De BX is ook niet echt mooi.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
godsamme wat is het toch een lelijk hork man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai Ai Ai dat wordt nog even een extra omvormer mee nemen. van 12 -> 6vquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Some say he can be charged with a 6 Volt battery, all we know he is called 2CV
CB schaft maar een zweep aan om de laatste energie er uit te persenquote:
Zou jij het oor mij uit willen pluizen wellicht ?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ff kijken naar het onderdeel nummer op http://service.citroen.com/ registratie is gratis, net als het uitzoeken van onderdelen (!). En ja, de BX staat er ook tussen( dacht ik
)
Geen idee hoeveel volt m'n pacemaker isquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Some say he can be charged with a 6 Volt battery, all we know he is called 2CV
Nope, meer elektrieke storingen. Verder is het wel gewoon meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk dat een BX iets fix-vriendelijker is.
Niet het zelfdequote:Op donderdag 4 juli 2013 05:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou jij het oor mij uit willen pluizen wellicht ?
ff checken als de schakelaar niet defect is, of het relais blijft plakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef 2cv het volgende:
De garage belde. De GXPV start niet meer. De mistlampen gaan niet meer vrijwillig uit en die hebben vannacht de accu leeg gezogen.
*zucht*
Bedankt voor het uitpluizen ! Heb je ook gezien of de kabels zelf even lang zijn ? Of staat dat er niet bij ? Want in geval van nood past plotseling veelquote:
Bij elk onderdeel nummer ( 10 in totaal) staan telkens 3 verschillende lengte's, dus 30 kabels intotaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitpluizen ! Heb je ook gezien of de kabels zelf even lang zijn ? Of staat dat er niet bij ? Want in geval van nood past plotseling veel
Wat ? bestaat die hele BX uit maar 10 onderdelen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bij elk onderdeel nummer ( 10 in totaal) staan telkens 3 verschillende lengte's, dus 30 kabels intotaal
Het waren niet de mistlampen die aan bleven staan, het was een accu die niet meer oplaadde omdat er een stekkertje van de dynamo los zat. Dat de mistlampen aan bleven staan was een vergissing. Want toen de GXPV geen sjoege gaf heeft de garagehouder elk knopje bediend dat hij maar kon vinden. Vermoedelijk zijn toen ook de mistlampen aan gegaan en inderdaad, het knopje daarvoor is wat brak maar niet stuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ff checken als de schakelaar niet defect is, of het relais blijft plakken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat ? bestaat die hele BX uit maar 10 onderdelen ?
picsquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef 2cv het volgende:
Ohja, mede dankzij 2 buurmannen die meer van verf (en het aanbrengen er van) weten dan ik is de BX in kwestie nu flink verkleurd (nee, niet zwartgeblakerd).
Weird. Heb je daarbij ALLE koppelingskabels met elkaar vergeleken of alleen die die op de diesels (turbo of atmosferisch) zitten ? Want ik vermoed dat er dan maar 2 verschillende kabels zijn (turbo en atmosferisch).quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..], nee je hebt al 10 verschillende nummers voor de koppelingkabels
graag gedaan
Morgen of overmorgen.quote:
ik heb geen vin, dus liet ie alle kabels zien van de BXquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Weird. Heb je daarbij ALLE koppelingskabels met elkaar vergeleken of alleen die die op de diesels (turbo of atmosferisch) zitten ? Want ik vermoed dat er dan maar 2 verschillende kabels zijn (turbo en atmosferisch).
VIN heb ik ook niet. Nouja, heb ik wel, maar er ligt een andere motor in. Ik kan je wel willekeurige VIN-nummers geven van een willekeurige BX die een atmosferische diesel heeft en een willekeurige BX die een turbo diesel heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb geen vin, dus liet ie alle kabels zien van de BXincl alle phases
dat schiet niet op neequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
VIN heb ik ook niet. Nouja, heb ik wel, maar er ligt een andere motor in. Ik kan je wel willekeurige VIN-nummers geven van een willekeurige BX die een atmosferische diesel heeft en een willekeurige BX die een turbo diesel heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |