Het is allemaal wel heel negatief in ieder geval.. Zó goed bezet is de Giro nu ook weer dat een normale Gesink niet simpel top-10 rijdt..quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:47 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gat tussen nummer 5 en 9 was niet heel erg groot. Een Anton of Talansky hadden wel kansen om Gesink voorbij te steken maar hebben in het begin teveel tijd verloren.
In ieder geval was die zesde plek toch wel heel erg kleurloos, nooit een keer zich echt van voren laten zien in een bergetappe.
Echt he?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Valverde altijd snel herkenbaar, niemand die zo vaak achter zich zit te kijken als hij naar de kop moet.
Talansky is al lang gelost. (en Spilak lijkt me vrij zeker van plek 2 na vandaag eigenlijk)quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:50 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman zou best top-3 kunnen eindigen in het alg. klassement na morgen lijkt me (alleen Froome en Talansky zijn te hoog gegrepen).
We zullen het zien, hoop renners op hun retour die meedoen maar gelet op zijn prestaties is Gesink ook al 3 jaar op zijn retour.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is allemaal wel heel negatief in ieder geval.. Zó goed bezet is de Giro nu ook weer dat een normale Gesink niet simpel top-10 rijdt..
Hij zou er ook zomaar doorheen kunnen zakken in de tijdrit.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:50 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman zou best top-3 kunnen eindigen in het alg. klassement na morgen lijkt me (alleen Froome en Spilak zijn te hoog gegrepen).
Bedoelde ik ook, had het al aangepast.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Talansky is al lang gelost. (en Spilak lijkt me vrij zeker van plek 2 na vandaag eigenlijk)
Je moet toch wat als de rest middelmaat blijkt te zijn / worden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:52 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan we Kelderman weer de hemel in prijzen. Ik moet het allemaal nog zien.
Ik ook wel ja, afwachten wat hij morgen kan in die tijdrit, in Denemarken vorig jaar stond hij er fantastisch voor, maar was de tijdrit heel erg slecht. Die was vergelijkbaar met morgen, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:52 schreef marcodej het volgende:
Nu gaan we Kelderman weer de hemel in prijzen. Ik moet het allemaal nog zien.
Sterkte de rest van het jaarquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:58 schreef FredWielergek het volgende:
Sky dominantie in ronderitten begint mij nu wel het keel uit te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |