quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:01 schreef Ericr het volgende:
Goede TT, sterk in de breedte. Maar dat is Peter Beense ook.
Nog nooit echt een hoge pet van gehad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:58 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk nu ook binnen. Ook zo eentje die veelbelovend begon maar steeds meer middelmaat blijkt te worden.
Zelfs in de breedte is het ineens niet zo sterk meer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:02 schreef knep het volgende:
Ik zou dat eeuwige sterk in de breedte eens graag inruilen voor een mooie zege.
Helaas ook waarquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zelfs in de breedte is het ineens niet zo sterk meer.
Ronde van Italie van 3 jaar geleden zag er prima uit met een top 10 plek en ook de overwinning in de koninginnenetappe in de Ronde van Zwitserland was gewoon goed op die leeftijd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog nooit echt een hoge pet van gehad.
Volgens mij is die gewoon een slechtere versie van sastre, doet het beter in de 3e en 5e week van een grote ronde.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ronde van Italie van 3 jaar geleden zag er prima uit met een top 10 plek en ook de overwinning in de koninginnenetappe in de Ronde van Zwitserland was gewoon goed op die leeftijd.
Daarna is ie achteruit gaan fietsen.
Ik weet niet hoor, dat jaar van zijn beenbreuk klom hij ook al niet meer zoals in zijn eerste jaren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:16 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dat je niet 100%, laat staan doorgroeit, na zo'n beenbreuk is niet gek. eigenlijk. Wel jammer.
maar ook weer niet zo slecht.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:19 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, dat jaar van zijn beenbreuk klom hij ook al niet meer zoals in zijn eerste jaren.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zijn ook positieve punten. Hij blijft wel gemakkelijker recht nu hij wat trager rijdt.
Zeker geen luie renner. Doet echt wel alles voor zijn vak.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:23 schreef Ereinion het volgende:
Het probleem is ook dat, onafhankelijk van wat je van hem vindt, Gesink zeker iemand is die hard traint en echt leeft als een prof. Het is niet zo dat als zijn mentaliteit eenmaal beter wordt hij weer goed gaat rijden. Dit is echt het maximale wat er op dit moment in zit.
Ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |