ff kijken naar het onderdeel nummer op http://service.citroen.com/ registratie is gratis, net als het uitzoeken van onderdelen (!). En ja, de BX staat er ook tussenquote:Op maandag 1 juli 2013 00:39 schreef 2cv het volgende:
Danks !
Vandaag gedaan: omvormer gemonteerd (niet aangesloten), 3e remlicht gemonteerd (ook aangesloten), de GXPV wat uitgemest, kokermateriaal van gaten voorzien zodat ik het op de punten van het betonijzer kan lassen, dakrails (waar de imperiaal op zit) vast gezet met 12.9 bouten (lees: even dikke maar veel sterkere bouten), het één en ander aan gereedschap/reserveonderdelen gesorteerd zodat ik in elk geval beter weet wat ik heb.
Overigens, past een koppelingskabel van een atmosferische diesel ook op een turbodiesel ? B.v. door wat beugels/clipjes/klemmetjes om te zetten ?
De BX is ook niet echt mooi.quote:Op woensdag 3 juli 2013 17:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
godsamme wat is het toch een lelijk hork man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai Ai Ai dat wordt nog even een extra omvormer mee nemen. van 12 -> 6vquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Some say he can be charged with a 6 Volt battery, all we know he is called 2CV
CB schaft maar een zweep aan om de laatste energie er uit te persenquote:
Zou jij het oor mij uit willen pluizen wellicht ?quote:Op maandag 1 juli 2013 19:57 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ff kijken naar het onderdeel nummer op http://service.citroen.com/ registratie is gratis, net als het uitzoeken van onderdelen (!). En ja, de BX staat er ook tussen( dacht ik
)
Geen idee hoeveel volt m'n pacemaker isquote:Op woensdag 3 juli 2013 22:00 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Some say he can be charged with a 6 Volt battery, all we know he is called 2CV
Nope, meer elektrieke storingen. Verder is het wel gewoon meer van hetzelfde.quote:Op woensdag 3 juli 2013 22:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Denk dat een BX iets fix-vriendelijker is.
Niet het zelfdequote:Op donderdag 4 juli 2013 05:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Zou jij het oor mij uit willen pluizen wellicht ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |