Wat voor lichtbalk ? En wat bedoel je met een frontflitser ? Iets om met mensen die meer haast hebben dan het wetboek toestaat extra belasting te laten betalen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
komt er ook een lichtbalk incl front flitser op
Nouja, scheelt mij weer zoeken danquote:
een freedom ultra =quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor lichtbalk ? En wat bedoel je met een frontflitser ? Iets om met mensen die meer haast hebben dan het wetboek toestaat extra belasting te laten betalen ?
noooopequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef 2cv het volgende:
Ben jij dat in die WegenWachtWagen ?
Lichtbalk komt er niet op, er komt iets anders op. Frontflitser ook niet. Wel een toetertje.
Verlichting zit er ook al op. Zal ik het er maar af slopen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Toeters zijn bij de CR ook belangrijker dan verlichting
quote:
Het is wel handig als de bx strand dat men de bx goed zietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Toeters zijn bij de CR ook belangrijker dan verlichting
Dat zei ik niet. Maar ik weet wel dat op de gemonteerde toeters heftiger gereageerd wordt dan op een paar strobo's in de grille. Gezien het werk dat eraan zit hebben wij ze er dit jaar maar uit gelaten. Een goede toeter wordt echter wel gemonteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Verlichting zit er ook al op. Zal ik het er maar af slopen ?
Klopt. Maar dan gaan de accu's leeg ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het is wel handig als de bx strand dat men de bx goed ziet
De luchtpompjes van de toeters zijn nat geworden. Ik hoop dat ze morgen droog zijn ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar ik weet wel dat op de gemonteerde toeters heftiger gereageerd wordt dan op een paar strobo's in de grille. Gezien het werk dat eraan zit hebben wij ze er dit jaar maar uit gelaten. Een goede toeter wordt echter wel gemonteerd
Wij hebben vorig jaar gelukkig nergens last mee gehad. Toeter is meermaals zeiknat geregend, maar hij bleef het doen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De luchtpompjes van de toeters zijn nat geworden. Ik hoop dat ze morgen droog zijn ...
Hoe meer hoe beter tijdens de cr imhoquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef 2cv het volgende:
Oh, vast welMaar alarmlichten zorgen ook wel voor zichtbaarheid. Een hele vuurtoren aan licht is niet nodig lijkt me.
Dat magquote:Op zondag 7 juli 2013 09:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu rijd als er straks nog geen fotos zijn gewoon stiekum even langs
weet ze wel eens wat los isquote:Op zondag 7 juli 2013 09:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Heeft CarBitch zelf eigenlijk mee geklust?
Nopz. Ze woont een beetje ver weg en heeft een baan. Dan is het erg onhandig als ze telkens naar het hoge, verre noorden moet om aan dat lijk te klussen.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Heeft CarBitch zelf eigenlijk mee geklust?
Dat weet ze.quote:
je bent met de bus gegaan?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef CarBtch het volgende:
We zijn zonder problemen onderweg. 2cv heeft nog maar een paar keer op de krachtige motor gemopperd.
het OV en geen problemen? ze staan achterop de autotransporter van de ANWBquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |