abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_125794280
Welkom bij het Fun met Funda topic! *O*

Opgericht/te water gelaten door niemand minder dan K_MAN himself. Waarvoor hulde en dank namens de Feestcommissie van FOK!

Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen ~O>

Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !

SPOILER: Uitleg in de spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige delen vind je hier :

Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic

TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden

En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen o|O

En weer verder. :)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_125794300
Eeuh:

http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-20

Overigens zijn alle foto's van dit huis ruk.
pi_125794536
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:

[ afbeelding ]

Gruwlijk slechte foto's ja hoe denken ze daarmee kopers te lokken :?
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:10:51 #4
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_125794565
quote:
Eeuh:

[ afbeelding ]

Tsja, ik heb daar in de buurt 20 jaar gewoond, en ik kan je vertellen dat dit dus een prachtig authentiek pandje is in een heel rustig straatje midden in de binnenstad. 't Ziet er ook nog eens keurig onderhouden uit. Die gaat wel een kopert vinden denk ik zo. De prijs is ook zeker niet debiel voor dit stukje Utrechtse binnenstad, ookal is het natuurlijk een klein pandje.

Maar.... sjezus ja zeg, wat een slechte foto's! Te donker, bewogen, scheef, onzinnig. Het doet het pandje totaal geen recht (die inrichting lijkt overigens verdacht veel op de mijne :P ), dus als de sodemieter nieuwe foto's maken, verkoper/makelaar!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_125794643
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Tsja, ik heb daar in de buurt 20 jaar gewoond, en ik kan je vertellen dat dit dus een prachtig authentiek pandje is in een heel rustig straatje midden in de binnenstad. 't Ziet er ook nog eens keurig onderhouden uit. Die gaat wel een kopert vinden denk ik zo. De prijs is ook zeker niet debiel voor dit stukje Utrechtse binnenstad, ookal is het natuurlijk een klein pandje.

Maar.... sjezus ja zeg, wat een slechte foto's! Te donker, bewogen, scheef, onzinnig. Het doet het pandje totaal geen recht (die inrichting lijkt overigens verdacht veel op de mijne :P ), dus als de sodemieter nieuwe foto's maken, verkoper/makelaar!
Of niet, dat ik nog ff kan doorsparen :Y) het enige nadeel van het centrum is het parkeren -O-
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:19:57 #6
323439 HetKlusKonijn
pi_125794750
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:14 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Of niet, dat ik nog ff kan doorsparen :Y) het enige nadeel van het centrum is het parkeren -O-
Ja, de binnenstad van Utrecht is parkeer-technisch een ramp. Wachtlijsten en vergunningen die echt niet gratis zijn ( ;) ) en in die hoek al zowat ècht onmogelijk. Heel veel binnenstadsbewoners zijn dan ook verstandig en doen de auto gewoon weg. Greenwheels en dergelijke zijn een prima alternatief. ;)
En anders is er nog altijd de benenwagen en het stalen ros!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
pi_125794832
Niet iedereen kan volstaan met een (bak)fiets natuurlijk.
  zaterdag 27 april 2013 @ 14:29:35 #8
323439 HetKlusKonijn
pi_125794930
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Niet iedereen kan volstaan met een (bak)fiets natuurlijk.
Klopt, maar dan ga je het in de Utrechtse binnenstad toch echt lastig krijgen... kun je beter in de wijkjes eromheen gaan wonen. Ook niet simpel, en ook niet goedkoop, maar daar is wel meer ruimte. ;)
pi_125795072
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, de binnenstad van Utrecht is parkeer-technisch een ramp. Wachtlijsten en vergunningen die echt niet gratis zijn ( ;) ) en in die hoek al zowat ècht onmogelijk. Heel veel binnenstadsbewoners zijn dan ook verstandig en doen de auto gewoon weg. Greenwheels en dergelijke zijn een prima alternatief. ;)
En anders is er nog altijd de benenwagen en het stalen ros!
Tsja, sommige mensen hebben geen keuze. En er zijn wel oplossingen voor, ik moet nu ook een stuk lopen naar m'n auto. Zolang je dat maar voor ogen houdt, is het niet zo erg. Als je maar in de buurt kan komen voor laden/lossen is het goed te doen.
pi_125798351
quote:
Eeuh:

[ afbeelding ]

Ze geven weinig inzicht in de indeling van het huis.
De keuken die tevens als trappenhuis fungeert:

pi_125798503
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:49 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ze geven weinig inzicht in de indeling van het huis.
De keuken die tevens als trappenhuis fungeert:

[ afbeelding ]
Ik kreeg de indruk dat het meer een split-level woning is.
pi_125800098
wat is dit bij de trap?

rest van het huis is trouwens ook een bende.

hier lijkt het net alsof de kamer vol rook staat
  zaterdag 27 april 2013 @ 18:08:53 #13
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_125800658
Wellicht is het kunst en zijn wij niet artistiek en open-minded genoeg om dat te begrijpen ;)
O+
pi_125800964
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Maar de keuken heeft 2 trappen omhoog? Het zal er een tochtgat zijn.
pi_125802421
quote:
Eeuh:

[ afbeelding ]

Is gelijk voor marktplaats kunnen ze meubels verkopen
pi_125802545
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 14:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Tsja, sommige mensen hebben geen keuze. En er zijn wel oplossingen voor, ik moet nu ook een stuk lopen naar m'n auto. Zolang je dat maar voor ogen houdt, is het niet zo erg. Als je maar in de buurt kan komen voor laden/lossen is het goed te doen.
Ik denkd at als je auto wilt rijden je niet in de binnenstad van een grote stad moet gaan wonen.. En je genoegen moet nemen met openbaar vervoer, greenwheels en je fiets.

Of inderdaad een stuk lopen op de koop toenemen. Dan is het wel op te lossen, je kunt natuurlijk een scooter kopen en daarmee naar je auto rijden, maar ik denk dat het dan wel omslachtig is als je dagelijks met de auto weg moet. Ik ken geen buurten in de buurt van de stad waar je wel kunt parkeren. Dan is Tuindorp volgens mij het dichtstbij.
pi_125806559
Dat valt m.i. best mee. In bijvoorbeeld Tuinwijk kun je, met vergunning, best redelijk parkeren.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 27 april 2013 @ 20:51:31 #18
272504 Gits
kimmidoll
pi_125806718
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef loecje het volgende:
wat is dit bij de trap?
[ afbeelding ]
rest van het huis is trouwens ook een bende.

hier lijkt het net alsof de kamer vol rook staat
[ afbeelding ]
die wc brillen .....

bij de eerste foto: de houder voor de wc rol hangt er maar de rol is leeg en de nieuwe is er niet op gedaan

;(
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:31:33 #19
323439 HetKlusKonijn
pi_125812430
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Klopt. En nog een heel leuke, speelse indeling ook (ja... ik ken het huis, van een tig aantal jaartjes geleden). Die foto's doen totaal geen recht aan het (heel leuke) huis.
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:33:02 #20
323439 HetKlusKonijn
pi_125812499
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Gits het volgende:

[..]

die wc brillen .....

bij de eerste foto: de houder voor de wc rol hangt er maar de rol is leeg en de nieuwe is er niet op gedaan

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

;(
Eventjes de tent opruimen was kennelijk al weer teveel gevraagd.
  zaterdag 27 april 2013 @ 22:33:35 #21
323439 HetKlusKonijn
pi_125812529
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 april 2013 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Dat valt m.i. best mee. In bijvoorbeeld Tuinwijk kun je, met vergunning, best redelijk parkeren.
Dat is dan ook géén binnenstad. ;)
pi_125812707
Je had het dan ook over buurten in de buurt van de stad.

Ik ging er vanuit dat je bedoelde of je in die buurten kon parkeren als je er woont, maar bij herlezen ging het om auto dumpen om door te reizen naar de binnenstad?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 28 april 2013 @ 01:40:04 #23
323439 HetKlusKonijn
pi_125819048
Gevalletje "veel-te-duur" alhier:

Een vraagprijs van maar liefst 325K voor een ongeveer 100 vierkante meter, saaie maisonnette, waar geen kraak-of-smaak aan is. Is nog op erfpacht ook.
Gaat niet lukken. Een vraagprijs van zo rond een ton minder lijkt me kansrijker om die hut ooit verkocht te krijgen.

[ Bericht 5% gewijzigd door HetKlusKonijn op 28-04-2013 01:46:06 ]
pi_125819174
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 01:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Gevalletje "veel-te-duur" alhier:

[ afbeelding ]

Een vraagprijs van maar liefst 325K voor een ongeveer 100 vierkante meter, saaie maisonnette, waar geen kraak-of-smaak aan is. Is nog op erfpacht ook.
Gaat niet lukken. Een vraagprijs van zo rond een ton minder lijkt me kansrijker om die hut ooit verkocht te krijgen.
Er staat een strijkmachine _O-
  zondag 28 april 2013 @ 01:51:01 #25
323439 HetKlusKonijn
pi_125819248
quote:
0s.gif Op zondag 28 april 2013 01:47 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Er staat een strijkmachine _O-
Ja inderdaad, had 'm nog niet opgemerkt. Voegt uiteraard een hoop toe aan de waarde van de hut, haha. :P

Not. :')
Echt een belachelijke vraagprijs voor die toko, dit gesproken als door-de-wol-geverfde Utrechter. Mijn inschatting is dat dat je die hut voor 250K wel verkocht kan krijgen - met een beetje mazzel uiteraard. ;)

Verkoper heeft het rijke 'bezit' van een aflossingsvrije beleggingshypotheek, vermoed ik zo? :P

[ Bericht 10% gewijzigd door HetKlusKonijn op 28-04-2013 01:56:51 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')