SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Gruwlijk slechte foto's ja hoe denken ze daarmee kopers te lokkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)fotos/#groot&foto-20
Overigens zijn alle foto's van dit huis ruk.
Tsja, ik heb daar in de buurt 20 jaar gewoond, en ik kan je vertellen dat dit dus een prachtig authentiek pandje is in een heel rustig straatje midden in de binnenstad. 't Ziet er ook nog eens keurig onderhouden uit. Die gaat wel een kopert vinden denk ik zo. De prijs is ook zeker niet debiel voor dit stukje Utrechtse binnenstad, ookal is het natuurlijk een klein pandje.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:
[ afbeelding ]
Of niet, dat ik nog ff kan doorsparenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Tsja, ik heb daar in de buurt 20 jaar gewoond, en ik kan je vertellen dat dit dus een prachtig authentiek pandje is in een heel rustig straatje midden in de binnenstad. 't Ziet er ook nog eens keurig onderhouden uit. Die gaat wel een kopert vinden denk ik zo. De prijs is ook zeker niet debiel voor dit stukje Utrechtse binnenstad, ookal is het natuurlijk een klein pandje.
Maar.... sjezus ja zeg, wat een slechte foto's! Te donker, bewogen, scheef, onzinnig. Het doet het pandje totaal geen recht (die inrichting lijkt overigens verdacht veel op de mijne), dus als de sodemieter nieuwe foto's maken, verkoper/makelaar!
Ja, de binnenstad van Utrecht is parkeer-technisch een ramp. Wachtlijsten en vergunningen die echt niet gratis zijn (quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Of niet, dat ik nog ff kan doorsparenhet enige nadeel van het centrum is het parkeren
Klopt, maar dan ga je het in de Utrechtse binnenstad toch echt lastig krijgen... kun je beter in de wijkjes eromheen gaan wonen. Ook niet simpel, en ook niet goedkoop, maar daar is wel meer ruimte.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:23 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Niet iedereen kan volstaan met een (bak)fiets natuurlijk.
Tsja, sommige mensen hebben geen keuze. En er zijn wel oplossingen voor, ik moet nu ook een stuk lopen naar m'n auto. Zolang je dat maar voor ogen houdt, is het niet zo erg. Als je maar in de buurt kan komen voor laden/lossen is het goed te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ja, de binnenstad van Utrecht is parkeer-technisch een ramp. Wachtlijsten en vergunningen die echt niet gratis zijn () en in die hoek al zowat ècht onmogelijk. Heel veel binnenstadsbewoners zijn dan ook verstandig en doen de auto gewoon weg. Greenwheels en dergelijke zijn een prima alternatief.
En anders is er nog altijd de benenwagen en het stalen ros!
Ze geven weinig inzicht in de indeling van het huis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:
[ afbeelding ]
Ik kreeg de indruk dat het meer een split-level woning is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:49 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze geven weinig inzicht in de indeling van het huis.
De keuken die tevens als trappenhuis fungeert:
[ afbeelding ]
Maar de keuken heeft 2 trappen omhoog? Het zal er een tochtgat zijn.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het meer een split-level woning is.
Is gelijk voor marktplaats kunnen ze meubels verkopenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:57 schreef PeuRac het volgende:
Eeuh:
[ afbeelding ]
Ik denkd at als je auto wilt rijden je niet in de binnenstad van een grote stad moet gaan wonen.. En je genoegen moet nemen met openbaar vervoer, greenwheels en je fiets.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tsja, sommige mensen hebben geen keuze. En er zijn wel oplossingen voor, ik moet nu ook een stuk lopen naar m'n auto. Zolang je dat maar voor ogen houdt, is het niet zo erg. Als je maar in de buurt kan komen voor laden/lossen is het goed te doen.
die wc brillen .....quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef loecje het volgende:
wat is dit bij de trap?
[ afbeelding ]
rest van het huis is trouwens ook een bende.
hier lijkt het net alsof de kamer vol rook staat
[ afbeelding ]
Klopt. En nog een heel leuke, speelse indeling ook (ja... ik ken het huis, van een tig aantal jaartjes geleden). Die foto's doen totaal geen recht aan het (heel leuke) huis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat het meer een split-level woning is.
Eventjes de tent opruimen was kennelijk al weer teveel gevraagd.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:51 schreef Gits het volgende:
[..]
die wc brillen .....
bij de eerste foto: de houder voor de wc rol hangt er maar de rol is leeg en de nieuwe is er niet op gedaan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat is dan ook géén binnenstad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:48 schreef Vanyel het volgende:
Dat valt m.i. best mee. In bijvoorbeeld Tuinwijk kun je, met vergunning, best redelijk parkeren.
Er staat een strijkmachinequote:Op zondag 28 april 2013 01:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Gevalletje "veel-te-duur" alhier:
[ afbeelding ]
Een vraagprijs van maar liefst 325K voor een ongeveer 100 vierkante meter, saaie maisonnette, waar geen kraak-of-smaak aan is. Is nog op erfpacht ook.
Gaat niet lukken. Een vraagprijs van zo rond een ton minder lijkt me kansrijker om die hut ooit verkocht te krijgen.
Ja inderdaad, had 'm nog niet opgemerkt. Voegt uiteraard een hoop toe aan de waarde van de hut, haha.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |