ff checken als de schakelaar niet defect is, of het relais blijft plakkenquote:Op donderdag 4 juli 2013 11:00 schreef 2cv het volgende:
De garage belde. De GXPV start niet meer. De mistlampen gaan niet meer vrijwillig uit en die hebben vannacht de accu leeg gezogen.
*zucht*
Bedankt voor het uitpluizen ! Heb je ook gezien of de kabels zelf even lang zijn ? Of staat dat er niet bij ? Want in geval van nood past plotseling veelquote:
Bij elk onderdeel nummer ( 10 in totaal) staan telkens 3 verschillende lengte's, dus 30 kabels intotaalquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:09 schreef 2cv het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitpluizen ! Heb je ook gezien of de kabels zelf even lang zijn ? Of staat dat er niet bij ? Want in geval van nood past plotseling veel
Wat ? bestaat die hele BX uit maar 10 onderdelen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Bij elk onderdeel nummer ( 10 in totaal) staan telkens 3 verschillende lengte's, dus 30 kabels intotaal
Het waren niet de mistlampen die aan bleven staan, het was een accu die niet meer oplaadde omdat er een stekkertje van de dynamo los zat. Dat de mistlampen aan bleven staan was een vergissing. Want toen de GXPV geen sjoege gaf heeft de garagehouder elk knopje bediend dat hij maar kon vinden. Vermoedelijk zijn toen ook de mistlampen aan gegaan en inderdaad, het knopje daarvoor is wat brak maar niet stuk.quote:Op donderdag 4 juli 2013 18:18 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ff checken als de schakelaar niet defect is, of het relais blijft plakken
quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:11 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat ? bestaat die hele BX uit maar 10 onderdelen ?
picsquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef 2cv het volgende:
Ohja, mede dankzij 2 buurmannen die meer van verf (en het aanbrengen er van) weten dan ik is de BX in kwestie nu flink verkleurd (nee, niet zwartgeblakerd).
Weird. Heb je daarbij ALLE koppelingskabels met elkaar vergeleken of alleen die die op de diesels (turbo of atmosferisch) zitten ? Want ik vermoed dat er dan maar 2 verschillende kabels zijn (turbo en atmosferisch).quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:14 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..], nee je hebt al 10 verschillende nummers voor de koppelingkabels
graag gedaan
Morgen of overmorgen.quote:
ik heb geen vin, dus liet ie alle kabels zien van de BXquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef 2cv het volgende:
[..]
Weird. Heb je daarbij ALLE koppelingskabels met elkaar vergeleken of alleen die die op de diesels (turbo of atmosferisch) zitten ? Want ik vermoed dat er dan maar 2 verschillende kabels zijn (turbo en atmosferisch).
VIN heb ik ook niet. Nouja, heb ik wel, maar er ligt een andere motor in. Ik kan je wel willekeurige VIN-nummers geven van een willekeurige BX die een atmosferische diesel heeft en een willekeurige BX die een turbo diesel heeft.quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:16 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
ik heb geen vin, dus liet ie alle kabels zien van de BXincl alle phases
dat schiet niet op neequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
VIN heb ik ook niet. Nouja, heb ik wel, maar er ligt een andere motor in. Ik kan je wel willekeurige VIN-nummers geven van een willekeurige BX die een atmosferische diesel heeft en een willekeurige BX die een turbo diesel heeft.
Wat voor lichtbalk ? En wat bedoel je met een frontflitser ? Iets om met mensen die meer haast hebben dan het wetboek toestaat extra belasting te laten betalen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:17 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]![]()
komt er ook een lichtbalk incl front flitser op
Nouja, scheelt mij weer zoeken danquote:
een freedom ultra =quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:21 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat voor lichtbalk ? En wat bedoel je met een frontflitser ? Iets om met mensen die meer haast hebben dan het wetboek toestaat extra belasting te laten betalen ?
noooopequote:Op donderdag 4 juli 2013 22:26 schreef 2cv het volgende:
Ben jij dat in die WegenWachtWagen ?
Lichtbalk komt er niet op, er komt iets anders op. Frontflitser ook niet. Wel een toetertje.
Verlichting zit er ook al op. Zal ik het er maar af slopen ?quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Toeters zijn bij de CR ook belangrijker dan verlichting
quote:
Het is wel handig als de bx strand dat men de bx goed zietquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:27 schreef Piet__Piraat het volgende:
Toeters zijn bij de CR ook belangrijker dan verlichting
Dat zei ik niet. Maar ik weet wel dat op de gemonteerde toeters heftiger gereageerd wordt dan op een paar strobo's in de grille. Gezien het werk dat eraan zit hebben wij ze er dit jaar maar uit gelaten. Een goede toeter wordt echter wel gemonteerdquote:Op donderdag 4 juli 2013 22:29 schreef 2cv het volgende:
[..]
Verlichting zit er ook al op. Zal ik het er maar af slopen ?
Klopt. Maar dan gaan de accu's leeg ...quote:Op donderdag 4 juli 2013 22:30 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Het is wel handig als de bx strand dat men de bx goed ziet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |