quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Doedelzak privé concert in een achtertuin in Friesland.Nice!
Ik neem de wacht wel van je over.quote:
Oh was dat dat filmpje?quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Etcetera het volgende:
Ben gek op Schotland, maar een solo doedelzak vind ik verschrikkelijk...quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:24 schreef Etcetera het volgende:
je kunt beter maandag en dinsdag ook nog in bed blijven en dan woensdag weer fris en fruitig aan de slag.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:09 schreef MaJo het volgende:
Voel me naarmate de dag vordert steeds minderHopelijk ben ik maandag en dinsdag weer fit
Woensdag wil ik sowieso fit zijn want dan wordt mijn papa 65 en gaan we naar een sterrenrestaurantquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
je kunt beter maandag en dinsdag ook nog in bed blijven en dan woensdag weer fris en fruitig aan de slag.
Leuk idee!quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Woensdag wil ik sowieso fit zijn want dan wordt mijn papa 65 en gaan we naar een sterrenrestaurantWeet hij nog niks van en denk dat hij het erg tof gaat vinden!
quote:Op zondag 28 april 2013 03:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
De fraternity van PB geeft vanavond een 80s themed feest. Niet dat ook maar IEMAND van ons alive was om te weten hoe dat daadwerkelijk was
Mijn schoonouders hebben een Garmin, ik vind het een onoverzichtelijk ondig, maar ik ben TomTom gewend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:00 schreef ß het volgende:
Maximumsnelheden op snelwegen zijn nu totaal anders dan 5 jaar geleden. Daarvoor vind ik een GPS ideaal. Met een Garmin kan je kaarten onbeperkt updaten (in ieder geval met het exemplaar waar ik ervaring mee heb).
Navman zegt mij ook niets, en ik kan er ook niet veel op internet over vinden.
nadeel van mijn TomTom (GoLive 1000) vind ik dat het lang moet zoeken naar een GPS signaal als je hem opstart, of net uit de Eurotunnel komt in Engeland.quote:Op zondag 28 april 2013 09:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn schoonouders hebben een Garmin, ik vind het een onoverzichtelijk ondig, maar ik ben TomTom gewend.
Ahh, duidelijkquote:Op zondag 28 april 2013 09:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik geloof je gelijk. Ik vergelijk, om volledig te zijn, Garmin met TomTom voor telefoon.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk dat ik de Cadenhead Glendronach 18j weleen van de lekkerste vind.. morgen meer, slechte verbinding
Goed om te horen.quote:Op zondag 28 april 2013 09:57 schreef LadyBlack het volgende:
Alles goed![]()
We beginnen hier weer wat oude dingetjes op te pakken, de tv is gisteren ook voor het eerst in 2 weken weer aangeweest bijvoorbeeld
Nu heb ik natuurlijk vanalles gemist in dit topic, wat waren de highlights?
Geen idee, ik heb er op dit moment geen. Vriend heeft die voor Android, was niet goedkoop geloof ik.quote:Op zondag 28 april 2013 09:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ahh, duidelijk
Dacht dat je zo een traditionele TomTom bedoelde.
Hoeveel kost dat eigenlijk, TomTom voor op de telefoon?
Een kaart update van TomTom GoLive kost mij ¤70, voor 1 jaar, met tussentijds gratis updates. Denk dat ondanks het trage oppikken van GPS signaal na opstarten toch dat maar blijf doen.quote:Op zondag 28 april 2013 10:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er op dit moment geen. Vriend heeft die voor Android, was niet goedkoop geloof ik.
Europa kost ¤50 zo te zien, Vrend heeft daar de live traffic updates nog bij, geen idee wat dat kostte.quote:Op zondag 28 april 2013 10:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Een kaart update van TomTom GoLive kost mij ¤70, voor 1 jaar, met tussentijds gratis updates. Denk dat ondanks het trage oppikken van GPS signaal na opstarten toch dat maar blijf doen.
Dat live traffic updates is wel fijn ja, evenals flitsers die aangegeven wordenquote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Europa kost ¤50 zo te zien, Vrend heeft daar de live traffic updates nog bij, geen idee wat dat kostte.
Die flitsinfo is in Frankrijk op verschillende plaatsen alleen maar enorm irritant. Bij ieder kastje langs de weg is aangegeven dat het een flitser is, dus het ding gaat om de 500 meter af.quote:Op zondag 28 april 2013 10:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat live traffic updates is wel fijn ja, evenals flitsers die aangegeven worden
(verboden in diverse landen btw)
ikelquote:
Ik kreeg die melding net ook een aantal keer.quote:Op zondag 28 april 2013 11:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik kan op mijn pc niet meer posten, want melding privé forum terwijl het wel kan via mijn telefoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |