Vind ik niet... is maar net in hoeverre je ermee bezig wil zijn en in hoeverre je laat leiden door de massa. Je kunt er zelf voor kiezen wat je wel en niet plaatst.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:36 schreef AthCom het volgende:
't Is moeilijk bescheiden te blijven, wanneer je op social media zit ... ♪
Was n.a.v. een liedje: "'t Is moeilijk bescheiden te blijven" van Peter Blanker.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:38 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Vind ik niet... is maar net in hoeverre je ermee bezig wil zijn en in hoeverre je laat leiden door de massa. Je kunt er zelf voor kiezen wat je wel en niet plaatst.
Wanneer je zo goed bent als ik... ♪quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef AthCom het volgende:
[..]
Was n.a.v. een liedje: "'t Is moeilijk bescheiden te blijven" van Peter Blanker.Zelf zet ik praktisch nooit wat op FB.
Ohhzo.. haha, sorryquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:40 schreef AthCom het volgende:
[..]
Was n.a.v. een liedje: "'t Is moeilijk bescheiden te blijven" van Peter Blanker.Zelf zet ik praktisch nooit wat op FB.
Zo stoer, zo charmant en zo aardig ... Dat nummer ja.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:41 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wanneer je zo goed bent als ik... ♪
Geeft niet, hoor.quote:
Facebook is hier heel niet down geweest hoor..quote:
Wellicht dat de servert aan het aars-end van de wereld het even beu is.quote:Op donderdag 2 mei 2013 16:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Facebook is hier heel niet down geweest hoor..
En vaak zie je het hele proces van diegene, eerst is het "Facebook, bahquote:Op donderdag 2 mei 2013 16:34 schreef Groenevlinder het volgende:
[..]
Ook herkenbaarIk ben ook zwaar op iemand afgeknapt doordat hij alles maar dan ook alles op Facebook zette (ook foto's van zichzelf in de spiegel bv
), hij staat nog wel in mijn lijst maar heb hem wel uit mijn nieuwsoverzicht verwijderd.
Ik houd persoonlijk meer van mannen die mysterieus en bescheiden zijn![]()
Nu zijn ze inmiddels weer samen.quote:okeeee ik had de mensen moeten gelove die zeiden dat ik je moest laten gaan en je al met de eerste ruzie moest laten .... maar ik was verlieft jaaa WAS verlieft ja !!
ik verdien een man die mij GELUKKIG maak en niet mij in een PUT laat vallen !!
ik heb geleerd wat goed is en fout is .. dat JIJ in mn leven ben gekomen das FOUT.. gevoelens zijn weg.. en ik ga door met mn leven ZONDER jou !!
en SAMEN met mn ZOON..!! NOOIT MEER TERUGKOMEN !!!!!!!
ik word gelukkig zonder jou !!!:D
quote:geweldige meid die Barbie!
12 januari:quote:het is ik&mijn zoon samen. heb niemand meer nodig!
vooral geen man meer!! o_O
En de rest kan ik niet vinden. Maar in de maanden dat ik haar op Facebook had, ging het echt tekeer.quote:yes he is back in my life!!!!!!
Niet alleen vanwege die situatie maar dat wijf is ook nog eens verdomde lelijk.quote:
Wat bezielt je broer?quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vind mijn 'schoonzus' (ik weet nog steeds niet hoe ik haar moet noemen) eigenlijk best fascinerend.
Ze heeft 2 relaties, waarvan eentje met mijn broer, en eentje met de vader van haar kind, en nog steeds zijn ze aan het knipperlichten.Dat staat dan ook weer op haar Facebook. Voor de zoveelste keer.
22 maart:
[..]
Nu zijn ze inmiddels weer samen.
Of het is weer uit, dat kan ook. Of aan. Ik weet het niet. Tegen de tijd dat we erachter komen, is het al 20 keer aan en uit geweest.
P.s.
[..]![]()
25 januari:
[..]
12 januari:
[..]
En de rest kan ik niet vinden. Maar in de maanden dat ik haar op Facebook had, ging het echt tekeer.
Wat zielig.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:13 schreef arjan1212 het volgende:
GRONINGEN -
Een 'grappenmaker' heeft via Facebook een bericht verspreid over de vermissing van de 22-jarige Ellen Jager uit Winschoten, terwijl die helemaal niet vermist was. De vrouw heeft aangifte gedaan.
http://www.telegraaf.nl/j(...)Vermist.jpg&caption= ©right=Facebook &artid=21532491&artsec=binnenland&artparsec=binnenland&arttit=Vrouw onterecht als vermist opgegeven
Sorry verstuurd vanaf mobielquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:46 schreef AapjeAapje het volgende:
Van die kampers gedoog ik het nog dat ze spelfouten maken, maar een bedrijf als Pringles zou toch wel foutloze posts moeten kunnen plaatsen?
[ afbeelding ]
Geen idee, het kan me eigenlijk niet veel schelen ook.quote:Op donderdag 2 mei 2013 18:22 schreef AthCom het volgende:
[..]
Wat bezielt je broer?Ik kreeg rillingen toen ik dat eerste stuk las.
Teringquote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef RadioSlut het volgende:
Ik vind mijn 'schoonzus' (ik weet nog steeds niet hoe ik haar moet noemen) eigenlijk best fascinerend.
Ze heeft 2 relaties, waarvan eentje met mijn broer, en eentje met de vader van haar kind, en nog steeds zijn ze aan het knipperlichten.Dat staat dan ook weer op haar Facebook. Voor de zoveelste keer.
22 maart:
[..]
Of het is weer uit, dat kan ook. Of aan. Ik weet het niet. Tegen de tijd dat we erachter komen, is het al 20 keer aan en uit geweest.
P.s.
[..]![]()
25 januari:
[..]
12 januari:
[..]
En de rest kan ik niet vinden. Maar in de maanden dat ik haar op Facebook had, ging het echt tekeer.
quote:Op zondag 28 april 2013 18:27 schreef donroyco het volgende:
[ afbeelding ]
Dit als timeline cover photo hebben______!
Ja dat snap je toch niet he,! Zo een had er ik ook tussen staan.quote:Op donderdag 2 mei 2013 17:26 schreef RadioSlut het volgende:
22 maart:
[..]
P.s.
[..]![]()
25 januari:
[..]
12 januari:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |