelijk dit nu 's met de...
SPOILER: lore van Fallout 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets hier heeft dan ook maar iets met elkaar te maken. Geen enkele samenhang wat betreft de situatie in de capital wasteland. Niks wat je doet heeft effect op de rest. Het zijn allemaal op zichzelf staande groepen en quests. Vermakelijk, als je het neemt voor wat 't is, maar het is geen fallout.

Concluderend ;), New Vegas, net zoals Fallout 1 en 2 ervoor, vertelt niet zo zeer een verhaal, ze geven je alleen een richtlijn om te volgen (NV: het bekende betrayed and shot in the head). Maar alles er tussen in bepaal je zelf (!). Jij bepaalt met wie je in zee gaat, hoe je met mensen en je companions omgaat, hoe je quests oplost. En alles draagt bij aan je reputatie. Dus kortom: je vertelt je eigen verhaal, binnen een fantastisch gerealiseerde wereld. Context > Graphics

Dan F3, die had een 'verhaal' dat erg losjes gebaseerd was op Fallout 1 en 2:
* het drinkwaterprobleem uit F1;
* het vinden van een G.E.C.K. uit F2;
* de supermutants en Enclave en hun handelswijzes die respectievelijk in F1 en F2 nog genuanceerd en dus geloofwaardig werden weergegeven, werden op een kinderlijke manier vertaald naar F3;
* de encounter met John Henry Eden is héél losjes gebaseerd op je ontmoeting met de Master uit deel F1;
* Amata die je vraagt Vault 101 voorgoed te verlaten, omdat jouw voorbeeld 'doet volgen', is precies wat op het eind gebeurd in F1, maar 't heeft in F3 bijna geen impact;
* Rivet City is gebaseerd op de Poseidon olietanker uit 2, enz.

Het was niets origineels, dus een ongeinspireerd en slap verhaal (zoals elke Bethesda game w.m.b.).

Dus waarom die hoge score voor F3 en 84 voor NV? Geen idee, voor mij hadden die scores op z'n minst omgedraaid mogen worden, aangezien NV doet wat je van een rpg mag verwachten, en meer. Bugs veranderen daar voor mij niks aan. Van Bethesda's F3 kan je zeggen, dat ze iets genomen hebben van iemand anders en ze hebben het hun eigen gemaakt! Normaal gesproken een compliment...niet in dit geval.

:% :O

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 23-08-2013 12:58:41 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 02:59:08 #128
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130373822
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef SpankmasterC het volgende:
Misschien omdat de karakters wel echt supertof zijn? Zo afwisselend, zo bizar, zo goed gevonden, zo uitgewerkt?
Zo had ik het misschien beter kunnen zeggen. :|W
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130377356
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 02:59 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Zo had ik het misschien beter kunnen zeggen. :|W
Haha holy shit dude, al die lore-stukjes ook zelf getypt?
Mega post maar boordenvol informatie _O_
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:36:22 #130
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130378697
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:46 schreef SpankmasterC het volgende:
Haha holy shit dude, al die lore-stukjes ook zelf getypt?
Mega post maar boordenvol informatie _O_
Ja, voor sommige dingen m.b.v. de NV.wikia om zeker te weten dat ik op de juiste tijdlijn zat.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130380332
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 02:57 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Een duidelijk antwoord? Ok, bereid je voor om te lezen.

[..]

Lag? Je bedoelt een framerate-drop.

New Vegas was idd een onstabiele game toen ie uitgebracht werd, maar het is nu een zeer stabiele game na de patches. Dus waarom jij nog last hebt? Zal wss aan je hardware liggen.

[..]

Omdat de meesten die Fallout 3 zo de hemel in prijzen, standaard Fallout 1 en 2 niet gespeeld hebben en dus oordelen uit onwetendheid. Ze zien een prima vormgegeven game met stijlvolle ( :{w ) gameplay en het is meteen een meesterwerk. Terwijl de game aan de andere kant zeer zwak schrijfwerk heeft, qua quests + keuzes, karakters en achtergronden (lore), iets dat F1 en 2 definieerde en zo boeiend maakte.

Dit is bijvoorbeeld...
SPOILER: de lore van NV
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is hoe je een wereld creëert. Deze lore geeft een zeer overtuigend beeld van, waarom de Mojave zich in de huidige staat bevindt:

* waarom het zo makkelijk was voor de Legion om Nelson, Searchlight en Nipton aan te vallen;
* waarom de NCR niet in staat was hun Correctional Facility onder controle te houden;
* en waarom de powder gangers dus hun gang kunnen gaan, waardoor de quarry bij Sloan stil komt te liggen vanwege de gestolen dynamiet en er daardoor ook geen werk meer in Boulder City, en daardoor dus de deathclaws ongehinderd Quarry Junction binnen kunnen lopen, waardoor er steeds minder caravanverkeer mogelijk is tussen de mojave-outpost en New Vegas, omdat dat hele stuk snelweg dus te gevaarlijk is, maar de NCR niks kan doen;
* waarom Camp Forlorn Hope in zo'n slechte staat verkeerd;
* waarom de relatie tussen de NCR en de Great Khans zo gespannen is;
* waarom Caesar achter zoveel onrust zit op McCarran, Freeside en op The Strip, door alle bondgenootschappen die hij probeert te sluiten, om de NCR verder te isoleren;

En ga zo maar door. Alle quests en karakters sluiten daar op aan.

Vergelijk dit nu 's met de...
SPOILER: lore van Fallout 3
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets hier heeft dan ook maar iets met elkaar te maken. Geen enkele samenhang wat betreft de situatie in de capital wasteland. Niks wat je doet heeft effect op de rest. Het zijn allemaal op zichzelf staande groepen en quests. Vermakelijk, als je het neemt voor wat 't is, maar het is geen fallout.

Concluderend ;), New Vegas, net zoals Fallout 1 en 2 ervoor, vertellen niet zo zeer een verhaal, ze geven je alleen een richtlijn om te volgen (NV: het bekende betrayed and shot in the head). Maar alles er tussen in bepaal je zelf (!). Jij bepaalt met wie je in zee gaat, hoe je met mensen en je companions omgaat, hoe je quests oplost. En alles draagt bij aan je reputatie. Dus kortom: je vertelt je eigen verhaal, binnen een fantastisch gerealiseerde wereld. Context > Graphics

Dan F3, die had een 'verhaal' dat erg losjes gebaseerd was op Fallout 1 en 2:
* het drinkwaterprobleem uit F1;
* het vinden van een G.E.C.K. uit F2;
* de supermutants en Enclave en hun handelswijzes die respectievelijk in F1 en F2 nog genuanceerd en dus geloofwaardig werden weergegeven, werden op een kinderlijke manier vertaald naar F3;
* de encounter met John Henry Eden is héél losjes gebaseerd op je ontmoeting met de Master uit deel F1;
* Amata die je vraagt Vault 101 voorgoed te verlaten, omdat jouw voorbeeld 'doet volgen', is precies wat op het eind gebeurd in F1, maar 't heeft in F3 bijna geen impact;
* Rivet City is gebaseerd op de Poseidon olietanker uit 2, enz.

Het was niets origineels, dus een ongeinspireerd en slap verhaal (zoals elke Bethesda game w.m.b.).

Dus waarom die hoge score voor F3 en 84 voor NV? Geen idee, voor mij hadden die scores op z'n minst omgedraaid mogen worden, aangezien NV doet wat je van een rpg mag verwachten, en meer. Bugs veranderen daar voor mij niks aan. Van Bethesda's F3 kan je zeggen, dat ze iets genomen hebben van iemand anders en ze hebben het hun eigen gemaakt! Normaal gesproken een compliment...niet in dit geval.

:% :O
Tering dat je daar tijd en zin voor heb.

Respect hoor voor deze duidelijke lap tekst.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:21:29 #132
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130381458
De tijd? Eigenlijk niet.

Ik dring mensen graag m'n mening op. :X
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:29:06 #133
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130385761
Hoe kom je aan al deze kennis en expertise als ik vragen mag?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_130386254
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:21 schreef The_Substitute het volgende:
De tijd? Eigenlijk niet.

Ik dring mensen graag m'n mening op. :X
>:)

Ik moet ook eerlijk toegeven hoor dat ik nooit FO1 en FO2 heb gespeeld. Misschien dat ik daarom Fallout 3 beter vind. Naja beter is misschien een verkeerd woord, maar ik vind het gewoon leuker om in die wereld rond te lopen.

Ook qua verhaal vind ik Fallout 3 leuker hoor. Toen ik de main quest van New Vegas voor de 2e keer had uitgespeeld, toen vond ik het toch al gauw saai worden. Ik vind het verhaal van FO3 gewoon veel leuker om te volgen met die vault, je pa en het waterprobleem. Ik heb die main quest van FO3 echt al zo vaak weer opnieuw gespeeld, en het verveelt echt veel minder dan dat ik had met New Vegas.

Het kan idd komen omdat ik nooit FO1 en FO2 heb gespeeld, maar het gaat mij uiteindelijk gewoon om de game. Ik zeg ook eerlijk dat ik nooit het type ben die zich helemaal in die lore verdiept. Met Skyrim doe ik dat bijvoorbeeld al helemaal niet. Ik wil gewoon een leuke game die me pakt en me daar zo lang mogelijk mee kan vermaken.

Dat is tot toe altijd al Fallout 3 geweest. Ik speel die al vanaf 2008 nog bijna elke dag en het verveelt echt nog steeds niet hoor :N :+

Gister trouwens weer wat nieuws tegen gekomen in Fallout 3. Nog nooit gezien in die 5 jaar dat ik dit spel al speel :')

Ik liep een shop binnen en daar kon je op een trap staan, die vervolgens een kettingreactie veroorzaakte. Op het eind vielen er wat dingen uit het plafond. Een aantal boekjes en een mini nuke. Echt man dat zijn juist de dingen waarom ik nog steeds zulke games speel. Je komt af en toe nog steeds nieuwe dingen tegen _O_
pi_130386702
Ik waardeer je kennis, en het immens lange verhaal.

Maar wat de achtergrond info is, maakt me niet zo zeer uit.
hetgene wat voor mij telt is het verhaal terwijl je in game bent. En dat is, kies een kant en take over.
De Main-quest is belachelijk kort. De wapens komen voor een groot deel rechtstreeks uit F3.
Terwijl met m'n huidige setting niveau NV er niet goed uit ziet en op m'n laptop loopt op15-20 FPS, loopt 3 wat er beter uit ziet met m'n settings, op 30-35.

Verder heb ik NV maar 2x gespeeld. Elke keer ongeveer 100 uur.

Wat ik aan beide Fallout spellen slecht vind, is dat er bij beiden wel de nodige keren beesten in de grond vast zaten, erg vervelend.

Verder moet ik 3 uitspelen, maar tot nu toe vind ik 3 een stuk beter.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 20:52:53 #136
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130395010
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:29 schreef Quotidien het volgende:
Hoe kom je aan al deze kennis en expertise als ik vragen mag?
Door ingame met iedereen te praten en dus al die verschillende perspectieven te horen, krijg je op een gegeven moment wel een idee van het totaalbeeld. Plus wat logisch nadenken. ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 15:47 schreef Vault-Boy het volgende:
Het kan idd komen omdat ik nooit FO1 en FO2 heb gespeeld, maar het gaat mij uiteindelijk gewoon om de game. Ik zeg ook eerlijk dat ik nooit het type ben die zich helemaal in die lore verdiept. Met Skyrim doe ik dat bijvoorbeeld al helemaal niet. Ik wil gewoon een leuke game die me pakt en me daar zo lang mogelijk mee kan vermaken.
Lore is ook alleen maar interessant als het z'n weerslag heeft op de wereld. De TES-lore kan leuk leesvoer zijn, maar heeft verder geen doel want er wordt niets mee gedaan. I.t.t. NV.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:11:52 #137
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130395770
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 16:02 schreef SherlockHolmes het volgende:
Maar wat de achtergrond info is, maakt me niet zo zeer uit.
hetgene wat voor mij telt is het verhaal terwijl je in game bent. En dat is, kies een kant en take over.
De Main-quest is belachelijk kort.
Nogmaals, NV's 'verhaal' zo samenvatten is te simpel, want het is totaal gebaseerd op jouw keuzes, niet op vaststaande plotpunten zoals je dat bij verhalen (F3) hebt. Wat NV wel biedt, is dat (bijna) elke keus binnen een bepaalde context valt, omdat het bij alle quests bijdraagt aan je reputatie bij de verschillende facties. En het is niet zoals in F3 kiezen tussen zwart en wit (slecht en goed), maar tussen verschillende nuances, want er is geen goede of slechte keus, het is kiezen tussen 3 (4) verschillende kwaden. Elke factie heeft z'n goede en slechte kanten. Dus dat zet mij tijdens het spelen aan het denken. En dat gebeurt niet vaak in games. Dus dat soort overwegingen zijn voor mij veel boeiender dan een verhaal dat had kunnen brengen.

En als je je puur focust op je MQ, dan ben je er snel doorheen uiteraard. Hetzelfde geldt voor F3. Alleen het verschil tussen NV en F3 is, dat exploreren in NV door sidequests te doen ook effect heeft op het gameverloop.
quote:
Terwijl met m'n huidige setting niveau NV er niet goed uit ziet en op m'n laptop loopt op 15-20 FPS, loopt 3 wat er beter uit ziet met m'n settings, op 30-35.
Gebruik je de NV-stutter remover? Zo niet, doen! Kan je je FPS-clamp(max fps) verhogen naar 60.

En hoeveel GB intern geheugen heb je? Als het 4GB of meer is, gebruik dan ook de 4GB enabler, dat stabiliseert je game ook meteen.
quote:
De wapens komen voor een groot deel rechtstreeks uit F3.
Verder heb ik NV maar 2x gespeeld. Elke keer ongeveer 100 uur.
Niet zo vreemd als Obsidian met dezelfde engine en tools moest werken waarmee Bethesda F3 maakte. ;)
Maar speel je met of zonder de dlc? Want de Gunrunners Arsenal breidt het al heel wat uit.

quote:
Wat ik aan beide Fallout spellen slecht vind, is dat er bij beiden wel de nodige keren beesten in de grond vast zaten, erg vervelend.
Dat soort glitches zijn onontkoombaar met zulke grote gebieden. Dus daar moet je doorheen proberen te kijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 23-08-2013 21:22:09 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130409413
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 21:11 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Nogmaals, NV's 'verhaal' zo samenvatten is te simpel, want het is totaal gebaseerd op jouw keuzes, niet op vaststaande plotpunten zoals je dat bij verhalen (F3) hebt. Wat NV wel biedt, is dat (bijna) elke keus binnen een bepaalde context valt, omdat het bij alle quests bijdraagt aan je reputatie bij de verschillende facties. En het is niet zoals in F3 kiezen tussen zwart en wit (slecht en goed), maar tussen verschillende nuances, want er is geen goede of slechte keus, het is kiezen tussen 3 (4) verschillende kwaden. Elke factie heeft z'n goede en slechte kanten. Dus dat zet mij tijdens het spelen aan het denken. En dat gebeurt niet vaak in games. Dus dat soort overwegingen zijn voor mij veel boeiender dan een verhaal dat had kunnen brengen.

En als je je puur focust op je MQ, dan ben je er snel doorheen uiteraard. Hetzelfde geldt voor F3. Alleen het verschil tussen NV en F3 is, dat exploreren in NV door sidequests te doen ook effect heeft op het gameverloop.

[..]

Gebruik je de NV-stutter remover? Zo niet, doen! Kan je je FPS-clamp(max fps) verhogen naar 60.

En hoeveel GB intern geheugen heb je? Als het 4GB of meer is, gebruik dan ook de 4GB enabler, dat stabiliseert je game ook meteen.

[..]

Niet zo vreemd als Obsidian met dezelfde engine en tools moest werken waarmee Bethesda F3 maakte. ;)
Maar speel je met of zonder de dlc? Want de Gunrunners Arsenal breidt het al heel wat uit.

[..]

Dat soort glitches zijn onontkoombaar met zulke grote gebieden. Dus daar moet je doorheen proberen te kijken.
Ik ben op familievakantie in Rusland, en heb een 5 jaar oude laptop met een dualcore, 3GB, 1TB, en Nvidia 9600GM + nog een nvidia kaart in SLI.

Verder heb je gelijk met het kiezen tussen kwaden, al vond ik persoonlijk NV gewoon niet zo leuk qua verhaal, hoe goed het ook op papier is ;)

Het gaat om gevoel bij een spel, en dat gevoel heb ik een stuk meer bij 3.

Verder heb ik tot nu toe, met m'n korte speeltijd van 3, al het aantal quests van NV ingehaald waar je geen marker op je map krijgt en meteen weet waar alles is. Je moet echt zoeken in veel plekken.
Zoals het vinden van Pinkerton in Rivet City. Je krijgt gewoon geen markers, geen tips, gewoon aan allemaal mensen vragen waar hij is.

Oh, en na NV compleet te hebben uitgespeeld ben ik nu een hele stad aan het oprichten met zo een mod, ben de naam even kwijt. Erg leuk.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_130409448
Nv > f3
Beter verhaal, DT, wapen mods, gebalanceerde perks geen 'ondanks dat ik immuun ben zal ik niet de machine ingaan maar jij mag dat wel omdat het je lot is, ook al ga je dood.'
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 14:49:18 #140
43493 numero_uno
Dat zei je ja!
pi_130414556
Ik vind NV ook beter dan F3 en dan kijk ik niet naar de graphics oid.

Voor mijn heeft NV gewoon veel meer diepgang dan F3, beter gebalanceerd, meer customizing van wapens meer aansprekend verhaal.
En dan het sterkste van NV dat ik zelfs een grote sympathie had voor de 'kwade' kant, Caesars Legion.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
pi_130414712
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:49 schreef numero_uno het volgende:
Ik vind NV ook beter dan F3 en dan kijk ik niet naar de graphics oid.

Voor mijn heeft NV gewoon veel meer diepgang dan F3, beter gebalanceerd, meer customizing van wapens meer aansprekend verhaal.
En dan het sterkste van NV dat ik zelfs een grote sympathie had voor de 'kwade' kant, Caesars Legion.
Right, dat had ik ook: ik begreep alle drie de facties, snapte hun punten, kon me er ergens ook in vinden, en toch vond ik het allemaal klootzakken :D
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 19:20:26 #142
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130420800
Bijval O+
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130422394
Wat zijn jullie verwachtingen voor FALLOUT4?

Ik denk dat het prachtig gaat worden.
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:41:31 #144
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130426042
Ik denk hetzelfde als F3/Skyrim, dat 't weer veel belooft, maar weinig levert.

Ben benieuwd hoe ze de Commonwealth (Boston) en The Institute (MiT) met hun androids gaan verneuken erin gaan verwerken. 8-)
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:43:55 #145
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130426117
Oftewel het grote publiek gaat het geweldig vinden en de kenners mopperen weer dat het niet genoeg inhoud heeft? :)
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:44:43 #146
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_130426148
Precies.

Want we hebben het over Bethesda uiteraard.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_130426704
Ik speel hem iig op de console of gewoon op de pc vanilla (zeker de 1e keer natuurlijk).

Ik merk steeds meer dat ik gek word van mods. De ene keer loopt het spel super en op de een of andere dag loopt die om de 5 minuten vast. Mods zijn leuk hoor maar ze kunnen het spel ook verpesten.

Ik ben natuurlijk ook erg benieuwd. Kan echt niet wachten, maar volgens mij gaat het echt nog wel ff duren. Denk 2015 pas :{ Laat ik mij maar toevoegen in het lijstje van het grote publiek. Tja ik vind Bethesda (Fallout 3 en Skyrim) gewoon veel leuker dan Obsidian (New Vegas) Hell van mij mag Fallout 4 gewoon zoals Fallout 3 worden, maar dan mooier natuurlijk _O_
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:09:55 #148
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130427083
Verdorie zeg, dan speel je het spel zonder mods. Hoppa! Weet je iig zeker dat het lekker loopt.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_130427437
Je hoeft niet perse te reageren he :)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:51:06 #150
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130428598
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt onderhand meer een soort dagboek met elke keer hetzelfde verhaal. :') En dan heb ik alle vergelijkingen skyrim/fallout niet eens meegenomen.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')