De luchtpompjes van de toeters zijn nat geworden. Ik hoop dat ze morgen droog zijn ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat zei ik niet. Maar ik weet wel dat op de gemonteerde toeters heftiger gereageerd wordt dan op een paar strobo's in de grille. Gezien het werk dat eraan zit hebben wij ze er dit jaar maar uit gelaten. Een goede toeter wordt echter wel gemonteerd
Wij hebben vorig jaar gelukkig nergens last mee gehad. Toeter is meermaals zeiknat geregend, maar hij bleef het doen!quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
De luchtpompjes van de toeters zijn nat geworden. Ik hoop dat ze morgen droog zijn ...
Hoe meer hoe beter tijdens de cr imhoquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:40 schreef 2cv het volgende:
Oh, vast welMaar alarmlichten zorgen ook wel voor zichtbaarheid. Een hele vuurtoren aan licht is niet nodig lijkt me.
Dat magquote:Op zondag 7 juli 2013 09:40 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu rijd als er straks nog geen fotos zijn gewoon stiekum even langs
weet ze wel eens wat los isquote:Op zondag 7 juli 2013 09:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Heeft CarBitch zelf eigenlijk mee geklust?
Nopz. Ze woont een beetje ver weg en heeft een baan. Dan is het erg onhandig als ze telkens naar het hoge, verre noorden moet om aan dat lijk te klussen.quote:Op zondag 7 juli 2013 09:48 schreef Piet__Piraat het volgende:
Heeft CarBitch zelf eigenlijk mee geklust?
Dat weet ze.quote:
je bent met de bus gegaan?quote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef CarBtch het volgende:
We zijn zonder problemen onderweg. 2cv heeft nog maar een paar keer op de krachtige motor gemopperd.
het OV en geen problemen? ze staan achterop de autotransporter van de ANWBquote:
aja natuurlijk, de laatste keer dat ik met de bus ging is alweer een jaar of 8 geleden.quote:Op maandag 8 juli 2013 13:30 schreef lipje het volgende:
[..]
het OV en geen problemen? ze staan achterop de autotransporter van de ANWB
maar euh foto's van het wrak de BXquote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef CarBtch het volgende:
We zijn zonder problemen onderweg. 2cv heeft nog maar een paar keer op de krachtige motor gemopperd.
mooi he.. zo`n Turbo Dieseltquote:Op maandag 8 juli 2013 12:42 schreef CarBtch het volgende:
Preciesquote:Op dinsdag 9 juli 2013 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Heb er nog een te koop voor 500 euro dus dat zou kunnen ja
Ik dacht trouwens dat 2CV alles had vervangen aan de motor. Heeft ie toch de oude koppakking gemonteerdquote:Op zondag 14 juli 2013 13:37 schreef densmee het volgende:
je kunt met een volledig nagekeken bx nog geen paar duizend kilometer probleemloos rijden, wat een topspul
volgens mij heeft ie ene XUD blok er in hangen, of een DW8. Beiden zijn eigenlijk oersterkquote:
mocht je stranden haal de thermostaat los sla de binnenwerk eruit monteer alles en vul het koelsysteem af kachel op zijn warmste stand en op zijn hardst dan haal je thuis altijdquote:Op zondag 14 juli 2013 14:23 schreef CarBtch het volgende:
Zekering van ventilatoren was kapot, toen is koelslang gescheurd. Ingekort en doorgereden. Dat was dag 4, we hebben Andorra gehaald. Dag 5 aan het einde weer bij moeten vullen, liter of 2,5. Veel bergweggetjes in Andorra gehad. Plan is om gewoon water bij te blijven gooien tot we thuis zijn of stranden.
Geheugen laat me ff in de steek ...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 23:04 schreef CarBtch het volgende:
Ik laat het aan 2cv over om als hij weer achter een computer zit, een verslag van de run te schrijven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |