Boeiend forum is dat wel ja.quote:
Nee dat niet... Ik heb liever geen zweepslag.quote:
Kan alleen met full of pimp abo, niet met basic abo.quote:Op zondag 28 april 2013 22:29 schreef MaJo het volgende:
Kan ik trouwens mijn notes zien nu ik een tijdelijke fok abo heb?
Jammerquote:Op zondag 28 april 2013 22:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Kan alleen met full of pimp abo, niet met basic abo.
Nee maar moest er door jou wel aan denkenquote:Op zondag 28 april 2013 22:31 schreef Bart het volgende:
Vroeg je dat nou om me uit de tent te lokken majo?
Neequote:
quote:[..]
Nee maar moest er door jou wel aan denken
Niet lullig bedoeld hoor, zie het als een complimentquote:Op zondag 28 april 2013 22:32 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee. Maar geloof me, heel interessant zijn ze niet hoor
.
[..]
quote:Op zondag 28 april 2013 22:35 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld hoor, zie het als een compliment
Vreemd. Als je ergens empathie zou verwachten dan zou het toch wel een dergelijk topic zijn. Als dat niet zo is, gewoon wegblijven, zou ik zeggen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:19 schreef MaJo het volgende:
Ik ben echt even helemaal klaar met het Gezond Slank topic, wat posten daar toch gemene mensenNu word ik uitgemaakt voor dom en dat ik aan het trollen ben
Ik ben gewoon mezelf maar ik ga er maar even niet meer posten
Als mensen verbaasd gaan doen over mijn studies omdat ik veel dommer overkom en zeggen dat ze denken dat ik een troll ben dan is dat voor mij de grensquote:Op zondag 28 april 2013 22:58 schreef LadyBlack het volgende:
MaJo, als je wat kennis hebt opgedaan na een tijdje meeposten in Slank, kun je het ook wel even laten voor wat het is toch?
Het is ook echt een clubje vrouwen bij elkaar... en dat levert eens in de zoveel tijd een boel gekijf op. Niet persoonlijk aantrekken
Dat is wel fijnquote:Op zondag 28 april 2013 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
En om nog op Ophelia's vraag terug te komen; ik heb mijn vader een digitale versie van het geboortekaartje en wat foto's gestuurd (want geen adres) en een keurig mailtje met felicitaties teruggekregen
Yep, we zijn een avond met hem uit eten geweestquote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is wel fijnHeb je je vader nou destijds nog gezien? Ik kan me herinneren dat er allemaal gedoe was maar weet niet meer of jullie ook gemeet hebben?
Ah ok dus tochquote:Op zondag 28 april 2013 23:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yep, we zijn een avond met hem uit eten geweest![]()
En ik denk eigenlijk niet dat er nog veel contact komt. Ik bood aan om een geboortekaartje te sturen als ik zn adres had, maar daar kwam hij niet op terug. Dus ja, misschien later nog eens, als E wat groter is.
Mw. MM heeft dat shirt gekocht (bij de Sligro) en zal het dinsdag dragen...quote:Op zondag 28 april 2013 16:24 schreef Tinuviel het volgende:
Ik heb een t-shirt gezien dat ik voor dinsdag overweeg te kopen: een oranje korte mouwen shirt met een zwaaiende hand en de tekst "bye, bye Bea" erop. Wat denken jullie: wordt ik boos aangekeken als ik soiets draag of verstaan Nederlanders een dergelijke grap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |